Dirbtinis intelektas mokykloje: kaip etiškai kurti diferencijuotas užduotis ir rengti pamokos planą | Pedagogas.lt

Dirbtinis intelektas mokykloje: kaip etiškai kurti diferencijuotas užduotis ir rengti pamokos planą

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/29

00:01:20

Dirbtinis intelektas

2/29

00:02:21

Etiniai aspektai, susiję su dirbtiniu intelektu klasėje

3/29

00:01:26

Etiškas diferencijuotų užduočių kūrimas

4/29

00:01:45

Užduočių tipai

5/29

00:01:18

Mokymosi stiliai

6/29

00:00:29

Užduotys pagal lygius

7/29

00:03:03

Vertinimas taškais

8/29

00:00:59

Realiojo laiko užduotis

9/29

00:04:33

Etiškas DU kūrimas

10/29

00:04:39

Klasės dinamika

11/29

00:01:03

Vertinimo rubrikų kūrimas

12/29

00:02:04

Mokinių darbo pavyzdžių kūrimas įvairiais pasiekimų lygiais

13/29

00:02:14

Kognityvinių refleksijos klausimų kūrimas

14/29

00:00:38

Realiojo laiko užduotis

15/29

00:03:40

Formuojamųjų vertinimų sužadinimas siekiant padidinti įsitraukimą

16/29

00:00:56

Realiojo laiko užduotis

17/29

00:04:45

Kelių pasirinkimų vertinimo kūrimas

18/29

00:02:15

Etiniai aspektai, susiję su dirbtiniu intelektu klasėje

19/29

00:00:59

Pamokos planavimas

20/29

00:05:50

Tikslinio grįžtamojo ryšio apie neteisingus atsakymus teikimas

21/29

00:01:37

Užduočių kūrimas

22/29

00:01:00

DU mokymo formos

23/29

00:01:19

Mokymosi scenarijus „Dialogas“

24/29

00:01:05

Kalbos moduliai

25/29

00:04:41

Pamokos kūrimas. Diffit

26/29

00:08:13

Klausimų - atsakymų sesija

27/29

00:05:10

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

28/29

Testas

29/29

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra 5 dalių programos „DIRBTINIS INTELEKTAS MOKYTOJUI: praktiniai įrankiai krūvio mažinimui“ dalis. Programa skirta visų amžiaus grupių mokinius ugdantiems pedagogams, norintiems sumažinti darbo krūvį inovatyviai ruoštis pamokoms.

 

Registruokitės į visą programą  pigiau ČIA! 


Naujosios technologijos skatina skaitmeninę transformaciją visose gyvenimo srityse. Šiame procese ypač reikšmingas dirbtinio intelekto (DI) naudojimas – jis tampa vis svarbesnis švietimo sektoriuje. Išryškėja mokytojo skaitmeninių kompetencijų svarba: tinkamai pasitelktas DI gali padėti prisitaikyti prie besikeičiančių mokinių poreikių ir paruošti juos sparčiai besikeičiančiai darbo rinkai. Tad DI turėtų būti mokytojo partneris, o ne grėsmė. Žinoma, reikia atidžiai atsižvelgti ir į etikos bei privatumo aspektus, susijusius su DI naudojimu švietime. 


Mokymo metu sužinosite:


  • Kaip į mokymo(-si) procesą įtraukti DI?
  • Kaip suformuoti teisingą užklausą „ChatGPT“?
  • Kaip parengti pamokos, klasės vadovo planą, kelių lygių užduotis, tekstų santraukas, renginių aprašymus?
  • Kaip etiškai ir teisiškai naudotis dirbtinio intelekto įrankiais?


Po mokymo gebėsite:


  • į mokymo(-si) procesą įtraukti DI;
  • tikslingai formuluoti užklausą „ChatGPT“;
  • naudojant ChatGPT parengti pamokos, klasės vadovo planus, kelių lygių užduotis, tekstų santraukas ir renginių aprašymus.


Mokymą sudaro:

 

  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai