Mokymo dalių sąrašas
Skaitymas fizikos pamokose. Kodėl tai svarbu?
1/37
00:06:19
Skaitymo įgūdžiai
2/37
00:04:37
Skaitymas yra mokymosi pagrindas
3/37
00:01:26
Mokantis skirtingų dalykų reikia skirtingų skaitymo įgūdžių
4/37
00:01:33
Negrožinio teksto skaitymo pagrindiniai gebėjimai
5/37
00:02:31
Fizikos mokytojai moko
6/37
00:00:37
Turinio ir raštingumo priklausomybė
7/37
00:00:57
Skaitymo gebėjimų samprata
8/37
00:01:07
Trys interaktyvūs skaitymo elementai
9/37
00:01:41
Pagrindiniai skaitymo tikslai
10/37
00:01:57
Teksto peržiūra
11/37
00:02:15
Trys skaitymo etapai
12/37
00:02:16
Skaitymo strategija
13/37
00:00:27
Strategijos prieš skaitymą
14/37
00:01:44
Strategijos skaitant
15/37
00:04:35
Užduotis
16/37
00:02:31
Užduoties atsakymas
17/37
00:01:19
Mokytojo supratimas apie strategijas
18/37
00:02:08
Dalykinis skaitymas
19/37
00:03:48
Užduotis prieš skaitymą
20/37
00:02:41
Užduotis po skaitymo
21/37
00:02:24
Žinių aktualizavimas
22/37
00:02:45
Abipusis mokymas(is)
23/37
00:08:48
Informacijos fiksavimas, kai dalykai painūs
24/37
00:00:38
Darbas su turiniu – menas
25/37
00:02:33
Plėsti dalykinį žodyną
26/37
00:02:14
Laiko žymėjimas
27/37
00:00:30
Ką išmokau... / Pavyzdys
28/37
00:01:30
Minčių žemėlapiai
29/37
00:02:10
Kiek laiko reikia nuolat naudoti tą pačią strategiją, kad mokiniai ją internalizuotų ir naudotų savarankiškai?
30/37
00:01:25
Bazinės skaitymo strategijos
31/37
00:01:42
Gamtos mokslų kalba
32/37
00:00:44
Gamtos mokslų grafikams reikia „vertimo“ įgūdžių
33/37
00:01:12
Informacijos pateikimas
34/37
00:08:47
Klausimų - atsakymų sesija
35/37
00:12:01
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
36/37
Testas
37/37
00:00:00
Fizikos meistriškumo mokymai. Fizikos uždavinių sprendimas (K211001209, 5 val.)
Bendra trukmė 1h 35m
Mokymų dalių viduje: 36
Mokymo dalių sąrašas
Skaitymas fizikos pamokose. Kodėl tai svarbu?
1/37
00:06:19
Skaitymo įgūdžiai
2/37
00:04:37
Skaitymas yra mokymosi pagrindas
3/37
00:01:26
Mokantis skirtingų dalykų reikia skirtingų skaitymo įgūdžių
4/37
00:01:33
Negrožinio teksto skaitymo pagrindiniai gebėjimai
5/37
00:02:31
Fizikos mokytojai moko
6/37
00:00:37
Turinio ir raštingumo priklausomybė
7/37
00:00:57
Skaitymo gebėjimų samprata
8/37
00:01:07
Trys interaktyvūs skaitymo elementai
9/37
00:01:41
Pagrindiniai skaitymo tikslai
10/37
00:01:57
Teksto peržiūra
11/37
00:02:15
Trys skaitymo etapai
12/37
00:02:16
Skaitymo strategija
13/37
00:00:27
Strategijos prieš skaitymą
14/37
00:01:44
Strategijos skaitant
15/37
00:04:35
Užduotis
16/37
00:02:31
Užduoties atsakymas
17/37
00:01:19
Mokytojo supratimas apie strategijas
18/37
00:02:08
Dalykinis skaitymas
19/37
00:03:48
Užduotis prieš skaitymą
20/37
00:02:41
Užduotis po skaitymo
21/37
00:02:24
Žinių aktualizavimas
22/37
00:02:45
Abipusis mokymas(is)
23/37
00:08:48
Informacijos fiksavimas, kai dalykai painūs
24/37
00:00:38
Darbas su turiniu – menas
25/37
00:02:33
Plėsti dalykinį žodyną
26/37
00:02:14
Laiko žymėjimas
27/37
00:00:30
Ką išmokau... / Pavyzdys
28/37
00:01:30
Minčių žemėlapiai
29/37
00:02:10
Kiek laiko reikia nuolat naudoti tą pačią strategiją, kad mokiniai ją internalizuotų ir naudotų savarankiškai?
30/37
00:01:25
Bazinės skaitymo strategijos
31/37
00:01:42
Gamtos mokslų kalba
32/37
00:00:44
Gamtos mokslų grafikams reikia „vertimo“ įgūdžių
33/37
00:01:12
Informacijos pateikimas
34/37
00:08:47
Klausimų - atsakymų sesija
35/37
00:12:01
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
36/37
Testas
37/37
00:00:00
Įsigykite šį mokymą
15,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
fizika
apversta pamoka
fizikos uždaviniai
vertinimo kriterijai
tiriamoji veikla