Mokymo dalių sąrašas
1 SEMINARAS. ĮTRAUKUSIS UGDYMAS MOKYKLOSE: KAIP PASIRENGTI ?
1/9
00:03:54
Priimtos Švietimo įstatymo pataisos
00:04:32
Plano tikslas
00:17:08
SUP turintis vaikas. Pagalbos teikimas
00:00:35
Pagalbos teikimo poreikis
00:03:32
Pagalbos organizavimas kai vaikui pirmą kartą nustatyti SUP
00:19:49
Kad užtikrinti geriausius sup turinčio mokinio interesus
00:03:35
Kai mokytojas mato, kad vaikui reikėtų nustatyti SUP
00:03:47
Procesiniai veiksmai mokinį nukreipiant į PPT
00:00:46
Esant apsunkintam bendravimo procesui su mokinio tėvais
00:05:33
Įtraukusis ugdymas ir veikla klasėje
00:03:26
Užduokime sau klausimus
00:10:57
Sklandus įtraukusis ugdymas - Tikslas – visiems SUP vaikams sukurti kokybiško ugdymo(si) sąlygas
00:02:05
Dirbama komandoje rūpinantis tinkamos aplinkos sudarymu
00:03:18
Pastangos ir galimybės pritaikyti ugdomąją aplinką
00:02:16
Ugdomosios aplinkos pritaikymas mokinio poreikiams
00:03:02
Būtina atsižvelgti į dominuojantį vaiko mokymosi stilių
00:02:52
Mokykla visiems
00:02:14
1 klausimų - atsakymų sesija
00:21:12
I žingsnis- mokymosi problemų identifikavimas
00:03:46
II žingsnis - žinių apie SUP mokinį rinkimas
00:01:10
III žingsnis - SUP mokinio pasiekimų ir kylančių problemų aptarimas vaiko gerovės komisijoje
00:01:28
IV žingsnis
00:02:29
V žingsnis
00:00:59
Kaip valdyti netinkamą elgesį?
00:03:21
Įrankiai čia ir dabar
00:02:29
Čia ir dabar
00:02:05
Pagalba
00:01:23
Bendradarbiavimas
00:01:54
Atokvėpio aplinka
00:02:36
P P P
00:00:21
PXPXP įrankis
00:03:39
2 klausimų - atsakymų sesija
00:17:07
2 SEMINARAS. ĮTRAUKUSIS UGDYMAS: KAIP UGDYTI MOKINIUS TURINČIUS SPECIFINIŲ MOKYMOSI SUTRIKIMŲ?
2/9
00:03:25
Specifinių mokymosi sutrikimų atpažinimas
00:01:26
Specifinis skaitymo sutrikimas
00:14:03
Rašymo sutrikimas
00:01:30
Matematikos sutrikimas
00:01:25
Mokiniai turintys specifinių mokymosi sutrikimų
00:02:50
Klausimai
00:01:40
Individualios pagalbos planavimas
00:03:18
Įtraukios klasės bruožai
00:06:08
Kaip tėvai galėtų padėti savo vaikams?
00:12:17
Kompensacinės priemonės skaitymo sutrikimą turintiems mokiniams (1 dalis)
00:08:38
Klausimai
00:03:53
Kompensacinės priemonės skaitymo sutrikimą turintiems mokiniams (2 dalis)
00:18:22
Ko NEGALIMA daryti?
00:00:45
Užduočių pritaikymo pavyzdžiai
00:14:43
Vertinimas
00:01:19
Ar vaikas turi žinoti apie sutrikimą?
00:06:26
Klausimai
00:01:44
3 SEMINARAS. KAIP UGDYTI SOCIALINĘ ATSKIRTĮ PATIRIANČIUS MOKINIUS?
3/9
00:02:50
Temos klausimai
00:03:05
Kaip suprantame sąvoką socialinė atskirtis?
00:13:08
Kokį mokinį traktuojame kaip esantį socialinėje atskirtyje?
00:21:54
Kokie yra socialinėje atskirtyje esančio mokinio poreikiai?
00:13:21
Kaip suprantame sąvoką įgalinimas?
00:07:24
Kaip įgalinti mokinį, patiriantį socialinę atskirtį?
00:10:48
Socioedukacinės pagalbos procesas
00:13:10
Apibendrinimas
00:00:56
Klausimų - atsakymų sesija
00:08:01
4 SEMINARAS. ĮTRAUKIOJO UGDYMO ORGANIZAVIMAS
4/9
00:06:20
Mokyklos įtraukiojo ugdymo modelis
00:12:08
Pasirengimas Mokyklos lygmuo
00:33:15
Klasių komplektavimas
00:12:38
Mokytojų supažindinimas su mokinių, klasių ypatumais ir asmens duomenų apsauga
00:09:26
Aplinkos pritaikymas
00:05:17
Ugdymo pagalbos planavimas
00:04:27
Mediatoriaus vadovas
00:06:09
Pasirengimas Klasės lygmuo
00:00:13
Mokytojų ir specialistų pasirengimas
00:01:29
Tėvų (globėjų, rūpintojų) pasirengimas
00:01:27
Ugdytinių pasirengimas
00:00:37
Ugdymosi poreikių ir individualių mokymosi ypatumų pažinimas
00:05:07
Ugdymo pritaikymas mokiniui adaptacijos laikotarpiu
00:04:12
Esant gydytojų rekomendacijoms, galimos kitos mokymo formos
00:02:40
Mokytojų, švietimo pagalbos specialistų, mokytojo padėjėjų kompetencijų teikti pagalbą mokiniams įsivertinimas ir plėtojimas
00:04:20
Mokyklos bendruomenės narių nuostatų formavimas bendruomenėje
00:00:59
Švietimo pagalba
00:06:48
Klasės valdymas ir atmosferos kūrimas Organizuojant ugdymo procesą
00:17:38
Įgyvendinimas individualus lygmuo
00:06:03
Pagalbos mokiniui teikimas adaptacijos laikotarpiu
00:14:31
Klausimų - atsakymų sesija
00:18:06
5 SEMINARAS. KAIP UGDYTI VAIKUS, TURINČIUS KALBĖJIMO IR KALBOS SUTRIKIMŲ?
5/9
00:02:36
Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų klasifikacija
00:06:34
Fonetinis kalbėjimo sutrikimas
00:10:24
Fonologinis kalbos sutrikimas
00:09:49
Kalbos neišsivystymas
00:09:56
Skaitymo ir rašymo sutrikimai
00:09:23
Sklandaus kalbėjimo sutrikimai: mikčiojimas ir greitakalbystė
00:12:51
Vaikų, turinčių kalbėjimo ir kalbos sutrikimų vertinimas
00:21:16
Pagalba vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų
00:14:32
Kalbinių gebėjimų ugdymas. Mokymo priemonės
00:08:39
Fonetinis kalbėjimo sutrikimas: įveikimas
00:07:51
Fonologinis kalbos sutrikimas: įveikimas
00:05:28
Kalbos neišsivystymas: įveikimas
00:08:40
Skaitymo sutrikimų įveikimas
00:07:29
Klausimų - atsakymų sesija
00:18:47
6 SEMINARAS. KAIP UGDYTI FIZINĘ NEGALIĄ TURINČIUS MOKINIUS?
6/9
00:02:46
Fizinė negalia ir jos specifiniai poreikiai
00:11:37
Mokinys, sergantis epilepsija
00:07:06
Regos negalia
00:15:00
Klausos negalia
00:09:29
Specialusis ugdymasis ir švietimo pagalba
00:03:32
Mokyklų ir klasių įrengimas pasitinkant negalią turintį mokinį
00:28:25
Klausimų - atsakymų sesija
00:05:53
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
7/9
Dalijamoji medžiaga
8/9
Pažymėjimas
9/9
Įtraukusis ugdymas: ką dar svarbu žinoti? (212000013)
Bendra trukmė 12h 49m
Mokymų dalių viduje: 108
Mokymo dalių sąrašas
1 SEMINARAS. ĮTRAUKUSIS UGDYMAS MOKYKLOSE: KAIP PASIRENGTI ?
1/9
00:03:54
Priimtos Švietimo įstatymo pataisos
00:04:32
Plano tikslas
00:17:08
SUP turintis vaikas. Pagalbos teikimas
00:00:35
Pagalbos teikimo poreikis
00:03:32
Pagalbos organizavimas kai vaikui pirmą kartą nustatyti SUP
00:19:49
Kad užtikrinti geriausius sup turinčio mokinio interesus
00:03:35
Kai mokytojas mato, kad vaikui reikėtų nustatyti SUP
00:03:47
Procesiniai veiksmai mokinį nukreipiant į PPT
00:00:46
Esant apsunkintam bendravimo procesui su mokinio tėvais
00:05:33
Įtraukusis ugdymas ir veikla klasėje
00:03:26
Užduokime sau klausimus
00:10:57
Sklandus įtraukusis ugdymas - Tikslas – visiems SUP vaikams sukurti kokybiško ugdymo(si) sąlygas
00:02:05
Dirbama komandoje rūpinantis tinkamos aplinkos sudarymu
00:03:18
Pastangos ir galimybės pritaikyti ugdomąją aplinką
00:02:16
Ugdomosios aplinkos pritaikymas mokinio poreikiams
00:03:02
Būtina atsižvelgti į dominuojantį vaiko mokymosi stilių
00:02:52
Mokykla visiems
00:02:14
1 klausimų - atsakymų sesija
00:21:12
I žingsnis- mokymosi problemų identifikavimas
00:03:46
II žingsnis - žinių apie SUP mokinį rinkimas
00:01:10
III žingsnis - SUP mokinio pasiekimų ir kylančių problemų aptarimas vaiko gerovės komisijoje
00:01:28
IV žingsnis
00:02:29
V žingsnis
00:00:59
Kaip valdyti netinkamą elgesį?
00:03:21
Įrankiai čia ir dabar
00:02:29
Čia ir dabar
00:02:05
Pagalba
00:01:23
Bendradarbiavimas
00:01:54
Atokvėpio aplinka
00:02:36
P P P
00:00:21
PXPXP įrankis
00:03:39
2 klausimų - atsakymų sesija
00:17:07
2 SEMINARAS. ĮTRAUKUSIS UGDYMAS: KAIP UGDYTI MOKINIUS TURINČIUS SPECIFINIŲ MOKYMOSI SUTRIKIMŲ?
2/9
00:03:25
Specifinių mokymosi sutrikimų atpažinimas
00:01:26
Specifinis skaitymo sutrikimas
00:14:03
Rašymo sutrikimas
00:01:30
Matematikos sutrikimas
00:01:25
Mokiniai turintys specifinių mokymosi sutrikimų
00:02:50
Klausimai
00:01:40
Individualios pagalbos planavimas
00:03:18
Įtraukios klasės bruožai
00:06:08
Kaip tėvai galėtų padėti savo vaikams?
00:12:17
Kompensacinės priemonės skaitymo sutrikimą turintiems mokiniams (1 dalis)
00:08:38
Klausimai
00:03:53
Kompensacinės priemonės skaitymo sutrikimą turintiems mokiniams (2 dalis)
00:18:22
Ko NEGALIMA daryti?
00:00:45
Užduočių pritaikymo pavyzdžiai
00:14:43
Vertinimas
00:01:19
Ar vaikas turi žinoti apie sutrikimą?
00:06:26
Klausimai
00:01:44
3 SEMINARAS. KAIP UGDYTI SOCIALINĘ ATSKIRTĮ PATIRIANČIUS MOKINIUS?
3/9
00:02:50
Temos klausimai
00:03:05
Kaip suprantame sąvoką socialinė atskirtis?
00:13:08
Kokį mokinį traktuojame kaip esantį socialinėje atskirtyje?
00:21:54
Kokie yra socialinėje atskirtyje esančio mokinio poreikiai?
00:13:21
Kaip suprantame sąvoką įgalinimas?
00:07:24
Kaip įgalinti mokinį, patiriantį socialinę atskirtį?
00:10:48
Socioedukacinės pagalbos procesas
00:13:10
Apibendrinimas
00:00:56
Klausimų - atsakymų sesija
00:08:01
4 SEMINARAS. ĮTRAUKIOJO UGDYMO ORGANIZAVIMAS
4/9
00:06:20
Mokyklos įtraukiojo ugdymo modelis
00:12:08
Pasirengimas Mokyklos lygmuo
00:33:15
Klasių komplektavimas
00:12:38
Mokytojų supažindinimas su mokinių, klasių ypatumais ir asmens duomenų apsauga
00:09:26
Aplinkos pritaikymas
00:05:17
Ugdymo pagalbos planavimas
00:04:27
Mediatoriaus vadovas
00:06:09
Pasirengimas Klasės lygmuo
00:00:13
Mokytojų ir specialistų pasirengimas
00:01:29
Tėvų (globėjų, rūpintojų) pasirengimas
00:01:27
Ugdytinių pasirengimas
00:00:37
Ugdymosi poreikių ir individualių mokymosi ypatumų pažinimas
00:05:07
Ugdymo pritaikymas mokiniui adaptacijos laikotarpiu
00:04:12
Esant gydytojų rekomendacijoms, galimos kitos mokymo formos
00:02:40
Mokytojų, švietimo pagalbos specialistų, mokytojo padėjėjų kompetencijų teikti pagalbą mokiniams įsivertinimas ir plėtojimas
00:04:20
Mokyklos bendruomenės narių nuostatų formavimas bendruomenėje
00:00:59
Švietimo pagalba
00:06:48
Klasės valdymas ir atmosferos kūrimas Organizuojant ugdymo procesą
00:17:38
Įgyvendinimas individualus lygmuo
00:06:03
Pagalbos mokiniui teikimas adaptacijos laikotarpiu
00:14:31
Klausimų - atsakymų sesija
00:18:06
5 SEMINARAS. KAIP UGDYTI VAIKUS, TURINČIUS KALBĖJIMO IR KALBOS SUTRIKIMŲ?
5/9
00:02:36
Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų klasifikacija
00:06:34
Fonetinis kalbėjimo sutrikimas
00:10:24
Fonologinis kalbos sutrikimas
00:09:49
Kalbos neišsivystymas
00:09:56
Skaitymo ir rašymo sutrikimai
00:09:23
Sklandaus kalbėjimo sutrikimai: mikčiojimas ir greitakalbystė
00:12:51
Vaikų, turinčių kalbėjimo ir kalbos sutrikimų vertinimas
00:21:16
Pagalba vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų
00:14:32
Kalbinių gebėjimų ugdymas. Mokymo priemonės
00:08:39
Fonetinis kalbėjimo sutrikimas: įveikimas
00:07:51
Fonologinis kalbos sutrikimas: įveikimas
00:05:28
Kalbos neišsivystymas: įveikimas
00:08:40
Skaitymo sutrikimų įveikimas
00:07:29
Klausimų - atsakymų sesija
00:18:47
6 SEMINARAS. KAIP UGDYTI FIZINĘ NEGALIĄ TURINČIUS MOKINIUS?
6/9
00:02:46
Fizinė negalia ir jos specifiniai poreikiai
00:11:37
Mokinys, sergantis epilepsija
00:07:06
Regos negalia
00:15:00
Klausos negalia
00:09:29
Specialusis ugdymasis ir švietimo pagalba
00:03:32
Mokyklų ir klasių įrengimas pasitinkant negalią turintį mokinį
00:28:25
Klausimų - atsakymų sesija
00:05:53
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
7/9
Dalijamoji medžiaga
8/9
Pažymėjimas
9/9
Įsigykite šį mokymą
39,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
įtraukus ugdymas
specifiniai mokymosi sutrikimai
Kalbos sutrikimai
specialiųjų poreikių vaikų ugdymas
specialiųjų poreikių mokiniai