Įtraukusis ugdymas meno mokyklose: iššūkiai ir sprendimai | Pedagogas.lt

Įtraukusis ugdymas meno mokyklose: iššūkiai ir sprendimai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/19

00:08:42

Ar susiduriate su iššūkiais, mokydami vaikus meno mokykloje?

2/19

00:00:39

Su kokiais iššūkiais susiduriate mokant vaikus meno mokykloje?

3/19

00:01:31

Lektorės mokymo patirtis. Kokius vaikus tenka mokyti?

4/19

00:06:15

Kaip jūs suprantate sąvoką ĮTRAUKUSIS UGDYMAS?

5/19

00:01:18

Kokybiškas įtraukus ugdymas Suomijoje

6/19

00:09:53

Klausimas diskusijai

7/19

00:00:47

Kaip vertėtų planuoti mokinių priėmimą į meno mokyklą?

8/19

00:03:32

Klausimas diskusijai

9/19

00:00:39

Mokymosi stiliai

10/19

00:04:26

Individualus mokymo planas - kaip tai atrodytų meniniame ugdyme?

11/19

00:05:24

Situacijos analizė

12/19

00:11:00

O jei vaikas yra...

13/19

00:14:35

Klausimas diskusijai

14/19

00:00:51

Bendradarbiavimas - tai tikrasis raktas

15/19

00:04:45

Naudingos nuorodos/literatūra

16/19

00:00:34

Diskusija

17/19

00:11:38

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

18/19

Testas

19/19

Mokymo medžiaga

Svarbi informacija

Ilgalaikių programų rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Šio mokymo dalyviai gaus 6 val. KT pažymas.


Šis mokymas yra tęstinės programos „Meno pedagogų iššūkiai ir galimybės“ dalis. Programos dalyviai seminare dalyvauja NEMOKAMAI. Registruotis į programą galite ČIA


Suomijoje gyvenanti ir dirbanti lektorė Eva Gintarė Obaji pasidalins savo praktine patirtimi, kaip į meninį ugdymą įtraukti ypatingų poreikių turinčius mokinius. Meno pedagogė pasidalins metodais ir patarimais, kaip mokytojui reikėtų dirbti, kas jiems palengvintų kasdienį ugdymą, kas padėtų mokiniams parodyti puikius pasiekimus. 


Lektorės manymu, muzikos mokyklų priėmimo ir mokymo sistema turėtų būti tokia, kad skirtingų poreikių vaikai turėtų galimybę pajausti meilę muzikai ir menui. Meno mokyklos turėtų atverti duris visiems vaikams, nepaisant jų įgimtų gabumų, nes kiekvieno vaiko meniniai gebėjimai gali būti lavinami. Žinoma, kai į meno mokyklas ateina ypatingų poreikių turinčių ar tokių vaikų, kuriems tiesiog reikia daugiau įdirbio, mokytojai neišvengiamai patiria daugiau iššūkių. Tad seminaro metu aiškinsimės, kaip su šiais iššūkiais dorotis.




Mokymų metu sužinosite:


  • Kaip vertėtų planuoti mokinių  priėmimą į meno mokyklą?
  • Kokie metodai ir priemonės skatina mokinius domėtis menu?
  • Individualius mokymo planas - kaip tai atrodytų meniniame ugdyme?
  • Kaip į meninį ugdymą įtraukti skirtingų gebėjimų ir poreikių vaikus?
  • Mokytojai dėl vaikų turėtų konkuruoti ar bendradarbiauti?



Atsiliepimai