Kaip kurti naratyvinį žaidimą ir bendruomenės šventes darželyje? TD'25 | Pedagogas.lt

Kaip kurti naratyvinį žaidimą ir bendruomenės šventes darželyje? TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/13

00:03:24

Naratyvinis žaidimas

2/13

00:21:48

Naratyvinio žaidimo dokumentavimas

3/13

00:07:45

Praktiniai naratyvinių žaidimų pavyzdžiai (1)

4/13

00:16:44

Praktiniai naratyvinių žaidimų pavyzdžiai (2)

5/13

00:02:57

Praktiniai naratyvinių žaidimų pavyzdžiai (3)

6/13

00:00:47

Praktiniai naratyvinių žaidimų pavyzdžiai (4)

7/13

00:01:26

Praktiniai naratyvinių žaidimų pavyzdžiai (5)

8/13

00:01:40

Praktiniai naratyvinių žaidimų pavyzdžiai (6)

9/13

00:07:17

Klausimų - atsakymų sesija

10/13

00:11:51

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/13

Testas

12/13

Pažyma

13/13

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Žaidimas – nepaprastai svarbi ugdymo proceso dalis. Juk žaidimas padeda vaikui išryškinti jo kūrybinius, meninius, estetinius gebėjimus, lavinti vaizduotę. O pedagogai gali per žaidimą padėti ugdytiniams atrasti naujus ir įdomius pasaulius. 

Šis seminaras yra skirtas pedagogams, norintiems žaisti su ugdytiniais, drauge pasinerti į naratyvinį žaidimą ir padėti vaikams bežaidžiant atrasti bei išmokti naujų dalykų, vystyti kūrybinius gebėjimus. 

Mokymo metu dalyviai:

  • sužinos apie naratyvinio žaidimo svarbą;
  • susipažins su naratyviniam žaidimui skirta metodika bei praktiniais pavyzdžiais.

Po mokymo dalyviai:

  • dėmesį kreips į naratyvinio žaidimo galimybes;
  • atskleis nevaržomą, laisvą vaiko prigimtį, mąstymą bei vaizduotę.

Mokymo medžiaga

Atsiliepimai