Kaip mokytis gramatikos nenuobodžiai? Praktinės veiklos ir pavyzdžiai | Pedagogas.lt

Kaip mokytis gramatikos nenuobodžiai? Praktinės veiklos ir pavyzdžiai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/27

Įsidėmėtinos rašybos žodžiai

2/27

Sudėtingiausi lietuvių kalbos žodžiai

3/27

Žodžių rašymas kartu ir atskirai

4/27

Nosinių raidžių rašyba žodžių šaknyse

5/27

Vaikų klaidos

6/27

Kalbos dalių gramatiniai požymiai

7/27

Netaisyklingi veiksmažodžiai

8/27

Neasmenuojamosios veiksmažodžio formos

9/27

Kalbų dalių mokymasis. Dalelytė

10/27

Kitos nesavarankiškos, nekaitomos kalbos dalys

11/27

Veiksmažodis

12/27

Veiksmažodžio nuosakos

13/27

Daiktavardis ir būdvardis

14/27

Tikriniai daiktavardžiai. Vietovardžiai

15/27

Įvardžiuotinių formų rašyba

16/27

Kontrolinio darbo iš daiktavardžio ir būdvardžio analizė

17/27

Skaitvardis

18/27

Įvardis

19/27

Kirčiavimas

20/27

Kalbinės raiškos priemonės

21/27

Leksika. Istorizmai

22/27

Mokomės nurodyti informacijos šaltinius

23/27

Skyryba

24/27

Klausimų - atsakymų sesija

25/27

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

26/27

Testas

27/27

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos ir literatūros pedagogams, kurie nori pasiruošti 5–8 klasių mokinių programos atnaujinimo pakeitimams, gebėti vertinti mokinių pažangą ir įgytas kompetencijas bei tobulėti patys.  

 

Mokymas yra 3 mokymų ciklo „Motyvuojančios literatūros ir gramatikos pamokos“ dalis. 

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos mokytojams, trokštantiems gramatikos pamokose lengviau pasiekti norimą rezultatą ir išvengti rutinos bei nuobodulio. Siūlomos veiklos išbandytos praktiškai, pateikiama mokinių darbų pavyzdžių. 

 

 

Mokymo metu sužinosite :

  • Kokios veiklos mokiniams padeda patikėti, kad gramatikos mokytis gali būti įdomu? 
  • Kaip galima į gramatikos mokymą įtraukti vaikus, kad jie mokytų vieni kitus?
  • Kaip efektyviau ir įdomiau mokytis nosinių raidžių rašybos žodžių šaknyse, neasmenuojamųjų veiksmažodžio formų darybos, kalbos dalių, leksikos ir kt.?



Po mokymo gebėsite :

  • klasėje organizuoti įdomias autorės išbandytas veiklas;
  • mokyti neasmenuojamųjų kalbos dalių darybos panaudodami vaikų sukurtas užduotis;
  • supažindinti su kalbos dalimis įdomesniais būdais;
  • patys kurti leksikos užduotis skaitant ir analizuojant literatūros kūrinius;
  • pasinaudoti užduočių formuluotėmis ir pavyzdžiais. 

 


Mokymo metu gausite Įrankių krepšelį, kurį sudaro:

  • atmintinės;
  • metodų aprašymai (priemonės, eiga, tikslas, užduotis, amžius);
  • užduotys savarankiškam darbui.

 

Atsiliepimai