Kaip nebijoti savo mokinio, o jį suprasti? | Pedagogas.lt

Kaip nebijoti savo mokinio, o jį suprasti?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/3

00:02:55

Nuo ko prasideda bendravimas?

00:05:50

Iš ko susideda bendravimas?

00:10:52

Kaip nustatyti ribas?

00:07:03

Mano ribos. Kito ribos. Kodėl tai svarbu?

00:08:45

Bendravimo būdai

00:13:11

Ryšio kūrimas

00:06:12

Vertybių namas

00:28:36

Klausimų - atsakymų sesija

00:19:35

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/3

Pažyma

3/3

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai: meistriškumas, psichologija, lyderystė (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas.

Pedagogai mokyklose susiduria su pagarbos savo asmeniui problema. Jiems reikia pagalbos sprendžiant konfliktus klasėse, sutelkiant mokinius darbui ir užduočių atlikimui. Dažniausiai baimė ir nusivylimas bendravimu kyla dėl nežinojimo, neturėjimo žinių, būdų, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Šių mokymų tikslas – padėti pedagogams spręsti aukščiau minėtas problemas.


Mokymo metu sužinosite:

  • kas tai yra mokytojo autoritetas klasėje (grupėje), kaip jį įgyti ir stiprinti;
  • apie bendravimo tarp mokinių ir mokytojo procesus ir tarpusavio supratimo stiprinimą;
  • apie pasitikėjimą savimi, gebėjimą parodyti savo stiprybes, išsaugant išskirtinumą ir ugdant pagarbą.

Po mokymo gebėsite:

  • panaudoti kelis būdus sutelkti mokinius bendrai veiklai, išlaikyti dėmesį veiklos metu, pristatyti darbą;
  • atpažinti netinkamą savo ir mokinio elgesį, įvardinti jį ir rasti sprendimo būdą ateičiai, kad toks elgesys nepasikartotų;
  • rasti savo stiprybės šaltinius, atsiremti į juos, pasinaudoti savo resursais. 

Atsiliepimai