Kaip pasakyti tėvams, kad jų vaikas turi ypatingų poreikių? TD '24 | Pedagogas.lt

Kaip pasakyti tėvams, kad jų vaikas turi ypatingų poreikių? TD '24

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/31

00:05:28

Kaip pasakyti tėvams, kad jų vaikas turi ypatingų poreikių? 

2/31

00:02:49

Paskaitos tikslas – darnių santykių su visais grupės nariais kūrimas, užtikrinant saugią aplinką kiekvienam vaikui ir tėvams.

3/31

00:00:35

Darbas su tėvais – vienas sunkiausių pedagogo darbe

4/31

00:01:59

Pasitikėjimas – esminis sėkmės faktorius

5/31

00:04:00

Tėvų santykis su savo vaiku

6/31

00:01:29

Vaiko nesėkmės ar sunkumai visų tėvų yra priimamos ASMENIŠKAI

7/31

00:03:27

Tokias emocijas, požiūrius tenka koreguoti/formuoti naujas suvokimo normas

8/31

00:07:06

Mokytojo ir tėvų bendradarbiavimas

9/31

00:02:17

Ko tėvai laukia iš mokytojo?

10/31

00:00:31

Vaiko raida

11/31

00:06:06

Aplinkos įtaka vaiko raidai

12/31

00:04:32

Sensorinė integracija (SI) - kas tai?

13/31

00:03:35

Kitoks vaikas

14/31

00:01:32

Sensoriniai pojūčiai

15/31

00:01:57

Raidos piramidė

16/31

00:09:14

SI sutrikimai pasireiškia individualiai

17/31

00:04:42

SI sutrikimų klasifikacija

18/31

00:02:19

Sensorinė integracija. Taktilinė sistema

19/31

00:04:00

Taktilinis HIPERJAUTRUMAS

20/31

00:07:36

Taktilinis HIPOJAUTRUMAS

21/31

00:01:51

Komunikacijos strategijos

22/31

00:06:49

Komandinio bendradarbiavimo svarba

23/31

00:05:07

Tėvai – ypatingi komandos žmonės. Kaip bendrauti, kad jie netaptų priešininkais?

24/31

00:01:34

Tipinės mokytojo bendravimo klaidos

25/31

00:02:27

Kalbėjimosi ypatumai

26/31

00:07:35

Klausyti ir girdėti – skirtingi dalykai

27/31

00:01:42

Kaip skatinti bendradarbiavimą su visais grupės tėvais, pabrėžiant kiekvieno vaiko unikalumą ir vertingumą?

28/31

00:01:33

Klausimų - atsakymų sesija

29/31

00:07:13

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

30/31

Testas

31/31

Mokymo medžiaga

Informacija

Mokymas yra tęstinės kvalifikacijos tobulinimo programos „Tūkstantmečio darželis '24“ dalis.  

Registracija į visą programą ČIA.

Specaliųjų poreikių turinčių vaikų vis daugėja. Darželio mokytojai gali pastebėti, kad vaikutis elgiasi netipiškai, jo elgesys ir raida skiriasi nuo bendraamžių. Tai gali apimti sensorinį ar motorinį vystymąsi, pažintines (kognityvines) funkcijas, socialinius gebėjimus, emocinę raidą, kalbos, komunikacijos, žaidimo sunkumus. Ankstyvas pastebėjimas  ir laiku suteikta pagalba lemia sėkmingą vaiko raidą, skatina socialinę įtrauktį. 


Svarbu ne tik laiku atpažinti vaikų raidos sutrikimus, bet ir tinkamai įvardinti bei paaiškinti tėvams, ko vaikui šiuo metu labiausiai reikia. O darnūs santykiai su visos grupės vaikų tėvais padės užtikrinti saugią aplinką kiekvienam vaikui. 


Mokymas „Kaip pasakyti tėvams, kad jų vaikas turi ypatingų poreikių?“ skirtas pedagogams, socialiniams pedagogams, mokytojų padėjėjams, vadovams ir kitiems ugdymo specialistams. 


Mokymo metu sužinosite:

  • Kokie trys svarbiausi dalykai lemia vaiko raidą? Kokie raidos faktoriai priklauso nuo aplinkos: šeimos, ugdymo įstaigos, bendruomenės?
  • Į kokius vaiko elgesio ženklus, požymius, išduodančius esant sunkumų, reikėtų atkreipti dėmesį pirmiausia?
  • Kaip taktiškai ir laiku atkreipti tėvų dėmesį į kylančius sunkumus, kokias strategijas rinktis? Izraelio specialistų metodai.
  • Kaip skatinti bendradarbiavimą su visais grupės tėvais, pabrėžiant kiekvieno vaiko unikalumą ir vertingumą?


Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti elgesio sunkumus, kurių vaikai patiria ugdymo įstaigoje;
  • užmegzti konstruktyvų dialogą su tėvais, įgyti jų pasitikėjimą;
  • paaiškinti vaiko unikalumą ir drauge ieškoti būdų, padėsiančių kuo geriau jaustis skirtingose aplinkose;
  • padrąsinti ir paskatinti tėvus kurti darnius, pozityvius santykius su vaiku ir jo ugdytojais;
  • jaustis saugiai ir užtikrintai ugdant sunkumų turintį vaiką. 

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • situacijų analizės;
  • metodų / žaidimų rekomendacijos;
  • Izraelio specialistų taikomų metodų apžvalga.


Lektoriai

Juventa Mudėnienė

Juventa Mudėnienė

Ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė

Atsiliepimai