Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/31
00:05:28
Kaip pasakyti tėvams, kad jų vaikas turi ypatingų poreikių?
2/31
00:02:49
Paskaitos tikslas – darnių santykių su visais grupės nariais kūrimas, užtikrinant saugią aplinką kiekvienam vaikui ir tėvams.
3/31
00:00:35
Darbas su tėvais – vienas sunkiausių pedagogo darbe
4/31
00:01:59
Pasitikėjimas – esminis sėkmės faktorius
5/31
00:04:00
Tėvų santykis su savo vaiku
6/31
00:01:29
Vaiko nesėkmės ar sunkumai visų tėvų yra priimamos ASMENIŠKAI
7/31
00:03:27
Tokias emocijas, požiūrius tenka koreguoti/formuoti naujas suvokimo normas
8/31
00:07:06
Mokytojo ir tėvų bendradarbiavimas
9/31
00:02:17
Ko tėvai laukia iš mokytojo?
10/31
00:00:31
Vaiko raida
11/31
00:06:06
Aplinkos įtaka vaiko raidai
12/31
00:04:32
Sensorinė integracija (SI) - kas tai?
13/31
00:03:35
Kitoks vaikas
14/31
00:01:32
Sensoriniai pojūčiai
15/31
00:01:57
Raidos piramidė
16/31
00:09:14
SI sutrikimai pasireiškia individualiai
17/31
00:04:42
SI sutrikimų klasifikacija
18/31
00:02:19
Sensorinė integracija. Taktilinė sistema
19/31
00:04:00
Taktilinis HIPERJAUTRUMAS
20/31
00:07:36
Taktilinis HIPOJAUTRUMAS
21/31
00:01:51
Komunikacijos strategijos
22/31
00:06:49
Komandinio bendradarbiavimo svarba
23/31
00:05:07
Tėvai – ypatingi komandos žmonės. Kaip bendrauti, kad jie netaptų priešininkais?
24/31
00:01:34
Tipinės mokytojo bendravimo klaidos
25/31
00:02:27
Kalbėjimosi ypatumai
26/31
00:07:35
Klausyti ir girdėti – skirtingi dalykai
27/31
00:01:42
Kaip skatinti bendradarbiavimą su visais grupės tėvais, pabrėžiant kiekvieno vaiko unikalumą ir vertingumą?
28/31
00:01:33
Klausimų - atsakymų sesija
29/31
00:07:13
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
30/31
Testas
31/31
Kaip pasakyti tėvams, kad jų vaikas turi ypatingų poreikių? TD '24
Bendra trukmė 1h 51m
Mokymų dalių viduje: 30
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/31
00:05:28
Kaip pasakyti tėvams, kad jų vaikas turi ypatingų poreikių?
2/31
00:02:49
Paskaitos tikslas – darnių santykių su visais grupės nariais kūrimas, užtikrinant saugią aplinką kiekvienam vaikui ir tėvams.
3/31
00:00:35
Darbas su tėvais – vienas sunkiausių pedagogo darbe
4/31
00:01:59
Pasitikėjimas – esminis sėkmės faktorius
5/31
00:04:00
Tėvų santykis su savo vaiku
6/31
00:01:29
Vaiko nesėkmės ar sunkumai visų tėvų yra priimamos ASMENIŠKAI
7/31
00:03:27
Tokias emocijas, požiūrius tenka koreguoti/formuoti naujas suvokimo normas
8/31
00:07:06
Mokytojo ir tėvų bendradarbiavimas
9/31
00:02:17
Ko tėvai laukia iš mokytojo?
10/31
00:00:31
Vaiko raida
11/31
00:06:06
Aplinkos įtaka vaiko raidai
12/31
00:04:32
Sensorinė integracija (SI) - kas tai?
13/31
00:03:35
Kitoks vaikas
14/31
00:01:32
Sensoriniai pojūčiai
15/31
00:01:57
Raidos piramidė
16/31
00:09:14
SI sutrikimai pasireiškia individualiai
17/31
00:04:42
SI sutrikimų klasifikacija
18/31
00:02:19
Sensorinė integracija. Taktilinė sistema
19/31
00:04:00
Taktilinis HIPERJAUTRUMAS
20/31
00:07:36
Taktilinis HIPOJAUTRUMAS
21/31
00:01:51
Komunikacijos strategijos
22/31
00:06:49
Komandinio bendradarbiavimo svarba
23/31
00:05:07
Tėvai – ypatingi komandos žmonės. Kaip bendrauti, kad jie netaptų priešininkais?
24/31
00:01:34
Tipinės mokytojo bendravimo klaidos
25/31
00:02:27
Kalbėjimosi ypatumai
26/31
00:07:35
Klausyti ir girdėti – skirtingi dalykai
27/31
00:01:42
Kaip skatinti bendradarbiavimą su visais grupės tėvais, pabrėžiant kiekvieno vaiko unikalumą ir vertingumą?
28/31
00:01:33
Klausimų - atsakymų sesija
29/31
00:07:13
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
30/31
Testas
31/31
Įsigykite šį mokymą
14,99 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
priešmokyklinis ugdymas
perdegimo prevencija
darbas komandoje