Kodėl reikalinga refleksija po pasirodymo ir kaip ją atlikti teisingai? | Pedagogas.lt

Kodėl reikalinga refleksija po pasirodymo ir kaip ją atlikti teisingai?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/27

00:02:58

Kodėl reikalinga refleksija po pasirodymo ir kaip teisingai ją atlikti?

2/27

00:04:54

Mažoji refleksija

3/27

00:05:36

Didžioji refleksija

4/27

00:03:30

Kuo vaikui svarbi sceninė patirtis?

5/27

00:00:33

Refeleksijos siekiamybė

6/27

00:00:57

Kaip atrodo pamoka ir jos metodai

7/27

00:00:52

Pamokų pamatai

8/27

00:02:30

Priešmokyklinukai

9/27

00:08:37

1 - 2 klasė

10/27

00:02:00

Pagrindinis tikslas

11/27

00:02:05

3 - 4 klasė. Personažai

12/27

00:04:50

Kuo vaikui svarbi sceninė patirtis?

13/27

00:02:28

Charly Chaplin

14/27

00:04:36

Statusai

15/27

00:02:52

Klounada

16/27

00:10:07

Temų jungimas

17/27

00:00:40

Refleksijos siekiamybė. Kuo vaikui svarbi sceninė patirtis?

18/27

00:10:35

Didžioji refleksija

19/27

00:02:36

Refleksijos instrukcija

20/27

00:00:24

Refleksijos klausimai

21/27

00:05:34

Apibendrinanti mokytojo refleksija

22/27

00:00:21

Pedagogo savirefleksija

23/27

00:01:06

Refleksija su tėvais

24/27

00:03:27

Klausimų - atsakymų sesija

25/27

00:06:07

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

26/27

Testas

27/27

Svarbi informacija

Ilgalaikių programų rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Šio mokymo dalyviai gaus 6 val. KT pažymas.

 

Mokymas yra tęstinės programos „Meno pedagogų iššūkiai ir galimybės“ dalis. Įsigyti visą programą galite ČIA.

Šio mokymo metu bus skiriamas dėmesys į mokinio būseną po sceninės patirties. Kaip išsakyti kritiką taip, kad vaiką motyvuotum? Kaip tinkamai atkreipti dėmesį į sėkmingus momentus, kad jie „užsifiksuotų“ ir būtų naudingi ateities pasirodymams?

Atsiliepimai