Kompetencijų ugdymas menu | Pedagogas.lt

Kompetencijų ugdymas menu

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

00:02:02

Kodėl reikia mokyti menų verslininkų nuomone?

2/20

00:03:21

Ar menas išgelbės pasaulį?

3/20

00:02:33

Ko mokytis prasminga?

4/20

00:01:02

Meninio ugdymo privalumai

5/20

00:15:08

Užduotis. Ar kompetencijos mums naujiena?

6/20

00:17:55

Įvardintos kompetencijos per skirtingus metus

7/20

00:01:51

Liaudies pedagogika

8/20

00:01:45

Kaita ir stabilumas nuo gero prie puikaus

9/20

00:01:51

Humanistinės kultūros ugdymo menine veikla samprata Klaipėdos Vydūno gimnazijoje

10/20

00:04:28

Kaip užtikrinti pokyčių tvarumą?

11/20

00:05:19

Planavimo iš viršaus į apačią ir iš apačios į viršų dermė

12/20

00:03:27

Meninės veiklos integravimas į ugdymo procesą vydūno gimnazijoje

13/20

00:15:58

Mokinių kūrybinė veikla ir elgesio kultūra

14/20

00:03:40

Grįžtamojo ryšio svarba diegiant kultūrinį ugdymą mokykloje

15/20

00:05:03

Bendradarbiavimo svarba ugdant kompetencijas

16/20

00:02:03

Naujas mokinių pasiekimų vertinimo aprašas

17/20

00:02:30

Pasikartokime

18/20

00:04:57

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

19/20

Testas

20/20

Mokymo medžiaga

Informacija

  • Ilgalaikių programų rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Šio mokymo dalyviai gaus 6 val. KT pažymas.


Besikeičiančiame pasaulyje vis didesnį vaidmenį vaidina kompiuteriai ir robotai. Todėl vis didesnį aktualumą įgyja žmogiško potencialo vystymas, kuris iš esmės skiriasi nuo dirbtinio intelekto. Jei mokysime jaunimą konkuruoti su mašinom – pralaimėsime. 


Klaipėdos Vydūno gimnazijos direktorius, dr. Arvydas Girdzijauskas, pasidalins praktinėmis įžvalgomis, darbo specifika ir humanistinio ugdymo modelio galimybėmis. 


Aktualūs klausimai mokymų metu:

  • Meninio ugdymo įtaka asmenybės augimui; 
  • Evoliucija versus revoliucija. Kas veiksmingiau? Remiantis J. Brunerio ugdymo kultūros teorija;
  • Kultūrinis ugdymas ir mokyklos kultūra;
  • Meninio ir kultūrinio ugdymo organizavimas mokykloje;
  • Pokyčių tvarumo užtikrinimas. Kaitos nuoseklumas;
  • Meninės veiklos integravimas į ugdymo procesą Klaipėdos Vydūno gimnazijoje;
  • Mokinių kūrybinė veikla ir elgesio kultūra;
  • Grįžtamojo ryšio svarba diegiant kultūrinį ugdymą mokykloje;


Seminaras skirtas meninio ir bendrojo lavinimo pedagogams bei kitiems neformalųjį ugdymą organizuojantiems asmenims.


Atsiliepimai