KONFERENCIJA „Dirbtinis intelektas mokytojo kišenėje“ | Pedagogas.lt

KONFERENCIJA „Dirbtinis intelektas mokytojo kišenėje“

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Konferencijos atidarymas

1/9

00:01:02

Populiariausias dirbtinio intelekto įrankis ChatGPT: kodėl verta naudoti?

2/9

00:27:45

Emocinis intelektas ir dirbtinis intelektas: draugai ar priešai?

3/9

00:27:18

Dirbtinio intelekto eksperimentai. Kaip kartu kurti ateities mokymosi scenarijus?

4/9

00:41:52

Canva gudrybės kartu su dirbtiniu intelektu

5/9

00:28:58

Dirbtinis intelektas matematikos pamokose: praktiniai patarimai

6/9

00:24:25

Paslaptingas dirbtinio intelekto pasaulis: kaip mistiką paversti kasdienybe

7/9

00:25:12

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/9

Testas

9/9

Mokymo medžiaga

Informacija

Ši konferencija yra programos „DIRBTINIS INTELEKTAS MOKYTOJUI: praktiniai įrankiai krūvio mažinimui“ dalis. Konferencija skirta visiems pedagogams, kurie nori žengti koja kojon su pažanga ir naujovėmis bei pritaikyti dirbtinio intelekto įrankius savo darbe mažinant krūvį ir kuriant įtraukiančią pamoką. Prisijungti prie programos galite ČIA.

Šiandien dirbtinio intelekto technologija vis intensyviau plečiasi į visas gyvenimo sritis, įskaitant bendravimą, darbą ir švietimą. Būtent švietimo sektoriuje dirbtinio intelekto (DI) įtraukimas tampa itin reikšmingas: daugelis mokinių jau susipažinę su DI įrankiais, tačiau dar ne visi mokytojai pasirengę pasitelkti šią technologiją. 


Tad mokytojo skaitmeninė kompetencija tampa itin svarbi: dirbtinio intelekto įrankių įvaldymas padės prisitaikyti prie besikeičiančių mokinių poreikių ir paruošti juos sparčiai besikeičiančiai darbo rinkai. 


Konferencija DIRBTINIS INTELEKTAS MOKYTOJO KIŠENĖJE padės DI paversti ne grėsme, o mokytojo partneriu, padedančiu tiek visapusiškiau ugdyti mokinius, tiek išmaniau pasirengti įdomesnėms ir kokybiškesnėms pamokoms bei mažinti darbo krūvį. Žinoma, taip pat apžvelgsime etikos ir privatumo aspektus, susijusius su DI naudojimu švietime. 

Konferencijos metu sužinosite:


  • Kokie yra viešai prieinami dirbtinio intelekto įrankiai?
  • Kaip suformuluoti tinkamą užklausą ChatGPT?
  • Kaip į mokymo(-si) procesą įtraukti DI?
  • Kaip pasiruošti CANVA programos įrankius su DI pamokos paįvairinimui ?
  • Kaip, pasitelkiant DI įrankius, pagreitinti pasiruošimą pamokoms?
  • Kaip, panaudojant DI įrankius, parengti pamokos, klasės vadovo planą, kelių lygių užduotis, tekstų santraukas ir renginių aprašymus?
  • Kaip etiškai ir teisiškai naudotis dirbtinio intelekto įrankiais?

Po konferencijos gebėsite:


  • į mokymo(-si) procesą įtraukti DI;
  • naudojant ChatGPT parengti pamokos, klasės vadovo planus, kelių lygių užduotis, tekstų santraukas ir renginių aprašymus;
  • sugeneruoti įvairaus tipo užduočių variantus;
  • automatiškai sukurti pamokos pateiktis (skaidres);
  • pamokose naudoti tekstas-garsas tipo įrankius;
  • sukurti paveikslėlius pagal pateiktą tekstinę užklausą.


Ilgalaikių programų rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Šios konferencijos dalyviai gaus 8 val. KT pažymas. 


Lektoriai ir jų pranešimai

img

Rigonda Skorulskienė

pranešimo laikas

14.05-14.35 val

lektoriaus(-ės) tema

Populiariausias dirbtinio intelekto įrankis ChatGPT: kodėl verta naudoti?

Pokalbių robotas ChatGPT – sparčiai populiarėjanti ir tobulėjanti dirbtinį intelektą pasitelkianti programa. Šio pokalbių roboto gebėjimą atlikti įvairias užduotis mokiniai pasitelkia namų darbų ar savarankiškų užduočių atlikimui. Todėl mokytojui svarbu žinoti pokalbio robotų galimybes, kad galėtų skirti tinkamas užduotis ir atskirti mokinio darbą nuo roboto darbo.


Po pranešimo turėsite atsakymus į šiuos klausimus:


  • Kokiu principu veikia programos ChatGPT ir Bard?
  • Kaip programas panaudoti mokymosi procese?
  • Kaip kurti namų darbų ir savarankiško darbo užduotis?
  • Kaip įvertinti mokinio darbo autentiškumą? 

Apie pranešėją

Kauno jėzuitų gimnazijos fizikos mokytoja ekspertė, fizikos mokslų doktorantė. Lektorė taip pat 2020 m. dirbo metodininke Nacionalinėje švietimo agentūroje. Daugiau apie lektorių

img

Dr. Vytautas Ašeris

pranešimo laikas

14.35-15.05 val

lektoriaus(-ės) tema

Emocinis intelektas ir dirbtinis intelektas: draugai ar priešai?

Smarkiai populiarėjant dirbtinio intelekto (DI) įrankiams, populiarėja ir idėja, kad DI pakeis daugelį specialybių – taip pat ir pedagogų. Kai kurios baimės išties pagrįstos, bet kai kurios – visiškai ne. Pranešimas gilinsis į sritis, kuriose DI gali padėti, sutrukdyti arba neturėti įtakos.


Po pranešimo turėsite atsakymus į šiuos klausimus:


  • Kokia DI įtaka edukacijai?
  • Kodėl skirtingų kartų kontekste svarbus nuolatinis mokymasis?
  • Kaip skirtingose srityse taikyti DI?
  • Kokia DI įtaka emocinio intelekto tobulėjimui (ar blogėjimui)?


Apie pranešėją

lektorius, informatikos mokslų daktaras, VU MIF Matematikos ir Informatikos fakulteto partnerystės profesorius bei Inžinerijos direktorius Vinted kompanijoje. Daugiau apie lektorių

img

Snieguolė Bagočienė

pranešimo laikas

15.05-15.35 val

lektoriaus(-ės) tema

Dirbtinio intelekto eksperimentai. Kaip kartu kurti ateities mokymosi scenarijus?

Pranešimas pateiks būdus, kaip įkvėpti savo mokinius mokytis kūrybiškai ir įdomiai, kaip praturtinti savo mokymo metodiką ir įtraukti naujas sritis: dirbtinio intelekto (AI), mašininio mokymo (ML), praplėstosios realybės (AR), virtualiosios realybės (VR), daiktų interneto (IoT) kūrimo projektus.


Po pranešimo turėsite atsakymus į šiuos klausimus:


  • Kaip „PictoBlox“ gali padėti įtraukti mokinius į programavimo ir kūrybos procesą?
  • Kokios galimybės kurti projektus AI, ML, AR, VR, IoT srityse?
  • Kaip edukacijoje panaudoti „Google“ AI eksperimentus ir jų taikymą? 


Apie pranešėją

Informatikos mokytoja ekspertė, NKKM kompiuterių mokyklos ir NKKM mokymų agentūros lektorė bei e.vadovėlių „Koordinačių plokštuma ir figūrų padėtis“, „Microbit ir matematikos integruota pamoka“ autorė. FabLab/ STEAM veiklų koordinatorė. Daugiau apie lektorių

img

Indrė Maroščikienė

pranešimo laikas

15.45-16.15 val

lektoriaus(-ės) tema

Canva gudrybės kartu su dirbtiniu intelektu

Pranešimo tikslas – skatinti mokytojų kūrybiškumą ir pagerinti jų produktyvumą. Dalyviai praktiškai susipažins su tokiais dirbtinio intelekto triukais kaip teksto pavertimas nuotraukomis, magiškas asistentas ar automatiškas pateikties sukūrimas, kurie supaprastins mokymo medžiagos rengimą.


Po pranešimo turėsite atsakymus į šiuos klausimus:


  • Kokių dirbtinio intelekto triukų gali pasiūlyti „Canva“?
  • Kaip greitai išsikviesti magišką asistentą?
  • Kaip pagal pateiktą tekstinę užklausą susikurti paveikslėlius?
  • Kaip automatiškai sukurti pamokos pateiktis (skaidres)?

Apie pranešėją

lektorė ir sertifikuota Microsoft Office specialistė bei Canva Champions ir Canvassador programų narė. Daugiau apie lektorių

img

Juozas Širmenis

pranešimo laikas

16.15-16.45 val

lektoriaus(-ės) tema

Dirbtinis intelektas matematikos pamokose: praktiniai patarimai

Pranešimas gilinsis, kaip dirbtinio intelekto taikymas darbe ir kasdieniniame gyvenime gali palengvinti ir pagreitinti mokymo procesus, padėti pasiruošti pamokoms, jas padaryti įdomesnėmis bei kokybiškesnėmis. 


Po pranešimo turėsite atsakymus į šiuos klausimus:


  • Kokie yra viešai prieinami dirbtinio intelekto įrankiai?
  • Kaip paįvairinti ir praturtinti pamokų turinį?
  • Kaip greičiau sugeneruoti įvairaus tipo užduočių variantus, struktūriškai sudėlioti pamokos planą?
  • Kaip pamokose naudoti tekstas-garsas tipo įrankius?
  • Kaip pagal pateiktą tekstinę užklausą sukurti paveikslėlius?


Apie pranešėją

Matematikos ir informatikos mokytojas ir korepetitorius, IT administratorius bei Dirbtinio intelekto informatikos programos magistrantas. Daugiau apie lektorių

img

Ingrida Kupčiūnienė

pranešimo laikas

16.45-17.15 val

lektoriaus(-ės) tema

Paslaptingas dirbtinio intelekto pasaulis: kaip mistiką paversti kasdienybe

Augant dirbtinio intelekto reikšmei švietimo sektoriuje, itin svarbi tampa mokytojo skaitmeninė kompetencija, galinti padėti prisitaikyti prie besikeičiančių mokinių poreikių ir paruošti juos sparčiai besikeičiančiai darbo rinkai. Todėl DI turėtų tapti mokytojo partneriu, o ne grėsme. Žinoma, reikia atidžiai atsižvelgti ir į etikos bei privatumo aspektus, susijusius su DI naudojimu švietime. 


Po pranešimo turėsite atsakymus į šiuos klausimus:


  • Kaip į mokymo(-si) procesą įtraukti DI?
  • Kaip suformuoti teisingą užklausą „ChatGPT“?
  • Kaip parengti pamokos, klasės vadovo planą, kelių lygių užduotis, tekstų santraukas, renginių aprašymus?
  • Kaip etiškai ir teisiškai naudotis dirbtinio intelekto įrankiais?

Apie pranešėją

Informatikos mokytoja ekspertė, vadovėlių ir kitų mokymosi priemonių rengėja, koordinatorė bei Lietuvos informatikos asociacijos valdybos narė. Daugiau apie lektorių

Atsiliepimai