Konferencija meno pedagogams „Nuo mūzos iki pedagogo'23“ | Pedagogas.lt

Konferencija meno pedagogams „Nuo mūzos iki pedagogo'23“

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Konferencijos atidarymas

1/9

00:01:12

Projektinė veikla – fondinio finansavimo galimybės meninei, meninės edukacijos veiklai

2/9

00:33:23

Kūno derinimo metodai

3/9

00:28:50

Natografijos programų taikymas muzikos pamokose: „Sibelius“ ir „Dorico“ lyginamoji apžvalga

4/9

00:35:52

Muzikos atlikimas, kompozicija bei interpretavimas pedagogikoje

5/9

00:21:56

Sceninės patirties refleksija: kodėl ir kaip būtina ją atlikti?

6/9

00:25:41

Kūrybiškumo poreikis kasdienėse veiklose

7/9

00:27:25

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/9

Pažyma

9/9

Labai svarbus yra požiūris į kasdienėje veikloje kylančias problemas ir kūrybiški veiksmai jas sprendžiant. Nesvarbu ar tai pedagogas, menininkas, ar kitos srities specialistas. Siekis užtikrinti įvairaus amžiaus žmonių pasirengimą bei kūrybiškumą - prioritetas. Motyvacijos didinimo metodai, skatinantys imtis naujų veiklų - naudingos žinios, siekiant sėkmingų rezultatų.


Konferencijos metu žinomi Lietuvos menininkai, rinktinė lektorių ir pedagogų komanda pristato metodus ir dalinasi praktiniais patarimais, kaip sudominti mokinius menu ir išlaikyti tą susidomėjimą, kaip skatinti imtis naujų veiklų ir drąsiai bandyti. Taip pat kalbama apie tėvų vaidmenį, kodėl svarbus jų dalyvavimas ir kaip sėkmingai bendradarbiauti.


Mokymo temos:

  • Projektinė veikla – fondinio finansavimo galimybės meninei, meninės edukacijos veiklai
  • Kūno derinimo metodai
  • Natografijos programų taikymas muzikos pamokose:  „Sibelius“ ir „Dorico“ lyginamoji apžvalga
  • Muzikos atlikimas, kompozicija bei interpretavimas pedagogikoje
  • Sceninės patirties refleksija: kodėl ir kaip būtina ją atlikti?
  • Kūrybiškumo poreikis kasdienėse veiklose

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga