Neuroedukacinių metodų naudojimas klasėje. KLASĖS VADOVO METAI | Pedagogas.lt

Neuroedukacinių metodų naudojimas klasėje. KLASĖS VADOVO METAI

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:02:20

Ar norėtumėte tokių pokyčių?

00:00:36

Tyrimas

00:01:17

Dažniausiai taikomi metodai

00:00:35

Nauda mokiniams

00:01:25

Nauda mokytojams

00:00:25

Neuroedukacija

00:01:35

NEM grupių sąrašas

00:01:28

Klientai

00:00:38

Emocinis intelektas

00:00:57

Socialinis intelektas

00:01:14

Dvasinis intelektas ir jo ugdymas

00:01:16

Praktiniai darbai darželyje

00:01:16

Lyderių klubo mokiniai (5-10 klasės)

00:01:08

Neuroedukacija su paaugliais

00:05:14

Integracija į pamokas

00:01:39

Individuali veikla

00:01:15

Individuali konsultacija

00:03:12

Popamokinė veikla (5 10 klasės)

00:00:52

Praktika

00:00:17

„Emociniai dantys“

00:03:07

Žaibolaidis

00:02:10

Susipažinimas spalvomis

00:07:04

Makaliūzė

00:08:19

Žmogeliukai/ Angelas

00:06:03

30 GDAS

Mauglis

00:03:29

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

00:03:55

Testas

3/4

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/4

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai: meistriškumas, psichologija, lyderystė (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas.

Neuromokslo žinios leidžia suprasti, kad naudojant, kaip daugeliui gali pasirodyti, žaismingas ir paprastas technikas neuroedukacinėmis priemonėmis galima pasiekti įspūdingų rezultatų valdant mokinių emocijas, lavinant bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus, gerinant mikroklimatą klasėje ir ugdant socialinę atsakomybę.

Lektorė pristatys konkrečius užsiėmimus, ne kartą išbandytus mokykloje su įvairaus amžiaus mokiniais. Įvaldžiusiems šią techniką, ypatingai ryškūs pokyčiai matomi su konfliktinio elgesio ir sudėtingų emocijų mokiniais. Lektorė savo patirtimi jau pasidalijo su daugybe mokyklų pedagogų visoje Lietuvoje. 

Mokymas yra skirtas visiems klasės vadovams, kurie turi tiek pačius jauniausius, tiek vyresniųjų klasių mokinius.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokiais metodais ugdyti mokinių emocinį ir socialinį intelektą;
  • kaip paprastais metodais galima sumažinti mokinių patyčias, triukšmą pamokoje;
  • kokie būdai padeda pagerinti mkinių motyvaciją ir atsakomybę?
  • Kokius užsiėmimus naudoti  klasės valandėlių metu, ugdant mokinių dvasinį intelektą.


Po mokymo gebėsite:

  •  kiekvienai mokinių grupei pasirinkti tinkamiausius įrankius, kurie atneštų didžiausią naudą;
  • naudotis skirtingais neuroedukacinių metodų būdais tiek individualiai, tiek grupėje;
  • pagerinti mokinių bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus;
  • lavinti sąmoningumą ir socialinę atsakomybę

Mokymo metu bus patiekti konkretūs užsiėmimai, ne kartą išbandyti mokykloje su įvairaus amžiaus mokiniais.  

Atsiliepimai