Skaitymo strategijų taikymas | Pedagogas.lt

Skaitymo strategijų taikymas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/14

00:04:28

Skaitymo strategijos:aiškinamosios, sisteminamosios, savikontrolės (I dalis)

2/14

00:04:59

Propagandos rūšys

3/14

00:02:04

Problemos analizė

4/14

00:06:59

Teksto suvokimo užduotys

5/14

00:08:46

Lyginamoji teksto analizė

6/14

00:16:49

Tekstų lyginimo užduotys

7/14

00:07:06

Atmintis.Simbolis.Modelis

8/14

00:08:08

Literatūros gramatika (II dalis)

9/14

00:00:39

Santykio su tekstu apibūdinimas savais žodžiais

10/14

00:08:20

Teksto kompozicija arba grafinis vaizdas

11/14

00:07:52

Klausimai-atsakymai

12/14

00:13:03

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/14

Testas

14/14

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos ir literatūros pedagogams, kurie nori pasiruošti 9-12 klasių mokinių programos atnaujinimo pakeitimams, gebėti vertinti mokinių pažangą ir įgytas kompetencijas bei tobulėti patys. 


Mokymas yra 3 mokymų ciklo „Atnaujintos lietuvių kalbos ir literatūros programos praktinis įgyvendinimas“ dalis. 


3 mokymų ciklą sudaro šie mokymai:



Šis pirmasis ciklo mokymas „Skaitymo strategijų taikymas analizuojant įvairių žanrų kūrinius“ skirtas mokytojams lituanistams. Pateiktos skirtingos skaitymo strategijos bus naudingos mokytojams, dirbantiems pagal atnaujintą lietuvių kalbos ir literatūros programą 11-12 (III-IV gimnazijos) klasėje. Tačiau pateikta medžiaga, siūlomi metodai, užduotys, kūrybiškumą ir kitas kompetencijas ugdančios veiklos lengvai pritaikomos ir 9-10 (I-II gimnazijos) klasių mokiniams. 


Mokymo metu sužinosite:

  • kokias skaitymo strategijas taikyti norint suprasti ir interpretuoti įvairius grožinės, negrožinės literatūros tekstus;
  • kaip ugdyti sąmoningą skaitytoją remiantis skaitymo strategijomis;
  • kokius metodus taikyti, kad mokiniai išmoktų skaitymo strategijų;
  • ko reikia, kad skaitytojas patirtų skaitymo malonumą.



 Po mokymo gebėsite:

  • praktiškai taikyti skaitymo strategijas analizuojant įvairių žanrų kūrinius, parodyti kūrinių tarpusavio sąsajas ir interpretacijų įvairovę;
  • pateiktas praktines užduotis ir skaitymo strategijas lengvai pritaikyti pamokose.



Atsiliepimai