Atnaujintas ugdymo turinys: kaip taikysime lyginėse klasėse? | Pedagogas.lt

Atnaujintas ugdymo turinys: kaip taikysime lyginėse klasėse?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/9

00:03:05

UTA idėjos: kaip dažnai taikau?

2/9

00:07:12

Mokymų planas

3/9

00:01:56

Kompetencijų ugdymo procese samprata

4/9

00:00:47

Kodėl ugdymo turinys atnaujinamas?

00:03:34

Kompetencijos

00:11:58

Kompetencijų plėtote grįstos pamokos planas

5/9

00:00:47

Pamokos struktūra pagal UTA idėjas

00:11:27

1 etapas

00:07:19

2 etapas

00:04:38

Svarbu

00:01:53

3 etapas

00:04:07

Planavimo žingsniai

00:01:50

Kompetencijų plėtojimu paremtų veiklos uždavinių kūrimas

6/9

00:06:44

Praktiniai patarimai

00:08:51

Į ką dar atkreipti dėmesį formuluojant pamokos uždavinį?

7/9

00:12:24

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/9

Testas

9/9

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga

Informacija

 

Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25“ (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Dabartiniai švietimo sistemos pokyčiai ir bendrųjų ugdymo programų pakeitimai pedagogams kelia nemažai neaiškumų ir rūpesčių. Todėl mokymas padės giliau susipažinti su ugdymo turinio atnaujinimu ir kompetencijų plėtote lyginėse klasėse. Mokymo dalyviai gaus praktinių patarimų, paremtų tiek mokslininkų įžvalgomis, tiek ir veikla realioje ugdymo įstaigoje.

 

Mokyme pateikti praktiniai pavyzdžiai leis suprasti, kaip planuoti, organizuoti ir įgyvendinti pamoką pagal atnaujintas bendrąsias ugdymo programas lyginėse klasėse. Be to, dalyviai taip pat gaus konkrečius planų pavyzdžius ir pavyzdines uždavinių bei tikslų kompetencijų ugdymui skirtas formuluotes (pagal norimas ugdyti kompetencijas).

Mokymo metu sužinosite:

  • kas yra kompetencija ir kaip ją „išpakuoti“ pamokoje;
  • kaip planuoti ir rengti kompetencijų plėtote grįstą pamoką;
  • kokiais žodžiais tikslingiausia „koduoti“ kompetencijas veiklos uždaviniuose;
  • kuo kompetencijų plėtojimu grįsta pamoka skiriasi nuo klasikinės pamokos.

 

Po mokymo gebėsite:

  • iš esmės išskirti kompetencijas pagal tam tikrus raiškos požymius;
  • greitai ir tikslingai „užkoduoti“ kompetencijų ugdymo galimybes veiklos uždaviniuose;
  • efektyviai planuoti kompetencijų plėtojimu grįstą pamoką;
  • kūrybiškai įgyvendinti kompetencijų ugdymą įvairių dalykų pamokose.

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • atmintinės.

Atsiliepimai