Dirbtinio intelekto (DI) panaudojimas vaikų ugdyme TD'25
73d. 18val. 32min
iki registracijos pabaigos
Informacija
Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.
Nuolatos tobulėjantys dirbtinio intelekto (DI) įrankiai šiandien neaplenkia ir švietimo srities. Todėl pedagogui labai svarbu išmanyti šių įrankių suteikiamas galimybes paįvairinant edukacijos procesus ir nuo pat mažens lavinti skaitmeninius gebėjimus bei šias galimybes išnaudoti. Ne mažiau svarbu ir išmanyti skirtumus tarp žmogaus ir DI darbo, galimas grėsmes bei gebėti tą paaiškinti vaikams.
Mokymas suteiks žinių apie ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo turinio modeliavimo galimybes siekiant ugdymo procese naudoti tikslingą edukacinį turinį turinčius dirbtinio intelekto įrankius. Dalyviai taip pat ugdysis gebėjimą analizuoti ir reflektuoti praktiškai pritaikant žinias ir įgūdžius kuriant bei įgyvendinant ugdomąsias veiklas su vaikais.
Mokymo metu dalyviai:
- sužinos, kaip atpažinti ir paaiškinti skirtumus tarp robotų ar DI valdomų prietaisų ir žmonių;
- sužinos, kad patys naudoja daugybę DI valdomų prietaisų;
- aptars, kaip tikslingai lavinti kalbos ir bendravimo, kognityvinius, socialinius-emocinius, kūrybiškumo gebėjimus panaudojant DI įrankius;
- susipažins su skirtingais dirbtinio intelekto įrankiais, padedančiais kurti inovatyvų ir vaikų poreikius atitinkantį ugdymo procesą.
Po mokymo dalyviai:
- supras DI panaudojimo galimybes vaikų kūrybiniam, inžineriniam ugdymui, problemų sprendimo, kritinio mąstymo ir mokėjimo mokytis gebėjimų plėtotei;
- toliau ugdysis gebėjimą kurti žaidimus ir edukacinius užsiėmimus, skirtus žmonėms ir mašinoms atpažinti;
- bus pagilinę suvokimą apie vaikų entuziazmą dėl robotų ir kitų techninių prietaisų;
- bus patobulinę bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, išmokę aktyvaus mokymo(si) metodų.
Svarbi informacija:
Seminaro metu planuojami taikyti mokymo(-si) metodai buvo pasirinkti vadovaujantis mokymosi paradigma: įtraukianti paskaita, diskusijos grupėse, situacijų simuliacija, atvejo analizė, mokymasis iš patirties, dalinimasis gerosiomis patirtimis, veiklos refleksija.
Bilietų rezervacija (registracija į renginį)
14,99 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
priešmokyklinis ugdymas
dirbtinis intelektas