Kaip pasirengti vaikų vertinimui? TD'25 | Pedagogas.lt

Kaip pasirengti vaikų vertinimui? TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/31

00:02:41

Penkios pagrindinės raidos sritys

2/31

00:04:00

Prielaidos vaiko raidai ir ugdymui

3/31

00:01:58

Balansas tarp ugdymo(si) proceso ir ugdymo(si) rezultato

4/31

00:02:29

Aukštos kokybės ugdymą užtikrina tokia įstaiga, kurios pedagogai...

5/31

00:01:24

Refleksija ir mokymasis iš praktikos

6/31

00:00:56

Kodėl svarbu atsižvelgti į vaikų pomėgius?

7/31

00:01:11

Vaikų pomėgių įtaka mokymuisi

8/31

00:03:33

Planavimo ciklas ugdymo procese

9/31

00:03:42

Trijų svarbiausių mokymo programos komponentų, skirtų vaikų mokymuisi, sankirta

10/31

00:01:37

Mokytojo vaidmuo šiuolaikiniame ugdymo procese

11/31

00:01:33

Dokumentavimo įvairovė ir procesų atspindys

12/31

Praktiškas požiūris į dokumentavimą kasdienėje veikloje

13/31

00:07:53

Pasiruošimas vaikų stebėjimui – tikslai ir metodai

14/31

00:01:15

Praktiniai pasiruošimo aspektai – priemonės ir laikas

15/31

00:01:03

Lankstumas ir etikos laikymasis stebėjimo metu

16/31

00:02:16

Stebėjimo nauda ugdymo procesui

17/31

00:02:40

Duomenų rinkimas ugdymo stebėjimui – pagrindiniai metodai

18/31

00:03:06

Kaip interpretuoti duomenis?

19/31

00:08:34

Bendradarbiavimas su tėvais

20/31

00:04:41

Kokius vaikų stebėjimo metodus gali naudoti pedagogai, norėdami užfiksuoti greitus, trumpus pastebėjimus?

21/31

00:01:54

Stebėjimo užrašų forma

22/31

00:10:16

Vaikai mokosi patys įsivertinti savo veiklos patirtis ir rezultatus

23/31

00:01:21

Skaitmeninė priemonė Classdojo

24/31

00:05:49

Kada geriausia yra matomas vaiko gebėjimas?

25/31

00:07:38

Vaikų įsivertinimo priemonės

26/31

00:05:32

Mokytojui svarbu apmąstyti, ką vaikų pasiekimų įrodymai byloja apie jo mokymą

27/31

00:03:47

Klausimų - atsakymų sesija

28/31

00:11:49

Testas

29/31

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

30/31

Pažyma

31/31

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimai turėtų būti vertinami pagal pasiekimų žingsnius arba skirtingas sritis bei kompetencijas. Nors gairės yra aiškios, bet tai, kaip atlikti ir kokia forma fiksuoti ugdytinių vertinimą, sprendžia arba ugdymo įstaiga, arba pats pedagogas.

 

Tad seminare bus nagrinėjama, į ką vertėtų atkreipti dėmesį rengiantis vaikų vertinimui ir kokių svarbių aspektų nepraleisti. 

Šis mokymas skirtas ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, pavaduotojoms/-jams ugdymui, įstaigų vadovams/-ėms, kurie darbo praktikoje susiduria su klausimais dėl vaikų vertinimo proceso organizavimo.

Mokymo metu sužinosite:

  • skirtumus tarp skirtingo amžiaus vaikų pasiekimų vertinimo;
  • apie kelis skirtingus vaikų pasiekimų vertinimo modelius.

 

Po mokymo gebėsite:

  • rinkti, fiksuoti ir profesionaliai vertinti duomenis bei informaciją, reikalingą vaiko pasiekimams nustatyti;
  • pasirinkti, kokie ugdytinio vertinimo metodai ir kokia bendra vertinimo forma Jūsų įstaigai arba grupei yra tinkamiausia.

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga

Atsiliepimai