Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/31
00:02:41
Penkios pagrindinės raidos sritys
2/31
00:04:00
Prielaidos vaiko raidai ir ugdymui
3/31
00:01:58
Balansas tarp ugdymo(si) proceso ir ugdymo(si) rezultato
4/31
00:02:29
Aukštos kokybės ugdymą užtikrina tokia įstaiga, kurios pedagogai...
5/31
00:01:24
Refleksija ir mokymasis iš praktikos
6/31
00:00:56
Kodėl svarbu atsižvelgti į vaikų pomėgius?
7/31
00:01:11
Vaikų pomėgių įtaka mokymuisi
8/31
00:03:33
Planavimo ciklas ugdymo procese
9/31
00:03:42
Trijų svarbiausių mokymo programos komponentų, skirtų vaikų mokymuisi, sankirta
10/31
00:01:37
Mokytojo vaidmuo šiuolaikiniame ugdymo procese
11/31
00:01:33
Dokumentavimo įvairovė ir procesų atspindys
12/31
Praktiškas požiūris į dokumentavimą kasdienėje veikloje
13/31
00:07:53
Pasiruošimas vaikų stebėjimui – tikslai ir metodai
14/31
00:01:15
Praktiniai pasiruošimo aspektai – priemonės ir laikas
15/31
00:01:03
Lankstumas ir etikos laikymasis stebėjimo metu
16/31
00:02:16
Stebėjimo nauda ugdymo procesui
17/31
00:02:40
Duomenų rinkimas ugdymo stebėjimui – pagrindiniai metodai
18/31
00:03:06
Kaip interpretuoti duomenis?
19/31
00:08:34
Bendradarbiavimas su tėvais
20/31
00:04:41
Kokius vaikų stebėjimo metodus gali naudoti pedagogai, norėdami užfiksuoti greitus, trumpus pastebėjimus?
21/31
00:01:54
Stebėjimo užrašų forma
22/31
00:10:16
Vaikai mokosi patys įsivertinti savo veiklos patirtis ir rezultatus
23/31
00:01:21
Skaitmeninė priemonė Classdojo
24/31
00:05:49
Kada geriausia yra matomas vaiko gebėjimas?
25/31
00:07:38
Vaikų įsivertinimo priemonės
26/31
00:05:32
Mokytojui svarbu apmąstyti, ką vaikų pasiekimų įrodymai byloja apie jo mokymą
27/31
00:03:47
Klausimų - atsakymų sesija
28/31
00:11:49
Testas
29/31
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
30/31
Pažyma
31/31
Kaip pasirengti vaikų vertinimui? TD'25
Bendra trukmė 1h 44m
Mokymų dalių viduje: 30
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/31
00:02:41
Penkios pagrindinės raidos sritys
2/31
00:04:00
Prielaidos vaiko raidai ir ugdymui
3/31
00:01:58
Balansas tarp ugdymo(si) proceso ir ugdymo(si) rezultato
4/31
00:02:29
Aukštos kokybės ugdymą užtikrina tokia įstaiga, kurios pedagogai...
5/31
00:01:24
Refleksija ir mokymasis iš praktikos
6/31
00:00:56
Kodėl svarbu atsižvelgti į vaikų pomėgius?
7/31
00:01:11
Vaikų pomėgių įtaka mokymuisi
8/31
00:03:33
Planavimo ciklas ugdymo procese
9/31
00:03:42
Trijų svarbiausių mokymo programos komponentų, skirtų vaikų mokymuisi, sankirta
10/31
00:01:37
Mokytojo vaidmuo šiuolaikiniame ugdymo procese
11/31
00:01:33
Dokumentavimo įvairovė ir procesų atspindys
12/31
Praktiškas požiūris į dokumentavimą kasdienėje veikloje
13/31
00:07:53
Pasiruošimas vaikų stebėjimui – tikslai ir metodai
14/31
00:01:15
Praktiniai pasiruošimo aspektai – priemonės ir laikas
15/31
00:01:03
Lankstumas ir etikos laikymasis stebėjimo metu
16/31
00:02:16
Stebėjimo nauda ugdymo procesui
17/31
00:02:40
Duomenų rinkimas ugdymo stebėjimui – pagrindiniai metodai
18/31
00:03:06
Kaip interpretuoti duomenis?
19/31
00:08:34
Bendradarbiavimas su tėvais
20/31
00:04:41
Kokius vaikų stebėjimo metodus gali naudoti pedagogai, norėdami užfiksuoti greitus, trumpus pastebėjimus?
21/31
00:01:54
Stebėjimo užrašų forma
22/31
00:10:16
Vaikai mokosi patys įsivertinti savo veiklos patirtis ir rezultatus
23/31
00:01:21
Skaitmeninė priemonė Classdojo
24/31
00:05:49
Kada geriausia yra matomas vaiko gebėjimas?
25/31
00:07:38
Vaikų įsivertinimo priemonės
26/31
00:05:32
Mokytojui svarbu apmąstyti, ką vaikų pasiekimų įrodymai byloja apie jo mokymą
27/31
00:03:47
Klausimų - atsakymų sesija
28/31
00:11:49
Testas
29/31
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
30/31
Pažyma
31/31
Įsigykite šį mokymą
14,99 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
priešmokyklinis ugdymas
Vaikų pasiekimų vertinimas