Pedagogo savirefleksija ir ugdomosios veiklos planavimas. TD'25 | Pedagogas.lt

Pedagogo savirefleksija ir ugdomosios veiklos planavimas. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/20

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/20

Testas

3/20

Įžanga

4/20

00:06:44

Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų kompetencijų aprašas 2023 m.

5/20

00:02:36

Reflektuojantis pedagogas pasižymi trimis svarbiomis savybėmis

6/20

00:00:34

Reflektuoti yra verta, nes...

7/20

00:00:59

UGDOMOSIOS VEIKLOS PLANAVIMAS. Kodėl reikia planuoti?

8/20

00:04:15

Vaikų ugdymosi pažangos stebėsenos, ugdymo planavimo, įgyvendinimo ir reflektavimo ciklas

00:03:37

Planavimo aprėptis

00:02:26

Ugdomosios veiklos planas kokybiškas, jeigu...

00:03:56

Kokie yra svarbiausi ugdomosios veiklos kokybiško planavimo požymiai?

00:08:04

Kas tai yra atvirasi sugdomosios veiklos planavimas?

9/20

00:08:11

Kaip sieksime?

00:14:42

Iš ko žinosime, kaip sekasi?

00:01:42

Plano struktūra

10/20

00:04:35

Planuojamų įgyti vaikų pasiekimų numatymas

11/20

00:06:04

Formuluojant tikslus/uždavinius reiktų...

12/20

00:08:44

Ugdymo uždaviniai. Refleksija

13/20

00:01:37

Ugdymo uždaviniai. Pavyzdžiai

14/20

00:00:56

Vaikų idėjos ir sumanymai

15/20

00:02:50

Veiklos formos ir idėjos vaikų veiklai

16/20

00:10:33

Svarbu apmąstyti ugdymosi barjerus

00:03:38

Ugdymosi aplinka ir priemonės

17/20

00:01:53

Svarbu apmąstyti

00:01:03

Refleksijo po veiklos

18/20

00:02:46

Svarbu apmąstyti

00:05:37

Klausimų - atsakymų sesija

19/20

00:05:53

Pažyma

20/20

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo siekiamybė, grindžiama naujausiomis ugdymo teorijomis, yra ugdymas iš vaiko perspektyvos. Ugdomojo proceso planavimas iš vaiko perspektyvos yra viena pagrindinių pedagogo, kaip vadybininko, funkcijų. Tai edukacinės veiklos pamatas siekiant kokybiško vaikų ugdymo.

Suprantama, ši veiklos sritis reikalauja iš pedagogo skirtingų asmeninių kompetencijų ir profesionalumo. Visa tai nulemia, kokius su vaikų ugdymu susijusius sprendimus priims pedagogas.

Mokytojui svarbu kokybiškai ir šiuolaikiškai organizuoti ugdomasias veiklas siekiant atliepti ir kryptingai įgyvendinti ugdymo aktualijas, formuoti ir stiprinti profesinę elgseną bei reflektuoti šių tikslų įgyvendinimą, veiklų rezultatyvumą, savo pedagoginius veiksmus. Pedagogai šio seminaro metu vystys profesinio tobulėjimo kompetenciją, profesinės autonomijos ir reflektavimo bei ugdymo turinio kūrimo, planavimo ir realizavimo kompetencijas. 

Mokymo metu dalyviai sužinos atsakymus į klausimus:

  • Kaip parengti į vaiką orientuotą ugdymo planą (ugdymo/si tikslų bei uždavinių formulavimas, ugdymo/si metodų atranka, vaikams įdomios ir patrauklios ugdymo/si medžiagos, išteklių, būtinų ugdymo/si tikslams pasiekti numatymas)?
  • Kaip reflektuoti ugdymo plano kokybę?
  • Kaip perprasti idėjų vaikų ugdymui modeliavimą bei ugdymo organizavimą iš vaiko perspektyvos?
  • Kaip tapti reflektyviai mąstančiais mokytojais?

Po mokymo dalyviai:

  • stebės savo asmeninį augimą;
  • vertins jau įgytą patirtį;
  • diagnozuos asmenines klaidas ir gebės atlikti asmeninę analizę.

Atsiliepimai