Psichologinis smurtas mokykloje: kaip atpažinti ir užkirsti kelią? | Pedagogas.lt

Psichologinis smurtas mokykloje: kaip atpažinti ir užkirsti kelią?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/13

00:02:43

Profesinių santykių temos

2/13

00:09:10

Psichologinio smurto ir mobingo apibrėžimas bei formos

3/13

00:20:25

Psichologinio smurto pasekmės

4/13

00:07:36

Mokyklos kultūra ir administracijos vaidmuo

5/13

00:13:53

Teisiniai ir etiniai aspektai

6/13

00:19:29

Atvejų administravimas

7/13

00:26:41

Psichologinio smurto prevencijos strategijos

8/13

00:06:04

Asmeniniai įgūdžiai ir jų ugdymas

9/13

00:11:04

Klausimų - atsakymų sesija

10/13

00:13:03

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/13

Testas

12/13

Pažyma

13/13

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25 (40 val.). 

 

Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25“ (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Mokymas padės spręsti opias ir aktualias problemas, susijusias su psichologiniu smurtu bei mobingu pradinių mokyklų darbo aplinkoje. Jis suteiks įrankių atpažinti subtilias psichologinio smurto formas, kurios dažnai lieka nepastebėtos, bet turi rimtų pasekmių mokytojų gerovei ir darbo efektyvumui.

 

Seminaras taip pat padės kurti sveikesnę darbo aplinką, gerinti tarpusavio santykius tarp kolegų ir santykį su administracija, mažinti stresą ir didinti motyvaciją bei pasitenkinimą darbu. Be to, mokyme įgyti įrankiai ir įgūdžiai prisidės prie pozityvios organizacinės kultūros formavimo, o tai tiesiogiai veikia mokinių ugdymo kokybę.

Seminaras visų pirma skirtas pradinių klasių mokytojams ir mokyklų administracijos atstovams. Tačiau jis taip pat gali būti naudingas kitiems pradinėse mokyklose dirbantiems pedagogams ir švietimo pagalbos specialistams. 

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip darbo aplinkoje atpažinti subtilias psichologinio smurto ir mobingo formas;
  • kokios yra pagrindinės psichologinio smurto pasekmės individui, kolektyvui ir visai organizacijai;
  • kokie yra efektyviausi būdai siekiant užkirsti kelią psichologiniam smurtui ir mobingui mokykloje;
  • kaip kurti ir palaikyti psichologiškai saugią darbo aplinką pradinėje mokykloje;
  • kokios yra teisinės ir etinės mokytojų teisės bei pareigos susidūrus su psichologiniu smurtu.

 

Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti ir įvardinti įvairias psichologinio smurto bei mobingo formas darbo aplinkoje, įskaitant ir subtilias, sunkiai pastebimas apraiškas;
  • taikyti efektyvias strategijas psichologinio smurto prevencijai, įskaitant asertyvios komunikacijos technikas ir konfliktų sprendimo metodus;
  • pasitelkdami emocinio intelekto ir pozityvios psichologijos principus, kurti ir palaikyti pozityvų mikroklimatą klasėje ir mokytojų kolektyve;
  • teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį kolegoms ir administracijai, taip prisidėdami prie sveikos organizacinės kultūros formavimo;
  • taikyti streso valdymo ir savireguliacijos technikas, padedančias išlaikyti emocinę pusiausvyrą sudėtingose situacijose ir užkirsti kelią perdegimui.

 

Mokymą sudaro:

  • praktinės užduotys;
  • rekomendacijos;
  • atmintinės.

Atsiliepimai

SVARBU!

Mokymą veda lektorius, psichologas Evaldas Karmaza.