Aspergerio sindromas: kaip atpažinti ir ugdyti? | Pedagogas.lt

Aspergerio sindromas: kaip atpažinti ir ugdyti?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/18

00:00:43

Temos aktualumas

2/18

00:00:58

Remiantis tyrimais, kuriuos atliko mcpheeters, weitlauf ir kt. (2017) autizmo spektro sutrikimų gausėjimui įtakos turi daugelis faktorių

3/18

00:01:24

Lietuvoje efektyvi ankstyvos autizmo diagnostikos sistema veikia vos 15 metų

4/18

00:01:06

Aspergerio sindromas (as) laikomas viena švelniausių autizmo atmainų

5/18

00:02:13

Ugdymo problemos mokyklose

6/18

00:01:17

Autizmo spektro specifika

7/18

00:03:03

Aspergerio sindromos pecifika

8/18

00:02:36

AS turinčių vaikų bruožai

9/18

00:06:57

AS diagnostiniai kriterijai

10/18

00:03:36

Nors AS turintiems vaikams bendrauti yra sunku, dauguma jų yra ypatingai gabūs

11/18

00:01:09

Išvada

00:00:20

Pagalbos formos AS vaikui

12/18

00:03:55

4 pagrindinės vaikų su AS ugdymo priemonių grupės

13/18

00:00:42

Psichologinės priemonių grupės

00:02:45

Pedagoginės priemonių grupės

00:08:57

Darbas su tėvais

00:01:32

Apibendrinimas

00:00:49

Keliantys įtampas dirgikliai vaikams su AS

14/18

00:04:06

Krizinės situacijos ir jų valdymas

15/18

00:01:27

Išvados

00:02:11

Klausimų - atsakymų sesija

16/18

00:02:30

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

17/18

Testas

18/18

Mokymo medžiaga

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25 (40 val.). 

 

Visi dalyviai gauna atskiras 3 ak. val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25“ (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  

Šiandien Aspergerio sindromas jau nebėra neįprastas reiškinys. Visgi naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad mokyklose iki šiol dažnai susiduriama su Aspergerio sindromą (AS) turinčių vaikų ugdymo problemomis. Tokių problemų priežastis – ne tik šių vaikų socializacijos ir komunikacijos ypatumai, bet ir mokyklų ugdymo proceso niuansai.

 

Todėl, siekiant gerų ugdymo rezultatų, labai svarbu įžvelgti Aspergerio sindromą turinčio vaiko stipriąsias savybes ir jas nuolatos tobulinti. Žinoma, taip pat būtinas tokio vaiko komunikacinių ir socialinių įgūdžių lavinimas, kuris ugdant Aspergerio sindromą turinčius vaikus yra vienas esminių dalykų. Seminare bus nagrinėjami konkretūs šių vaikų ugdymui reikalingi metodai ir praktinis jų taikymas

Mokymo metu sužinosite:

  • kokie yra Aspergerio sindromą turinčių vaikų bruožai ir specifika;
  • kokie svarbiausi pagalbos etapai išskiriami dirbant su Aspergerio sindromą turinčiais vaikais;
  • kokia yra pedagoginio ir psichologinio poveikių paskirtis ugdant AS turinčius vaikus;
  • kuo AS turintiems vaikams svarbus skatinimas ir motyvavimas;
  • kas rekomenduojama dirbant su AS turinčiais vaikais ir kaip tą taikyti praktiškai. 

 

Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti AS turinčius vaikus;
  • įvardinti svarbiausias pagalbos formas AS turintiems vaikams ir jas pritaikyti praktikoje;
  • skatinti ir motyvuoti Aspergerio sindromą turinčius vaikus;
  • praktiškai įgyvendinti AS turinčių vaikų ugdymo rekomendacijas.

 

Mokymą sudaro:

  • metodų / žaidimų aprašymai;
  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai