Dovilė Gvazdaitienė
Tai tą vaiką, kurs palaiko ir tada nustumia, aš jam pasiūlyčiau stumti baldus, nešti, kelti didelį minkštą žaislą, sėdmaišį, pamasažuoti jo visą kūną giliais paspaudimais. Čia greičiausiai jam reikia propriocepsijos stimuliacijos ir jiems yra malonu ir gera apsikabinti labai stipriai ir tada stipriai pastumti, nes jo kūnas nejaučia kaip stipriai jo kūnas veikia. Reikia veiklų: nušokti-užlipti stipriai. O tai, kad džiaugiasi, tai visai kita dalis. Kartais, raktas yra sustiprintos mūsų reakcijos (sako vaikas daro kažką specialiai ir žiūri kaip mes reaguojame - tada būna labai išraiškingos reakcijos, tuomet jas lengva suprasti). Kai vaikas nesupranta simbolinio mąstymo, žmogaus emocijos ir išraiškos yra daugiausiai informacijos siunčiantis dalykas. Tada aš pati rodau išraiškas ant savęs labai stipriais "vooov", "vajai, koks mielas, mažas", tarsi su aktoriniu prieskoniu, tada pamaitiname tarsi tą vaiko poreikį. Rodome su stipriomis veido mimikomis. Jei vaikui reikia reakcijų, galima jam parodyti, tada jis nepuls kito vaiko. Bet gali prireikti daug kartų, kol suveiks ir nebedarys taip kitiems vaikams. Pamačius, kad vaiką apsikabino, eiti prižiūrėti, kad nustūmimas būtų švelnus. Taip pat galima masažuoti vaiko pečius, kad vaiko smegenys geriau gautų signalą.