Dirbtinio intelekto (DI) panaudojimas vaikų ugdyme. TD'25 | Pedagogas.lt

Dirbtinio intelekto (DI) panaudojimas vaikų ugdyme. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/22

00:06:18

Skaitmeninė kompetencija

2/22

00:13:31

Skaitmeninės mokymo priemonės ir įrankiai

3/22

00:10:04

Skatimeniniai žaidimai specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams

4/22

00:04:25

Algoritmų, programų svarba problemoms spręsti

5/22

00:13:10

Kaip elgtųsi kompiuteris, ir kaip elgtųsi žmogus, jei durys būtų uždarytos?

6/22

00:01:46

Kūrybiškas problemų sprendimas

7/22

00:01:37

Atlikti algoritmo, programos veiksmus

8/22

00:02:32

Dirbtinis intelektas

9/22

00:05:03

Kur šiandien naudojame DI?

00:00:51

„Silpnas“ ir „stiprus“ DI

00:01:33

Padėkime robotui rasti kelią į užburtą pilį

00:03:20

DI programos

00:01:24

Kalbinis ugdymas

10/22

00:00:46

Kūrybiškumo ugdymas

11/22

00:00:17

Meninė raiška

12/22

00:01:05

EDUSENSUS – emocijų suvokimas ir raiška

13/22

00:00:37

Ką naudosite ateityje?

14/22

00:01:24

Kas tai yra papildytos realybės technologija?

15/22

00:03:53

Robotika

16/22

00:01:39

Metodinė priemonė

17/22

00:00:51

AI biblioteka

18/22

00:00:27

DI gairės mokytojams

19/22

00:03:30

Klausimų - atsakymų sesija

20/22

00:12:22

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

21/22

Testas

22/22

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Nuolatos tobulėjantys dirbtinio intelekto (DI) įrankiai šiandien neaplenkia ir švietimo srities. Todėl pedagogui labai svarbu išmanyti šių įrankių suteikiamas galimybes paįvairinant edukacijos procesus ir nuo pat mažens lavinti skaitmeninius gebėjimus bei šias galimybes išnaudoti. Ne mažiau svarbu ir išmanyti skirtumus tarp žmogaus ir DI darbo, galimas grėsmes bei gebėti tą paaiškinti vaikams. 

Mokymas suteiks žinių apie ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo turinio modeliavimo galimybes siekiant ugdymo procese naudoti tikslingą edukacinį turinį turinčius dirbtinio intelekto įrankius. Dalyviai taip pat ugdysis gebėjimą analizuoti ir reflektuoti praktiškai pritaikant žinias ir įgūdžius kuriant bei įgyvendinant ugdomąsias veiklas su vaikais.

Mokymo metu dalyviai:

  • sužinos, kaip atpažinti ir paaiškinti skirtumus tarp robotų ar DI valdomų prietaisų ir žmonių;
  • sužinos, kad patys naudoja daugybę DI valdomų prietaisų;
  • aptars, kaip tikslingai lavinti kalbos ir bendravimo, kognityvinius, socialinius-emocinius, kūrybiškumo gebėjimus panaudojant DI įrankius;
  • susipažins su skirtingais dirbtinio intelekto įrankiais, padedančiais kurti inovatyvų ir vaikų poreikius atitinkantį ugdymo procesą.

Po mokymo dalyviai:

  • supras DI panaudojimo galimybes vaikų kūrybiniam, inžineriniam ugdymui, problemų sprendimo, kritinio mąstymo ir mokėjimo mokytis gebėjimų plėtotei;
  • toliau ugdysis gebėjimą kurti žaidimus ir edukacinius užsiėmimus, skirtus žmonėms ir mašinoms atpažinti;
  • bus pagilinę suvokimą apie vaikų entuziazmą dėl robotų ir kitų techninių prietaisų;
  • bus patobulinę bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, išmokę aktyvaus mokymo(si) metodų.

Svarbi informacija:

Seminaro metu planuojami taikyti mokymo(-si) metodai buvo pasirinkti vadovaujantis mokymosi paradigma: įtraukianti paskaita, diskusijos grupėse, situacijų simuliacija, atvejo analizė, mokymasis iš patirties, dalinimasis gerosiomis patirtimis, veiklos refleksija.

Atsiliepimai

Atsiliepimai