Etnokultūrinis vaikų ugdymas mokantis ratelių, dainų, šokių. TD'25 | Pedagogas.lt

Etnokultūrinis vaikų ugdymas mokantis ratelių, dainų, šokių. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/19

00:01:05

Mokymo struktūra

2/19

00:16:10

Folkloro žanrai, kuriuos galima pritaikyti muzikos pamokose

3/19

00:07:07

Pastebėjimai

00:09:37

Dainos

4/19

00:09:41

Šokiai ir rateliai

5/19

00:08:09

Žaidimai

6/19

00:07:53

Instrumentinė muzika

7/19

00:15:08

Smulkioji tautosaka

8/19

00:03:35

Sakytinė tautosaka

9/19

00:04:59

Kalendorinis ratas

10/19

00:07:27

Užgavėnės

11/19

00:05:33

Velykos

12/19

00:02:15

Jurginės, Sekminės

13/19

00:06:17

Piemenų folkloras

14/19

00:05:04

Joninės, Kupolė, Rasos

15/19

00:02:16

Naudingos nuorodos

16/19

00:05:31

Klausimų - atsakymų sesija

17/19

00:08:38

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

18/19

Testas

19/19

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Etnokultūrinis vaikų ugdymas – labai svarbi ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo dalis. Juk būtent ankstyvojo ir priešmokyklinio ugdymo pagalba vaikai sužino ir išgyvena pirmąsias švenčių patirtis, išgirsta apie senąsias lietuvių tradicijas, mokosi liaudies dainų, šokių, ratelių, turi galimybę susipažinti su lietuvių folkoru ir senosiomis tradicijomis.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kodėl verta įtraukti muzikinį folklorą muzikos užsiėmimuose ir kodėl tai apskritai svarbu?
  • kur ieškoti informacijos ir medžiagos, į ką atsižvelgti pasirenkant muzikinio folkloro repertuarą?
  • kaip atsižvelgti į metų laikus ir kalendoriškumą?
  • kaip pritaikyti įvairius ir skirtingus folkloro žanrus?

 

Po mokymų:

  • gebėsite pasinaudoti praktiniais niuansais, kurie svarbūs muzikos mokymo procese: kaip vystyti komandiškumą ir smagumo pojūtį;
  • žinosite, kad mokytis muzikinio folkloro būtų  įdomu;
  • žinosite, kaip kūrybiškai spręsti iškylančius sunkumus ir formuoti pratimus bei užduotis;
  • žinosite, kaip ne tik mokytis muzikinio folkloro, bet ir kaip įvairiuose muzikinių gebėjimų ugdymo pratimuose žaidybiškai įtraukti folkloro elementus.

Atsiliepimai