Idėjų mugė „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“ | Pedagogas.lt

Idėjų mugė „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/15

00:15:55

Emocinio intelekto (EQ) svarba ir lavinimo galimybės su PKG metodinėmis priemonėmis - Gintarė Meslinienė

2/15

00:16:42

Kartu su PI KA į kūrybinį pikniką! - Ramunė Burškaitienė

3/15

00:18:00

Pagalba specialiųjų poreikių vaikams I/d „Čiauškutis“ dienos socialinės globos centre: poreikiai ir galimybės - Benedikta Dikavičiūtė, Indrė Uselytė

4/15

00:12:25

Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais? - Rūta Aleknavičiūtė, Rasa Pralgauskienė, Gitana Balčiuvienė, Danguolė Simanauskienė

5/15

00:10:00

Inovatyvūs būdai - gera vaiko emocinė sveikata ir savijauta - Dainora Čižinauskienė, Egidija Stonienė, Lina Norvaišienė

6/15

00:04:03

Bendruomenės susitarimais grįstas ugdymo organizavimas - Edita Gaižauskienė, Vaida Serupskienė

7/15

00:10:42

Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“

8/15

00:08:01

Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ I dalis

9/15

00:09:42

Vilniaus specialusis lopšelis - darželis „Čiauškutis“ II dalis

10/15

00:07:29

Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ I dalis

11/15

00:04:30

Druskininkų lopšelis - darželis „Žibutė“ II dalis

12/15

00:09:08

Druskininkų „Atgimimo“ mokykla

13/15

00:06:56

Testas

14/15

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

15/15

Lietuvos švietimo pagalbos asociacija, Druskininkų savivaldybės administracija, Kauno lopšelis-darželis „Želmenėlis“ ir Druskininkų švietimo centras organizuotoje respublikinėje ikimokyklinio ugdymo idėjų mugėje „Darželis, į kurį nori kiekvienas vaikas. Aš suradau, o Tu?“, kvietė diskutuoti ir dalintis patirtimi. Renginio tikslas – dalytis kokybiško ikimokyklinio ugdymo idėjomis ir sėkmės istorijomis.

Pranešimų temos:

  • Skirtingi vaikai – skirtingi keliai į jų sėkmę: individualus vaiko pasiekimų vertinimas. Kaip ir kodėl?
  • Gera vaikų emocinė sveikata ir savijauta – pagrindinė ugdymo(si) sąlyga.
  • Iššūkis: kaip dirbti su šiuolaikiniais tėvais?
  • Aktyvus, įtraukiantis mokymasis plečiant edukacines erdves bei aplinkas: motyvacija – patirtis – kompetencijos.
  • Ugdymo turinio atnaujinimas: kada, kaip, kodėl? Kūrybiškumas ir inovacijos.
  • Planuojame prasmingai – sau, o ne į stalčių: kaip valdyti dokumentus, kad jie padėtų siekti kokybės, būtų orientuoti į konkrečius rezultatus?

 

Atsiliepimai