Kaip kurti naratyvinį žaidimą ir bendruomenės šventes darželyje? TD'25 | Pedagogas.lt

Kaip kurti naratyvinį žaidimą ir bendruomenės šventes darželyje? TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/4

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/4

Testas

3/4

Pažyma

4/4

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Žaidimas – nepaprastai svarbi ugdymo proceso dalis. Juk žaidimas padeda vaikui išryškinti jo kūrybinius, meninius, estetinius gebėjimus, lavinti vaizduotę. O pedagogai gali per žaidimą padėti ugdytiniams atrasti naujus ir įdomius pasaulius. 

Šis seminaras yra skirtas pedagogams, norintiems žaisti su ugdytiniais, drauge pasinerti į naratyvinį žaidimą ir padėti vaikams bežaidžiant atrasti bei išmokti naujų dalykų, vystyti kūrybinius gebėjimus. 

Mokymo metu dalyviai:

  • sužinos apie naratyvinio žaidimo svarbą;
  • susipažins su naratyviniam žaidimui skirta metodika bei praktiniais pavyzdžiais.

Po mokymo dalyviai:

  • dėmesį kreips į naratyvinio žaidimo galimybes;
  • atskleis nevaržomą, laisvą vaiko prigimtį, mąstymą bei vaizduotę.

Lektoriai

Sigita Miliauskienė

Sigita Miliauskienė

Garliavos lopšelio-darželio "Eglutė" ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja

Mokymo medžiaga

Atsiliepimai