Kaip mokytojui stiprinti psichologinį tvirtumą brėžiant ribas? | Pedagogas.lt

Kaip mokytojui stiprinti psichologinį tvirtumą brėžiant ribas?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/15

00:03:20

Psichologinis tvirtumas

2/15

00:01:15

Psichologinio tvirtumo priešai

00:04:34

Psichologinis tvirtumas ir emocijų įvaldymas

00:04:11

Jausmų indas

3/15

00:01:37

Dažniausi bendravimo trikdžiai

4/15

00:03:42

Pagrindinė kliūčių grupė - teisti

5/15

00:02:33

Tvirtabūdiškumas arba asertyvumas

6/15

00:05:43

Tvirtabūdiškumo nauda

00:01:07

Tvirtabūdiškas pranešimas

00:03:19

Jausmų išreiškimas

7/15

00:02:16

Konkretaus nepageidaujamo elgesio poveikis

8/15

00:01:18

Sakymas „ne“ ir to nauda

9/15

00:07:25

Patarimai kaip pasakyti „ne“

00:02:23

Namų darbų užduotis „Psichologinio tvirtumo nustatymo testas“

10/15

00:01:28

Savo teisių supratimas

11/15

00:01:55

Ribos

12/15

00:01:53

Požymiai, kad mes kalbame apie klausimus susijusiu su ribomis

00:01:13

Ženklai, kad reikia nusibrėžti ribas

00:02:47

Kodėl ribos būtinos?

00:00:57

Ribų įsivertinimo testo rezultatų paaiškinimas

00:01:51

Griežtosios ribos

00:01:03

Deramos ribos

00:01:22

Kitų reakcijos į jūsų nusibrėžtas ribas ir kaip elgtis?

00:01:57

Fizinės ribos

00:00:38

Seksualinės ribos

00:00:19

Intelektinės ribos

00:00:41

Laiko ribų pažeidimas

00:00:37

Emocinės ribos

00:01:10

Materialinės ribos

00:00:22

Ribos kitiems žmonėms ir poreikių tenkinimas

00:00:52

Kad jaustųsi saugūs pilname netobulų žmonių pasaulyje, vaikai privalo turėti stiprybės sakyti tokius dalykus

00:00:37

Užslopinus vaiko gebėjimą sakyti „ne“ reiškia apsunkinti jam visą tolimesnį gyvenimą

00:01:20

Kodėl kiti negerbia mūsų užsibrėžtų ribų?

00:01:04

Jei tik atsiranda sutrikimas tame kaip rūpinuosi savo poreikiais, atsiranda ir ribų poreikis

00:04:05

Verkšlenimas

00:01:14

5-6 metų vaikas

00:00:40

Rekomendacijos

13/15

00:04:31

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

14/15

Testas

15/15

Informacija

Mokymas priklauso ilgalaikei programai Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25 (40 val.). 

 

Visi dalyviai gauna atskiras 3 ak. val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25“ (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  

Pedagogo darbo aplinkybės reikalauja psichologinio tvirtumo, padedančio išlikti emociškai atspariam ir sėkmingiau bei efektyviau dirbti. Todėl psichologinį tvirtumą labai svarbu stiprinti. Būtina šio proceso dalis – pasitikėjimas savimi.

 

O kaip kelti pasitikėjimo savimi lygį? Kaip reaguoti į kritiką ir kliūtis? Kaip sėkmingai brėžti ribas ir tai iškomunikuoti aplinkiniams?

 

Mokymo dalyviai atras išsamius atsakymus į šiuos klausimus, taip pat sužinos, kaip su psichologiniu tvirtumu susijusios ribos ir kodėl jos būtinos; kaip savigraužą, savigailą ir perfekcionizmą pakeisti savo stiprybėmis. Be to, mokymo dalyviai atnaujins žinias apie emocijų valdymą, praktiškai mokysis valdyti stresą, nerimą.   

Mokymo metu sužinosite:

  • kodėl naudinga tapti / būti psichologiškai tvirtiems;
  • kaip stiprinti pasitikėjimą savimi ir tvirtabūdiškumą;
  • kas yra asmeninės ribos ir kaip jas atpažinti;
  • kaip ir kodėl svarbu formuoti asmenines ribas, jas apsaugoti ir pasakyti „NE“;
  • kaip nubrėžti leistino mokinių elgesio ribas.

 

Po mokymo gebėsite:

  • atrasti savo stipriąsias puses;
  • stiprinti atsparumą neigiamoms emocijoms;
  • savigailą ir perfekcionizmą pakeisti emociniu lankstumu ir ribų nustatymu.

 

Mokymą sudaro:

  • metodų aprašymai;
  • praktinės užduotys;
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai