Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką moksleiviui? | Pedagogas.lt

Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką moksleiviui?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga. Temos pristatymas.

1/10

00:03:27

Domantas Širvinskas, komunikacijos agentūros „EduMint“ vadovas

2/10

00:04:23

Nerijus Januškevičius. Konsultantas, edukologas, socialinių mokslų magistras, supervizorius

3/10

00:06:27

Vygintas Eidėnas, pardavimų specialistas, Pedagogas.lt projektų vadovas

4/10

00:07:30

Giedrius Kavaliauskas, Techninių erdvių asociacijos direktorius

5/10

00:14:59

Algirdas Viltrakis, koučeris, viešojo kalbėjimo pedagogas

6/10

00:16:05

Nida Macijauskaitė ir Jobūkas Sebeckis, moksleiviai

7/10

00:07:58

Apibendrinimas

8/10

00:03:51

Testas

9/10

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

10/10

Mokytojai žino viską!

Tik ne visuomet šį „viską“ jiems pavyksta perteikti moksleiviams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Kitaip tariant, nemaža dalis pedagogų patiria sunkumų, norėdami „parduoti“ savo pamoką moksleiviams.

  • Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į vaikų širdis ir galvas, patarti galėtų komunikacijos, pardavimų specialistai?
  • Kuo pasidalinti galėtų sėkmingos patirties turintys ugdytojai?
  • Ką mokytojams galėtų patarti moksleiviai?
  • Kokių veiksmų vertėtų imtis pedagogams, norintiems patraukti vaikus savo pusėn?

Organizatorius: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras.

Atsiliepimai