Kaip prisijaukinti tautosaką mokykloje? Rekomendacijos ir praktiniai metodai | Pedagogas.lt

Kaip prisijaukinti tautosaką mokykloje? Rekomendacijos ir praktiniai metodai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/14

00:02:03

Įrankiai

2/14

00:11:47

Liaudies dainų tema

3/14

00:00:15

Kalendorinių apeigų dainos

00:02:53

Vestuvinių apeigų dainos

00:09:42

Darbo dainos

00:15:15

Tarmė

00:00:55

Skyriui apibendrinti

00:00:59

Tautosakos ir tradicijų vaidmuo šiandien

4/14

00:01:12

Liaudies dainų vakaro skelbimas

5/14

00:00:52

Skyriui, temai apibendrinti

00:02:20

Kaip gyventi moko liaudies dainos?

6/14

00:00:59

Ateities mokslininkų pranešimas

7/14

00:01:38

Kaip susigrąžinti liaudies dainą į jaunų žmonių gyvenimą?

8/14

00:03:14

Liaudies dainų įvaizdžiai kompiuteriniame žaidime

9/14

00:01:28

Laisvės gynimo tema

10/14

00:06:46

Pasakojimas pasirinktu būdu

00:00:33

Knygnešystės pristatymas

00:02:20

Pasakos

11/14

00:11:56

Klausimų - atsakymų sesija

12/14

00:03:42

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/14

Testas

14/14

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos ir literatūros pedagogams, kurie nori pasiruošti 5-9 klasių mokinių programos atnaujinimo pakeitimams, gebėti vertinti mokinių pažangą ir įgytas kompetencijas bei tobulėti patys.  


Mokymas yra 3 mokymų ciklo „Motyvuojančios literatūros ir gramatikos pamokos“ dalis. 

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams, dėstantiems tautosaką (5–7 kl.). Čia pateikiama pasiūlymų, kaip dirbti, kad šios temos keltų kuo mažiau įtampos mokytojui ir žiovulio paaugliams. 

 

 

Mokymo metu sužinosite :

  • Kokie įrankiai būtini dėstant tautosaką mokykloje?
  • Kokios papildomos medžiagos prireiktų dėstant tautosaką?
  • Kokios kūrybinės užduotys skatintų vaikų įsitraukimą į tautosakos mokymąsi?
  • Praktinių patarimų, kaip organizuoti kūrybinę veiklą ir išnaudoti ją mokymo procese.
  • Savarankiškai atliekamų užduočių pavyzdžių.

 

 

Po mokymo gebėsite :

  • pasinaudoti pasiūlyta papildoma medžiaga;
  • pasiūlyti vaikams autorės išbandytų kūrybinių užduočių, žadinančių susidomėjimą;
  • organizuoti kūrybinę veiklą ir ją aptarti su mokiniais.

 

 

Mokymo metu gausite Įrankių krepšelį, kurį sudaro:

  • kūrybinių užduočių formuluotės ir atliktų užduočių pavyzdžiai;
  • papildoma medžiaga, reikalinga tautosakos pamokoms.

 

Atsiliepimai

Lektoriai

Eglė Nachajienė

Eglė Nachajienė

Šiaurės licėjaus lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė, autorinių seminarų, paskaitų, respublikinių konferencijų lektorė, įvairių metodinių priemonių bei grožinės knygos vaikams „Didelės mažų istorijos“ autorė.

Atsiliepimai