Kaip sėkmingai bendrauti su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais? | Pedagogas.lt

Kaip sėkmingai bendrauti su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/8

00:03:55

Kaip pasiruošti pažinčiai su specialiųjų ugdymosi poreikių Turinčiu vaiku?

2/8

00:00:05

Kokie svarbiausi elementai, "kertiniai akmenys", teikiant pagalbą SUP turinčiam mokiniui?

00:07:07

Kaip pasiruošti pažinčiai su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiu mokiniu?

00:02:10

1. Plėsti savo žinias

00:12:40

2. Pasikalbėti su vaiko tėvais

00:08:31

3. Pabendrauti su vaiku ne ugdymo proceso metu

00:06:08

4. Pasitarti su mokyklos komanda

00:05:58

Kaip bendrauti su Kalbos sutrikimą turinčiu vaiku?

3/8

00:04:44

Kokia reali situacija?

00:04:04

Praktiniai patarimai

00:06:05

Užduočių instrukcijos, kai vaikas turi kalbos sutrikimą

00:09:04

Kaip atpažinti nežodinius signalus ir kaip į juos reaguoti?

4/8

00:05:44

Streso nežodinės išraiškos

00:08:52

Kaip geresni suaugusių bendravimo įgūdžiai ir žinios gali padėti sumažinti nerinkamą elgesį Ar net jo išvengti?

5/8

00:03:54

Kaip sėkmingai bendrauti su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais?

00:03:19

Klausimų - atsakymų sesija

6/8

00:22:01

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

7/8

Testas

8/8

Mokymo medžiaga

Informacija

Mokymas priklauso ilgalaikei programai „Mokytojo padėjėjo mokymų programa’24“ (40 val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokytojų padėjėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat pedagogams, norintiems pažinti specialiųjų poreikių turinčius vaikus ir gebėti pritaikyti jiems tinkamus ugdymo metodus. 

 


Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą mokytojo padėjėjo programą ČIA.

 

Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Kuo daugiau įvairių iššūkių turi mokinys, tuo daugiau įgūdžių reikia turėti aplinkiniams, kad komunikacija vyktų sėkmingai. Jei pavyksta efektyviai bendrauti, galime išvengti daug situacijų, kurios kelia stresą ne tik specialiųjų poreikių turinčiam asmeniui, bet ir visai klasei. Šiuose mokymuose sužinosite, kaip efektyviau komunikuoti su specialiųjų poreikių turinčiu mokiniu.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip pasiruošti pažinčiai su specialiųjų poreikių turinčiu mokiniu;
  • kaip bendrauti su kalbos sutrikimą turinčiu vaiku;
  • kaip atpažinti nežodinius signalus ir kaip į juos reaguoti;
  • kaip geresni suaugusių bendravimo įgūdžiai ir žinios gali padėti sumažinti netinkamą elgesį ar net jo išvengti.

Po mokymo gebėsite:

  • surinkti aktualią informaciją prieš pažintį su specialiųjų poreikių turinčiu mokiniu;
  • efektyviau bendrauti su kalbos sutrikimą turinčiu mokiniu;
  • atpažinti neįprastus nerimo požymius;
  • per bendravimą išvengti netinkamo elgesio.

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • atmintinės;
  • situacijų analizės.

Lektoriai

Laura Valionienė

Laura Valionienė

Lektorė, konsultuoja specialistus ir šeimas, sudarant individualų pagalbos planą, kurio pagrindas neuroskirtingo vaiko iššūkių kilmės pažinimas.

Atsiliepimai