Kaip sukurti konstruktyvų dialogą su tėvais? KLASĖS VADOVO METAI | Pedagogas.lt

Kaip sukurti konstruktyvų dialogą su tėvais? KLASĖS VADOVO METAI

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Kvietimas renginiui

1/10

00:01:50

Įžanga ir prisistatymas

2/10

00:18:03

Prisistatymo reikšmė ryšyje su tėvais

3/10

00:03:40

Darbas grupėse.Prisistatykite: be profesijos, soc. Statuso ir augintinių

4/10

00:12:41

Kaip prisistatymo užduotis susijusi su mokymo tema?

5/10

„Luko atglostymo“ metodas

6/10

00:03:45

Naudingas įrankis mokytojams

7/10

00:17:33

Tęstinės programos uždarymo programa

8/10

00:19:23

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Pažyma

10/10

Konsultacijos

Informacija

 Mokymai skirti klasės vadovams ir visiems pedagogams, kuriems svarbu mokėti konstruktyviai ir draugiškai bendrauti ir bendradarbiauti su mokinių tėvais siekant pačių geriausių rezultatų visoms pusėms.

Tėvai nesidomi vaiko elgesiu ir mokymosi procesu mokykloje. Tėvai kaltina mokytojus ir jie žino kaip geriau mokyti vaikus mokykloje. Tėvai nedalyvauja mokyklos bendruomenės veikloje. Visas šias problemas galima išspręsti kuriant dialogą tarp mokytojų ir tėvų. O kas tai turi daryti?

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip kalbėtis su tėvais, kad jie išgirstų;
  • kaip suprasti tėvų esminį poreikį;
  • kaip kurti dialogą, kur laimėtų visi;
  • kaip įtraukti tėvus į mokyklos bendruomenės veiklą.

Po mokymo gebėsite:

  • kurti dialogą su tėvais;
  • nustatyti aiškias bendravimo ribas ir taisykles;
  • atpažinti tėvų poreikį ir jį atliepti;
  • atrasti bendrumo ryšį  net ir su konfliktiškais tėvais. 

ZOOM transliacija bus įrašoma.

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai" (40 val. ) dalis. Registruojantis į visą programą – pigiau! Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas. 

Mokymo medžiaga

Atsiliepimai

img

Marytė

img

Edita

Nuoširdžiai dėkoju už įkvepiantį ir vertingą seminarą! Jūsų pateiktos įžvalgos paskatino naujai pažvelgti į tai, kaip galima kurti konstruktyvų dialogą su tėvais. Buvo ypač naudinga išgirsti praktinius patarimus ir realias situacijas, kurios padeda geriau suprasti, kaip stiprinti bendradarbiavimą ir abipusį supratimą.

img

Renata

puiku

img

Reda

img

Žaneta

img

Goda

img

Gintaras

img

Judita