Kaip ugdyti vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimą? | Pedagogas.lt

Kaip ugdyti vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimą?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

00:06:16

Mitas ar faktas

2/20

00:13:06

Autizmo spektro sutrikimų samprata

3/20

00:13:13

Emocijos

4/20

00:01:22

Autizmo priežastys

5/20

00:05:20

Keli faktai

00:02:06

Įvairiapusiai raidos sutrikimai

6/20

00:16:41

Įvairūs faktai

7/20

00:01:06

Komunikacija ir kalba

8/20

00:07:32

Pažinimo (kognityviniai ypatumai)

9/20

00:08:46

Suvokimo ypatumai

10/20

00:03:58

Pojūčiai

11/20

00:04:55

Tvarkaraščio sudarymas

12/20

00:01:29

Ideologramos

13/20

00:00:58

Bendravimas paveikslėliais

14/20

00:00:49

Būdai bendrauti su nekalbančiu vaiku

15/20

00:00:19

Naudingos nuorodos

16/20

00:00:31

Filmas visai šeimai

17/20

00:00:59

Klausimų - atsakymų sesija

18/20

00:10:08

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

19/20

Testas

20/20

Mokymo medžiaga

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo mokymų programa. II dalis“ (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat kitiems pedagogams. 


Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą mokinio padėjėjo programą ČIA.


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

Vaikai, turintys autizmo spektro sutrikimą, išsiskiria nervų sistemos vystymosi nukrypimais. Todėl labai svarbu suprasti, kokios sąlygos ir bendravimas ugdymosi procese tokius vaikus demotyvuoja, o kas – motyvuoja.

 

Šis mokymas suteiks žinių apie vaikų, kuriems nustatytas autizmo spektro sutrikimas, atpažinimą, pripažinimą, ugdymo(si) ypatumus ir pagalbos teikimą užtikrinant individualias galimybes, personalizuojant pagal individualius poreikius ir interesus. 

Mokymo metu sužinosite:

  • kas yra autizmo spektro sutrikimas (ASS);
  • kokie yra pagrindiniai ASS aspektai, kurių pagrindu šie mokiniai įtraukiami į ugdymo(si) procesą;
  • kaip šalinamos fizinės, socialinės, psichoemocinės kliūtys, kylančios ASS pagrindu. 

 

Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti ir pripažinti ASS turinčius vaikus;
  • užtikrinti ASS turinčių mokinių įtraukimą į mokymosi procesą;
  • užtikrinti ASS turinčių mokinių tinkamą visuminį ugdymą(si).

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai