Kaip ugdyti vaikus, turinčius įvairiapusį raidos sutrikimą? | Pedagogas.lt

Kaip ugdyti vaikus, turinčius įvairiapusį raidos sutrikimą?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

00:04:43

Bendras autizmo apibrėžimas

2/20

00:06:05

Komunikacijos, kalbos suvokimai sunkumai

3/20

00:04:06

Sunkumai socialinėse situacijose

4/20

00:03:01

Stereotipiniai judesiai

5/20

00:01:57

Sensorinės problemos

6/20

00:05:44

Struktūros poreikis

7/20

00:03:19

Kitaip išreikšta empatija

8/20

00:00:46

Pastovus palydovas - stresas

9/20

00:01:44

Autizmo „dovanos“ arba stipriosios pusės

10/20

00:02:12

Pasiruošimas darbui su vaikais, turinčiais ASS

11/20

00:21:35

Kaip padėti susikaupti ASS turinčiam mokiniui?

12/20

00:07:34

Kaip valdyti emocines krizes ASS turinčiam mokiniui?

13/20

00:07:45

Mobilios programėlės ir interaktyvios priemonės, skirtos ASS turinčių vaikų skaitymo ir socialinių įgūdžių lavinimui

14/20

00:02:41

Veiklos pamokoje ASS turintiems mokiniams

15/20

00:03:16

Egzaminių (PUPP) ir patikrimųjų turintiems darbų (NMPP) pritaikymas ASS turintiems mokiniam

16/20

00:03:51

Klausimų - atsakymų sesija

17/20

00:05:46

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

18/20

Testas

19/20

Pažymėjimas

20/20

Konsultacijos

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25 (40 val.). 

 

Visi dalyviai gauna atskiras 2 ak. val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’25“ (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  

Mokymas padės geriau pasiruošti darbui su vaikais, turinčiais įvairiapusį raidos sutrikimą. Mokymo metu bus apžvelgti pagrindiniai vaikų ugdymo principai ir metodai. Bus mokoma įrengti klasę, kurioje yra mokinys turintis ASS, mažinti ugdymo aplinkoje dėmesį blaškančius elementus. Mokymų dalyviai išmoks tvarkaraščio kūrimo principų.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • Kas yra Aspergerio sindromas, vaikystės ir netipinis autizmas, Retto sindromas?
  • Kaip valdyti emocines krizes ASS turinčiam mokiniui?
  • Kaip parengti kitus mokyklos darbuotojus?
  • Kaip mokyti ASS turintį mokinį laikytis taisyklių?
  • Kaip padėti susikaupti ASS turinčiam mokiniui?

 

Po mokymo gebėsite:

  • įrengti klasę, kurioje yra mokinys, turintis ASS;
  • taikyti pagrindinius tvarkaraščio kūrimo principus;
  • parengti kitus mokyklos darbuotojus bendravimui su ASS turinčiais mokiniais;
  • mažinti ugdymo aplinkoje dėmesį blaškančius elementus.

 

Mokymą sudaro:

 

  • metodų / žaidimų aprašymai;        
  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • atmintinės.

Atsiliepimai

img

Aurelija

img

Erika

img

Jania

img

Lucija

img

Ingrida

Ačiū lektorei už įdomius ir prasmingus kursus, paremtus naudingais pavyzdžiais.

img

Reda

Labai patiko seminaras. Ačiū

img

Rita

img

Volha

Ačiū