Meninis vaikų ugdymas: naujos dailės technikos TD '25 | Pedagogas.lt

Meninis vaikų ugdymas: naujos dailės technikos TD '25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/30

00:02:26

Dailės technikos

2/30

00:04:00

Kaip dailė veikia?

3/30

00:03:26

Ugdymo daile strategijos

4/30

00:01:48

Edukacinės erdvės

5/30

00:00:57

Grafinė raiška

6/30

00:00:43

Grafinė raiška / praktinė veikla

7/30

00:00:30

Grafito panaudojimas

00:07:44

Frotažas

00:04:03

Antspaudas

00:04:28

Energijos išliejimo popieriuje technika

00:03:00

Laisvoji raiška

8/30

00:03:43

Idėjos veiklai

9/30

00:03:01

Spalvinė raiška

10/30

00:13:01

Laisvoji raiška

11/30

00:00:39

Akvarėlės technikos

12/30

00:09:43

Laisvosios technikos pavyzdys

13/30

00:00:31

Liejimas, komponavima

14/30

00:00:40

Instaliacijos

15/30

00:00:28

Aplikacija

16/30

00:00:16

Veiklų pavyzdžiai

17/30

00:03:22

Erdvinės raiškos pavyzdžiai

18/30

00:07:25

Margučiai dekupažo technika

19/30

00:01:01

Erdivinės figūros ir 3D elementai

20/30

00:01:51

Darbelių eksponavimas

21/30

00:01:08

Įkvėpti meno

22/30

00:00:22

Idėjos veikloms

23/30

00:00:33

Šviesos elementų panaudojimas

24/30

00:00:13

Rekomenduojami dailininkai vaikų kūrybai

25/30

00:00:21

Pasirinkto dailės kūrinio stebėjimo formos ir būdai

26/30

00:00:33

Edukacinės erdvės kūrybai

27/30

00:00:31

Erdvinės raiškos priemonės

28/30

00:04:18

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

29/30

Testas

30/30

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Ikimokykliniame amžiuje meninis ugdymas labai reikšmingas vaiko raidai: jis skatina kūrybiškumą, emocinę išraišką, sensorinį pažinimą, smalsumą, saviraišką. Tad pedagogams svarbu atrasti vaikams patrauklių ir ugdymą praturtinančių dailės technikų bei mokėti jas taikyti praktiškai. 


Seminare bus gilinamas supratimas apie inovatyvias dailės technikas ir jų taikymą ugdymo procese. Dalyviai ne tik susipažins su naujausiomis meninio ugdymo tendencijomis, bet ir įgis praktinių įgūdžių, leidžiančių praturtinti vaikų kūrybinę veiklą, skatinti saviraišką ir stiprinti jų menines kompetencijas.

 

Mokymo metu dalyviai:

  • bus supažindinami su inovatyviomis dailės technikomis asmeninių ir vaikų meninių (dailės) kompetencijų tobulinimui;
  • galės keletą meninių (dailės) veiklų išbandyti praktiškai;
  • susipažins su dailės veiklos užduočių pavyzdžiais, orientuotais į vaiko saviraišką;
  • susipažins su tyrinėjimu grįstais metodais, atitinkančiais naujausias ugdomų kompetencijų ir pasiekimų vertinimo tendencijas.

 

Po mokymo dalyviai:

  • gebės integruoti inovatyvias dailės technikas į dailės ugdymo turinį;
  • savarankiškai taikys inovatyvias dailės technikas, tyrinėjimais grįstus metodus;
  • dailės ugdymą pavers orientuotu į inovatyvias dailės ugdymo strategijas ir technologijas.

Atsiliepimai