Meno pedagogų konferencija. Nuo mūzos iki pedagogo konsultacijos | Pedagogas.lt

Meno pedagogų konferencija. Nuo mūzos iki pedagogo

Anonimas
2021-05-05
Kaip visgi apjungti mokinius bendram darbui, kai yra vidinių įtampų tarp vaikų, bet kas konkrečiai vyksta pedagogas nežino?
Kęstutis Vaiginis
Čia ir yra pedagogo sugebėjimas suprasti kiekvieną mokinį. Jeigu tu jauti tik kažkokius nesutarimus, kibirkštėles, tai yra būtent tavo pareiga, kaip mokytojo, surasti momentą ir išanalizuoti. Muzika ir pedagogika yra nenumatomi dalykai. Mano pareiga yra suprasti, kokia yra įtampa ir suprasti, kaip veikia.
Anonimas
2021-05-20
Įvardinkite, kas jus labiausiai vaikystėje įkvėpe muzikuoti? Ar jūsų mokytojai ir buvo tarsi palydovai?
Martynas Levickis
Kadangi mokytojas buvo ne vienas, tai buvo ir įvairiausių metodų. Pagrindiniai palydovai ir buvo tie palydovai, suteikiantys pakankamą laisvę saviraiškai ir kūrybai, kas yra gan didelis pagrindas keliui į sėkmę. Be abejo tai buvo ir tėvai, teta, dėdė. Tai buvo ta aplinka, kuri labai skatino, kartais ir spaudė.