Mokinio padėjėjo funkcijos ir individualaus plano taikymas vaikui darželio grupėje | Pedagogas.lt

Mokinio padėjėjo funkcijos ir individualaus plano taikymas vaikui darželio grupėje

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/14

00:04:45

Mokinio padėjėjo veikla prasideda nuo ryšio su vaiku

2/14

00:07:03

Pagalba, kuri augina

3/14

00:01:29

Mokinio padėjėjas ikimokykliniame ugdyme

4/14

00:01:22

Mokinio padėjėjo funkcijos ikimokykliniame ugdyme

5/14

00:09:12

Požiūrio į vaiką ir mokinio padėjėjo funkcijų suderinimas

6/14

00:22:30

„Aš ne perimu proceso. Aš atlaisvinu kelią, kad vaikas galėtų dalyvauti tame procese, kurį kuria mokytojas.“

7/14

00:02:06

Veiksmingi komandinio darbo sprendimai

8/14

00:13:00

Mokinio padėjėjo vaidmuo – daugiau nei tik pagalba grupėje

9/14

00:01:43

Socialinis - emocinis vaidmuo

10/14

00:06:15

Pagalbos plano taikymas

11/14

00:01:15

Teisinis pagrindas ir įtraukties principas

00:02:11

Pagalbos plano taikymas ikimokykliniame ugdyme

00:01:35

Mokinio padėjėjo vaidmuo pagalbos plano kontekste

00:03:00

Ikimokyklinio ugdymo programos ir pagalbos plano dermė

00:05:30

Šeimos įsitraukimas lemia plano realumą, tęstinumą ir vaiko patiriamą palaikymą

00:04:36

Pagalbos planas

00:04:06

Klausimų - atsakymų sesija

12/14

00:05:16

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/14

Testas

14/14

SVARBU!

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo darželyje mokymų programa“  (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems darželiuose su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais.


Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ČIA ir gauti bendrą pažymėjimą. 


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

 

Kiekvienas vaikas darželio grupėje turi skirtingų ugdymosi poreikių ir gebėjimų, todėl svarbu užtikrinti, kad jis gautų reikiamą pagalbą ir palaikymą. Mokinio padėjėjo vaidmuo tampa vis reikšmingesnis siekiant sukurti įtraukų ugdymo procesą, o individualaus plano taikymas leidžia pritaikyti ugdymo metodus taip, kad vaikas galėtų sėkmingai augti ir tobulėti jam palankioje aplinkoje

Mokymas suteiks dalyviams žinių apie mokinio padėjėjo vaidmenį ir jo svarbą ugdymo procese, siekiant užtikrinti kiekvieno vaiko individualius poreikius atitinkantį ugdymą. Dalyviai susipažins su individualaus plano sudarymo ir taikymo principais bei įgis praktinių įgūdžių, padedančių pritaikyti ugdymo metodus vaikams, turintiems įvairių ugdymosi poreikių. Mokymas taip pat padės geriau suprasti mokinio padėjėjo funkcijas kasdienėje veikloje. 

 

Mokymo metu dalyviai:

  • apžvelgs mokinio padėjėjo vaidmenį skatinant vaikų socialinius įgūdžius ir bendravimą su bendraamžiais;
  • išsiaiškins, kaip mokinio padėjėjas prisideda prie vaiko emocinės gerovės;
  • sužinos, kaip mokinio padėjėjas padeda vaikui atlikti savitvarkos veiklas, įsitraukti į ugdomąsias veiklas, orientuotis aplinkoje ir užtikrinti saugumą;
  • sužinos, kaip pritaikyti ugdymo turinį pagal vaiko gebėjimus ir poreikius;
  • mokysis taikyti praktinius metodus, skatinančius vaikų įtraukimą į ugdymo veiklas;
  • ugdysis gebėjimą analizuoti ir reflektuoti savo darbo efektyvumą.

 

Po mokymo dalyviai:

  • gebės tikslingai organizuoti pagalbą vaikui darželio grupėje;
  • bus susipažinę su individualaus ugdymo plano sudarymo principais ir taikymu praktikoje;
  • taikys įgytas žinias kuriant įtraukią ugdymo aplinką, atitinkančią vaikų individualius poreikius;
  • patobulins bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius dirbant su pedagogais, vaikais ir jų tėvais;
  • žinos, kaip vyksta pagalbos vaikui plano rengimo procesas;
  • žinos, kokia šio plano svarba ir kokie specialistai gali dalyvauti jo sudaryme bei įgyvendinime.

Atsiliepimai