Mokymo dalių sąrašas
Anonsas
1/10
00:00:49
Įžanga
2/10
00:05:27
Nuotolinio ugdymo platformų, programų, aplinkų ir įrankių apžvalga
3/10
00:00:22
Turinio palaikymo sistemų apžvalga
00:09:17
Turinio teikimo sistemų apžvalga
00:06:11
Komunikavimo ir socialinės aplinkos palaikymo sistemų apžvalga
00:06:32
Nuotolinio mokymosi būdai
4/10
00:00:10
Asinchroninis mokymasis ir jo privalumai
00:01:57
Sinchroninis mokymasis ir jo privalumai
00:04:03
Nuotolinio mokymo organizavimas siekiant diferencijuoti ugdymo turinį
5/10
00:00:36
Individualizavimo ir diferencijavimo sąvokų aptarimas
00:02:44
Medžiagos apimties diferencijavimas
00:02:18
Diferencijavimas pagal laiką
00:01:53
Rezultato pateikimo būdo pasirinkimas
00:04:06
Mokiniui reikalingos pagalbos apgalvojimas
00:04:07
Medžiagos pristatymo būdo pasirinkimas
00:02:21
Diferencijuojant užduotis svarbus paties ugdymo proceso nuoseklus planavimas
00:03:26
Nuotolinio mokymo organizavimas siekiant individualizuoti ugdymo turinį
6/10
00:00:10
Mokytojo „namų darbai“ – „Pažintis su mokiniais“
00:03:42
Metodai, skirti vizualiniu būdu informaciją priimantiems mokiniams
00:16:46
Metodai, skirti audialiniu būdu informaciją priimantiems mokiniams
00:08:13
Metodai, skirti kinesteziniu būdu informaciją priimantiems mokiniams
00:00:52
Nuotolinio mokymo organizavimas siekiant tarpdalykinės integracijos
7/10
00:00:10
Būtinybė bendradarbiauti su kitų mokomųjų dalykų mokytojais
00:00:39
Integracijos pavyzdžių pristatymas
00:08:34
Namų darbų ypatybės
00:01:30
Tinkamo pamokų ir veiklų mikroklimato kūrimas
8/10
00:01:45
Testas
9/10
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
10/10
Nuotolinio mokymo iššūkiai ir galimybės integruojant, diferencijuojant bei individualizuojant ugdymo turinį
Bendra trukmė 1h 38m
Mokymų dalių viduje: 28
Mokymo dalių sąrašas
Anonsas
1/10
00:00:49
Įžanga
2/10
00:05:27
Nuotolinio ugdymo platformų, programų, aplinkų ir įrankių apžvalga
3/10
00:00:22
Turinio palaikymo sistemų apžvalga
00:09:17
Turinio teikimo sistemų apžvalga
00:06:11
Komunikavimo ir socialinės aplinkos palaikymo sistemų apžvalga
00:06:32
Nuotolinio mokymosi būdai
4/10
00:00:10
Asinchroninis mokymasis ir jo privalumai
00:01:57
Sinchroninis mokymasis ir jo privalumai
00:04:03
Nuotolinio mokymo organizavimas siekiant diferencijuoti ugdymo turinį
5/10
00:00:36
Individualizavimo ir diferencijavimo sąvokų aptarimas
00:02:44
Medžiagos apimties diferencijavimas
00:02:18
Diferencijavimas pagal laiką
00:01:53
Rezultato pateikimo būdo pasirinkimas
00:04:06
Mokiniui reikalingos pagalbos apgalvojimas
00:04:07
Medžiagos pristatymo būdo pasirinkimas
00:02:21
Diferencijuojant užduotis svarbus paties ugdymo proceso nuoseklus planavimas
00:03:26
Nuotolinio mokymo organizavimas siekiant individualizuoti ugdymo turinį
6/10
00:00:10
Mokytojo „namų darbai“ – „Pažintis su mokiniais“
00:03:42
Metodai, skirti vizualiniu būdu informaciją priimantiems mokiniams
00:16:46
Metodai, skirti audialiniu būdu informaciją priimantiems mokiniams
00:08:13
Metodai, skirti kinesteziniu būdu informaciją priimantiems mokiniams
00:00:52
Nuotolinio mokymo organizavimas siekiant tarpdalykinės integracijos
7/10
00:00:10
Būtinybė bendradarbiauti su kitų mokomųjų dalykų mokytojais
00:00:39
Integracijos pavyzdžių pristatymas
00:08:34
Namų darbų ypatybės
00:01:30
Tinkamo pamokų ir veiklų mikroklimato kūrimas
8/10
00:01:45
Testas
9/10
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
10/10
Įsigykite šį mokymą
12,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
nuotolinis mokymas
mokymo platformos
nuotolinis mokinių mokymas