Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: Rekomendacijos, kaip dirbti ugdymo įstaigai nuotolinio ugdymo sąlygomis?
1/13
00:01:49
Įvadas apie programą
00:01:49
Reflektuojame nuotolinio ugdymo patirtį.
00:03:59
Svarbiausi susitarimai ugdymo įstaigose
00:00:50
Ką būtina apgalvoti, kad ugdymo įstaigos personalas ir bendruomenė galėtų kokybiškai bendrauti ir dirbti nuotoliniu būdu?
00:01:57
Būtinos priemonės ir susitarimai nuotolinio ugdymo metu
00:13:11
Kokios komunikavimo erdvės rekomenduojamos?
00:03:25
Skaitmeninė lenta
00:03:36
Kaip naudotis Microsoft platforma?
00:00:35
Kaip naudotis Zoom platforma?
00:04:31
Garso pasakos analizė
00:11:21
Knygos ištraukos analizė
00:15:26
Į ką atsižvelgti renkantis elektroninį dienyną?
00:14:24
Kokia pedagogų skaitmeninė kompetencija būtina, kad galėtume kokybiškai bendrauti ir bendradarbiauti nuotoliniu būdu?
00:05:20
Kaip bendrauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
2/13
00:00:08
Kodėl svarbu bendradarbiauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
00:06:47
Kodėl svarbu tėvams žaisti kartu su vaikais?
00:01:06
Kaip žaisti su vaikais?
00:05:24
Kaip bendrauti su vaikų tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
00:03:07
Kodėl bendraujant kartais kyla tam tikrų sunkumų?
00:01:21
Kaip bendraujant su tėvais rasti tinkamus žodžius?
00:02:54
Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant be IKT priemonių
3/13
00:01:34
Turtiname žodyną
00:03:47
Gaminame nuotraukų knygą
00:01:47
Gaminame patiekalus
00:03:32
Skaitome vaikų pasirinktas knygas
00:02:48
Užsiimame fizine veikla
00:00:26
Konstruojame iš įvairių kaladėlių
00:01:04
Mokomės savaitės dienas ir mėnesių pavadinimus
00:03:01
Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant su IKT priemonėmis
4/13
00:01:03
Projekto „Pažinkime vaikystę“ veiklų analizė
00:06:51
Eksperimentų su vandeniu veiklų analizė
00:09:23
Dainelių „Abėčėlė“ ir garsų tarimo veiklų analizė
00:03:40
Tilidūda lietuviškų dainelių vaikams repertuaro analizė
00:05:50
LRT.LT VAIKAMS portalo medžiagos analizė
00:01:08
SaulyTučiai svetainės veiklų analizė
00:01:11
Kaip vertinti pradinių klasių mokinių pasiekimus mokantis nuotoliniu būdu?
5/13
00:01:48
Formuojamojo vertinimo svarba
00:01:21
Metodai ir veiklos, leidžiantys įvertinti mokinio darbą „čia ir dabar“
00:02:55
2 MODULIS: Vaizdo iliustracijos. Kaip jas kurti?
6/13
00:01:34
Reflektuokite savo patirtį veiklų filmavimo srityje
00:01:58
Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtos ugdomųjų veiklų vaizdo iliustracijos
00:03:56
Kaip kokybiškai nufilmuoti vaizdo veiklas
00:04:08
Savarankiška užduotis-veiklų analizė
00:00:24
Veiklos idėjos pristatymo pavyzdys „Mano svajonių kambarys“
00:03:09
Priemonių išdėstymo pavyzdys vaizdo įraše
00:01:34
Priemonių įvairovė kūriant vaizdo įrašus
00:07:37
Rekomenduojama nuotolinių vaizdo įrašų trukmė
00:01:20
Kaip pasiruošti veiklų filmavimui ikimokyklinio amžiaus vaikams. Eiga
00:02:39
Veiklos apibendrinimo pavyzdys „Sveika mityba“
00:02:42
Emocinis nusiteikimas
00:00:52
Žodynas ir savokų vartojimas
00:02:00
Garsinė aplinka
00:00:46
Užduotis. Įvertinkite muzikos pasirinkimus
00:00:44
Muzikinio intarpo pavyzdys
00:07:43
Muzikos reikšmė veikloje „Daržovių sriuba“
00:03:25
Savistaba. Pasiruošimas netikėtiems atvejams
00:01:56
Kaip pasiruošti filmavimui: apranga, makiažas, šukuosena?
00:01:41
Užduotis. Pamąstykite ir pasižymėkite veiklos etapus
00:03:59
Vaikų gebėjimai, kuriuos reikia apgalvoti ruošiantis veikloms
7/13
00:00:08
Nuo 3-ejų metų iki 4-erių metų vaikas
00:08:33
Nuo 4-erių metų iki 5-erių metų vaikas
00:07:29
Nuo 5-erių metų iki 6-erių metų vaikas
00:05:34
Pradinių klasių mokinys
00:02:19
Veiklos rekomenduojamos filmuoti pradinių klasių mokiniams
8/13
00:00:13
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Kas yra žodžio galūnė?“
00:14:14
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Priešdėlis“
00:18:46
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Žodžio priešdėlis ir tokių žodžių vartojimas praktikoje“
00:17:24
Namų darbas
9/13
00:02:48
3 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose
10/13
00:00:32
Kodėl nuotolinis?
00:02:17
Perėjimas prie nuotolinio ugdymo
00:01:13
Pasiruošimas
00:04:53
Išbandytos platformos tiesioginiam ir netiesioginiam bendravimui
00:10:46
Susitikti gyvai ar filmuoti?
00:04:31
Priemonės nuotoliniam ugdymui
00:03:51
Kokie darbai laukia? Pasidalinimas jais
00:11:57
Bendradarbiavimas
00:03:27
Klausimų atsakymų sesija. I dalis
00:08:30
Komandos bendravimas
00:02:31
Dienos veiklų planas vaikams
00:08:45
Kaip atrodė įrašyta veikla?
00:08:16
Tėvų įtraukimas
00:07:08
Tėvų ir vaikų įtraukimas
00:04:34
Kai šeimoje yra daugiau vaikų
00:00:42
Vaikų dėmesio išlaikymas ir sėkmingas grupės valdymas
00:08:06
Pirmieji bandymai
00:05:47
Ar yra sėkmingas laiko planavimo receptas? Mano diena
00:13:19
Kas padėjo man karantino metu?
00:01:48
Klausimų atsakymų sesija. II dalis
00:20:22
4 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas pradinėse klasėse
11/13
00:08:14
Ko mes išmokome arba ką supratome mokydamos vaikus nuotoliniu būdu
00:06:12
Nuotolinio mokymosi iššūkiai
00:02:17
Šiandien - rytoj
00:00:55
Veiklų organizavimo tvarka
00:05:10
Dienos planas ir įsivertinimas excel formoje
00:01:45
Google forms
00:02:01
POLLY programėlė Microsoft teams
00:00:46
www.polleverywhere.com
00:00:36
Padlet lenta (www.padlet.com)
00:00:47
Classroomscreen.com Virtuali lenta lietuvių kalba
00:00:53
Įrankiai ir virtualios aplinkos
00:04:56
Minčių žemėlapiai MINDMeister.COM
00:01:32
Quizziz viktorina (quizziz.com)
00:01:12
Mokinių motyvavimo įrankis teach.classdojo.com
00:01:25
Klausimų atsakymų sesija. I dalis
00:07:21
Atsiskaitymo ir vertinimo formos
00:01:06
Seesaw platforma (web.seesaw.me)
00:04:37
Microsoft teams pamokų bloknotas
00:02:17
Liveworksheets.com užduotys
00:02:22
Creative pen
00:04:02
Patyriminis ugdymas (mokausi pats, mokau kitus)
00:01:14
Šeimų įsitraukimas
00:05:04
Paveikslų iššūkis
00:06:04
Žemės pjūvis
00:00:35
Kaip pasikeisti kalbą? (kuria mokiniai)
00:00:36
Veiklos
00:01:02
Šeimų iššūkis
00:00:31
Kokybiškas grįžtamojo ryšio teikimas
00:05:26
Veiklų ir darbų planavimo ypatumai
00:01:16
Sėkmingo, dirbančio nuotoliai, mokytojo receptas
00:04:33
Klausimų atsakymų sesija. II dalis
00:21:20
Testas
12/13
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
13/13
Nuotolinio ugdymo praktinis vadovas dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas (40 val. 211000994)
Bendra trukmė 8h 49m
Mokymų dalių viduje: 123
Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS: Rekomendacijos, kaip dirbti ugdymo įstaigai nuotolinio ugdymo sąlygomis?
1/13
00:01:49
Įvadas apie programą
00:01:49
Reflektuojame nuotolinio ugdymo patirtį.
00:03:59
Svarbiausi susitarimai ugdymo įstaigose
00:00:50
Ką būtina apgalvoti, kad ugdymo įstaigos personalas ir bendruomenė galėtų kokybiškai bendrauti ir dirbti nuotoliniu būdu?
00:01:57
Būtinos priemonės ir susitarimai nuotolinio ugdymo metu
00:13:11
Kokios komunikavimo erdvės rekomenduojamos?
00:03:25
Skaitmeninė lenta
00:03:36
Kaip naudotis Microsoft platforma?
00:00:35
Kaip naudotis Zoom platforma?
00:04:31
Garso pasakos analizė
00:11:21
Knygos ištraukos analizė
00:15:26
Į ką atsižvelgti renkantis elektroninį dienyną?
00:14:24
Kokia pedagogų skaitmeninė kompetencija būtina, kad galėtume kokybiškai bendrauti ir bendradarbiauti nuotoliniu būdu?
00:05:20
Kaip bendrauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
2/13
00:00:08
Kodėl svarbu bendradarbiauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
00:06:47
Kodėl svarbu tėvams žaisti kartu su vaikais?
00:01:06
Kaip žaisti su vaikais?
00:05:24
Kaip bendrauti su vaikų tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
00:03:07
Kodėl bendraujant kartais kyla tam tikrų sunkumų?
00:01:21
Kaip bendraujant su tėvais rasti tinkamus žodžius?
00:02:54
Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant be IKT priemonių
3/13
00:01:34
Turtiname žodyną
00:03:47
Gaminame nuotraukų knygą
00:01:47
Gaminame patiekalus
00:03:32
Skaitome vaikų pasirinktas knygas
00:02:48
Užsiimame fizine veikla
00:00:26
Konstruojame iš įvairių kaladėlių
00:01:04
Mokomės savaitės dienas ir mėnesių pavadinimus
00:03:01
Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant su IKT priemonėmis
4/13
00:01:03
Projekto „Pažinkime vaikystę“ veiklų analizė
00:06:51
Eksperimentų su vandeniu veiklų analizė
00:09:23
Dainelių „Abėčėlė“ ir garsų tarimo veiklų analizė
00:03:40
Tilidūda lietuviškų dainelių vaikams repertuaro analizė
00:05:50
LRT.LT VAIKAMS portalo medžiagos analizė
00:01:08
SaulyTučiai svetainės veiklų analizė
00:01:11
Kaip vertinti pradinių klasių mokinių pasiekimus mokantis nuotoliniu būdu?
5/13
00:01:48
Formuojamojo vertinimo svarba
00:01:21
Metodai ir veiklos, leidžiantys įvertinti mokinio darbą „čia ir dabar“
00:02:55
2 MODULIS: Vaizdo iliustracijos. Kaip jas kurti?
6/13
00:01:34
Reflektuokite savo patirtį veiklų filmavimo srityje
00:01:58
Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtos ugdomųjų veiklų vaizdo iliustracijos
00:03:56
Kaip kokybiškai nufilmuoti vaizdo veiklas
00:04:08
Savarankiška užduotis-veiklų analizė
00:00:24
Veiklos idėjos pristatymo pavyzdys „Mano svajonių kambarys“
00:03:09
Priemonių išdėstymo pavyzdys vaizdo įraše
00:01:34
Priemonių įvairovė kūriant vaizdo įrašus
00:07:37
Rekomenduojama nuotolinių vaizdo įrašų trukmė
00:01:20
Kaip pasiruošti veiklų filmavimui ikimokyklinio amžiaus vaikams. Eiga
00:02:39
Veiklos apibendrinimo pavyzdys „Sveika mityba“
00:02:42
Emocinis nusiteikimas
00:00:52
Žodynas ir savokų vartojimas
00:02:00
Garsinė aplinka
00:00:46
Užduotis. Įvertinkite muzikos pasirinkimus
00:00:44
Muzikinio intarpo pavyzdys
00:07:43
Muzikos reikšmė veikloje „Daržovių sriuba“
00:03:25
Savistaba. Pasiruošimas netikėtiems atvejams
00:01:56
Kaip pasiruošti filmavimui: apranga, makiažas, šukuosena?
00:01:41
Užduotis. Pamąstykite ir pasižymėkite veiklos etapus
00:03:59
Vaikų gebėjimai, kuriuos reikia apgalvoti ruošiantis veikloms
7/13
00:00:08
Nuo 3-ejų metų iki 4-erių metų vaikas
00:08:33
Nuo 4-erių metų iki 5-erių metų vaikas
00:07:29
Nuo 5-erių metų iki 6-erių metų vaikas
00:05:34
Pradinių klasių mokinys
00:02:19
Veiklos rekomenduojamos filmuoti pradinių klasių mokiniams
8/13
00:00:13
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Kas yra žodžio galūnė?“
00:14:14
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Priešdėlis“
00:18:46
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Žodžio priešdėlis ir tokių žodžių vartojimas praktikoje“
00:17:24
Namų darbas
9/13
00:02:48
3 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose
10/13
00:00:32
Kodėl nuotolinis?
00:02:17
Perėjimas prie nuotolinio ugdymo
00:01:13
Pasiruošimas
00:04:53
Išbandytos platformos tiesioginiam ir netiesioginiam bendravimui
00:10:46
Susitikti gyvai ar filmuoti?
00:04:31
Priemonės nuotoliniam ugdymui
00:03:51
Kokie darbai laukia? Pasidalinimas jais
00:11:57
Bendradarbiavimas
00:03:27
Klausimų atsakymų sesija. I dalis
00:08:30
Komandos bendravimas
00:02:31
Dienos veiklų planas vaikams
00:08:45
Kaip atrodė įrašyta veikla?
00:08:16
Tėvų įtraukimas
00:07:08
Tėvų ir vaikų įtraukimas
00:04:34
Kai šeimoje yra daugiau vaikų
00:00:42
Vaikų dėmesio išlaikymas ir sėkmingas grupės valdymas
00:08:06
Pirmieji bandymai
00:05:47
Ar yra sėkmingas laiko planavimo receptas? Mano diena
00:13:19
Kas padėjo man karantino metu?
00:01:48
Klausimų atsakymų sesija. II dalis
00:20:22
4 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas pradinėse klasėse
11/13
00:08:14
Ko mes išmokome arba ką supratome mokydamos vaikus nuotoliniu būdu
00:06:12
Nuotolinio mokymosi iššūkiai
00:02:17
Šiandien - rytoj
00:00:55
Veiklų organizavimo tvarka
00:05:10
Dienos planas ir įsivertinimas excel formoje
00:01:45
Google forms
00:02:01
POLLY programėlė Microsoft teams
00:00:46
www.polleverywhere.com
00:00:36
Padlet lenta (www.padlet.com)
00:00:47
Classroomscreen.com Virtuali lenta lietuvių kalba
00:00:53
Įrankiai ir virtualios aplinkos
00:04:56
Minčių žemėlapiai MINDMeister.COM
00:01:32
Quizziz viktorina (quizziz.com)
00:01:12
Mokinių motyvavimo įrankis teach.classdojo.com
00:01:25
Klausimų atsakymų sesija. I dalis
00:07:21
Atsiskaitymo ir vertinimo formos
00:01:06
Seesaw platforma (web.seesaw.me)
00:04:37
Microsoft teams pamokų bloknotas
00:02:17
Liveworksheets.com užduotys
00:02:22
Creative pen
00:04:02
Patyriminis ugdymas (mokausi pats, mokau kitus)
00:01:14
Šeimų įsitraukimas
00:05:04
Paveikslų iššūkis
00:06:04
Žemės pjūvis
00:00:35
Kaip pasikeisti kalbą? (kuria mokiniai)
00:00:36
Veiklos
00:01:02
Šeimų iššūkis
00:00:31
Kokybiškas grįžtamojo ryšio teikimas
00:05:26
Veiklų ir darbų planavimo ypatumai
00:01:16
Sėkmingo, dirbančio nuotoliai, mokytojo receptas
00:04:33
Klausimų atsakymų sesija. II dalis
00:21:20
Testas
12/13
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
13/13
Įsigykite šį mokymą
40,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
nuotolinis ugdymas
Skaitmeninis turinys
skaitmeninis mokymas
vaizdo įrašų kūrimas