Nuotolinio ugdymo praktinis vadovas dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas (40 val. 211000994) | Pedagogas.lt

Nuotolinio ugdymo praktinis vadovas dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas (40 val. 211000994)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

1 MODULIS: Rekomendacijos, kaip dirbti ugdymo įstaigai nuotolinio ugdymo sąlygomis?

1/13

00:01:49

Įvadas apie programą

00:01:49

Reflektuojame nuotolinio ugdymo patirtį.

00:03:59

Svarbiausi susitarimai ugdymo įstaigose

00:00:50

Ką būtina apgalvoti, kad ugdymo įstaigos personalas ir bendruomenė galėtų kokybiškai bendrauti ir dirbti nuotoliniu būdu?

00:01:57

Būtinos priemonės ir susitarimai nuotolinio ugdymo metu

00:13:11

Kokios komunikavimo erdvės rekomenduojamos?

00:03:25

Skaitmeninė lenta

00:03:36

Kaip naudotis Microsoft platforma?

00:00:35

Kaip naudotis Zoom platforma?

00:04:31

Garso pasakos analizė

00:11:21

Knygos ištraukos analizė

00:15:26

Į ką atsižvelgti renkantis elektroninį dienyną?

00:14:24

Kokia pedagogų skaitmeninė kompetencija būtina, kad galėtume kokybiškai bendrauti ir bendradarbiauti nuotoliniu būdu?

00:05:20

Kaip bendrauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?

2/13

00:00:08

Kodėl svarbu bendradarbiauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?

00:06:47

Kodėl svarbu tėvams žaisti kartu su vaikais?

00:01:06

Kaip žaisti su vaikais?

00:05:24

Kaip bendrauti su vaikų tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?

00:03:07

Kodėl bendraujant kartais kyla tam tikrų sunkumų?

00:01:21

Kaip bendraujant su tėvais rasti tinkamus žodžius?

00:02:54

Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant be IKT priemonių

3/13

00:01:34

Turtiname žodyną

00:03:47

Gaminame nuotraukų knygą

00:01:47

Gaminame patiekalus

00:03:32

Skaitome vaikų pasirinktas knygas

00:02:48

Užsiimame fizine veikla

00:00:26

Konstruojame iš įvairių kaladėlių

00:01:04

Mokomės savaitės dienas ir mėnesių pavadinimus

00:03:01

Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant su IKT priemonėmis

4/13

00:01:03

Projekto „Pažinkime vaikystę“ veiklų analizė

00:06:51

Eksperimentų su vandeniu veiklų analizė

00:09:23

Dainelių „Abėčėlė“ ir garsų tarimo veiklų analizė

00:03:40

Tilidūda lietuviškų dainelių vaikams repertuaro analizė

00:05:50

LRT.LT VAIKAMS portalo medžiagos analizė

00:01:08

SaulyTučiai svetainės veiklų analizė

00:01:11

Kaip vertinti pradinių klasių mokinių pasiekimus mokantis nuotoliniu būdu?

5/13

00:01:48

Formuojamojo vertinimo svarba

00:01:21

Metodai ir veiklos, leidžiantys įvertinti mokinio darbą „čia ir dabar“

00:02:55

2 MODULIS: Vaizdo iliustracijos. Kaip jas kurti?

6/13

00:01:34

Reflektuokite savo patirtį veiklų filmavimo srityje

00:01:58

Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtos ugdomųjų veiklų vaizdo iliustracijos

00:03:56

Kaip kokybiškai nufilmuoti vaizdo veiklas

00:04:08

Savarankiška užduotis-veiklų analizė

00:00:24

Veiklos idėjos pristatymo pavyzdys „Mano svajonių kambarys“

00:03:09

Priemonių išdėstymo pavyzdys vaizdo įraše

00:01:34

Priemonių įvairovė kūriant vaizdo įrašus

00:07:37

Rekomenduojama nuotolinių vaizdo įrašų trukmė

00:01:20

Kaip pasiruošti veiklų filmavimui ikimokyklinio amžiaus vaikams. Eiga

00:02:39

Veiklos apibendrinimo pavyzdys „Sveika mityba“

00:02:42

Emocinis nusiteikimas

00:00:52

Žodynas ir savokų vartojimas

00:02:00

Garsinė aplinka

00:00:46

Užduotis. Įvertinkite muzikos pasirinkimus

00:00:44

Muzikinio intarpo pavyzdys

00:07:43

Muzikos reikšmė veikloje „Daržovių sriuba“

00:03:25

Savistaba. Pasiruošimas netikėtiems atvejams

00:01:56

Kaip pasiruošti filmavimui: apranga, makiažas, šukuosena?

00:01:41

Užduotis. Pamąstykite ir pasižymėkite veiklos etapus

00:03:59

Vaikų gebėjimai, kuriuos reikia apgalvoti ruošiantis veikloms

7/13

00:00:08

Nuo 3-ejų metų iki 4-erių metų vaikas

00:08:33

Nuo 4-erių metų iki 5-erių metų vaikas

00:07:29

Nuo 5-erių metų iki 6-erių metų vaikas

00:05:34

Pradinių klasių mokinys

00:02:19

Veiklos rekomenduojamos filmuoti pradinių klasių mokiniams

8/13

00:00:13

Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Kas yra žodžio galūnė?“

00:14:14

Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Priešdėlis“

00:18:46

Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Žodžio priešdėlis ir tokių žodžių vartojimas praktikoje“

00:17:24

Namų darbas

9/13

00:02:48

3 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose

10/13

00:00:32

Kodėl nuotolinis?

00:02:17

Perėjimas prie nuotolinio ugdymo

00:01:13

Pasiruošimas

00:04:53

Išbandytos platformos tiesioginiam ir netiesioginiam bendravimui

00:10:46

Susitikti gyvai ar filmuoti?

00:04:31

Priemonės nuotoliniam ugdymui

00:03:51

Kokie darbai laukia? Pasidalinimas jais

00:11:57

Bendradarbiavimas

00:03:27

Klausimų atsakymų sesija. I dalis

00:08:30

Komandos bendravimas

00:02:31

Dienos veiklų planas vaikams

00:08:45

Kaip atrodė įrašyta veikla?

00:08:16

Tėvų įtraukimas

00:07:08

Tėvų ir vaikų įtraukimas

00:04:34

Kai šeimoje yra daugiau vaikų

00:00:42

Vaikų dėmesio išlaikymas ir sėkmingas grupės valdymas

00:08:06

Pirmieji bandymai

00:05:47

Ar yra sėkmingas laiko planavimo receptas? Mano diena

00:13:19

Kas padėjo man karantino metu?

00:01:48

Klausimų atsakymų sesija. II dalis

00:20:22

4 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas pradinėse klasėse

11/13

00:08:14

Ko mes išmokome arba ką supratome mokydamos vaikus nuotoliniu būdu

00:06:12

Nuotolinio mokymosi iššūkiai

00:02:17

Šiandien - rytoj

00:00:55

Veiklų organizavimo tvarka

00:05:10

Dienos planas ir įsivertinimas excel formoje

00:01:45

Google forms

00:02:01

POLLY programėlė Microsoft teams

00:00:46

www.polleverywhere.com

00:00:36

Padlet lenta (www.padlet.com)

00:00:47

Classroomscreen.com Virtuali lenta lietuvių kalba

00:00:53

Įrankiai ir virtualios aplinkos

00:04:56

Minčių žemėlapiai MINDMeister.COM

00:01:32

Quizziz viktorina (quizziz.com)

00:01:12

Mokinių motyvavimo įrankis teach.classdojo.com

00:01:25

Klausimų atsakymų sesija. I dalis

00:07:21

Atsiskaitymo ir vertinimo formos

00:01:06

Seesaw platforma (web.seesaw.me)

00:04:37

Microsoft teams pamokų bloknotas

00:02:17

Liveworksheets.com užduotys

00:02:22

Creative pen

00:04:02

Patyriminis ugdymas (mokausi pats, mokau kitus)

00:01:14

Šeimų įsitraukimas

00:05:04

Paveikslų iššūkis

00:06:04

Žemės pjūvis

00:00:35

Kaip pasikeisti kalbą? (kuria mokiniai)

00:00:36

Veiklos

00:01:02

Šeimų iššūkis

00:00:31

Kokybiškas grįžtamojo ryšio teikimas

00:05:26

Veiklų ir darbų planavimo ypatumai

00:01:16

Sėkmingo, dirbančio nuotoliai, mokytojo receptas

00:04:33

Klausimų atsakymų sesija. II dalis

00:21:20

Testas

12/13

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/13

Šių mokymų tikslas – pristatyti organizacijos veiklas, kurios leistų pasirengti ugdymo įstaigos bendruomenei dirbti nuotoliniu būdu, išanalizuoti nuotolinių veiklų/iliustracijų pavyzdžius, parodant tokių veiklų pedagoginę naudą ir prasmę.

Taip pat mokymų metu pedagogai patobulins skaitmeninio raštingumo kompetencijas.

Bei pasidalinti praktine pedagogų patirtimi- kas jiems labiausiai padėjo organizuoti darbus nuotolinio ugdymo metu.

Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams ir ugdymo įstaigų vadovams.


Šių mokymų metu pedagogai kartu patobulins ir skaitmeninio turinio kūrimo kompetenciją (16 val.).

Programa akredituota. Aikos programos kodas  211000994.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokius susitarimus ir priemones  turi aptarti ugdymo įstaigų vadovai?
  • Kokios erdvės rekomenduojamos ugdymo turinio planavimui ir vaikų pasiekimų vertinimui?
  • Kokia pedagogų skaitmeninė kompetencija būtina, kad galėtume kokybiškai ugdyti nuotoliniu būdu?
  • Kaip  bendradarbiauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
  • Kokios rekomenduojamos veiklos vaikams namuose nuotolinio ugdymo sąlygomis?

Po mokymo gebėsite:

  • Įsikurti nuotolinio ugdymosi erdvę.
  • Pasirinkti tinkamas priemones nuotoliniam vaikų ugdymui.
  • Pateikti rekomendacijas tėvams, kaip galima ugdyti vaikus namuose nuotolinio ugdymo metu.
  • Parengti ugdomosios veiklos kokybišką vaizdo įrašą norima tema.

I MODULIS. Rekomendacijos, kaip dirbti ugdymo įstaigai nuotolinio ugdymo sąlygomis

  • Kokią naują kultūrą formuoja informacinių technologijų taikymas?
  • Kaip bendrauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis? 
  • Rekomenduojamos veiklos veikiant be IKT priemonių.
  • Rekomenduojamos veiklos veikiant su IKT priemonėmis.

II MODULIS. Vaizdo iliustracijos. Kaip jas sukurti?

  • Kaip pasiruošti veiklų filmavimui?
  • Vaikų gebėjimai, kuriuos reikia apgalvoti ruošiantis veikloms.
  • Veiklos rekomenduojamos filmuoti pradinių klasių mokiniams.

III MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose.

Pedagogų praktinė patirtis

  • Platformų ir priemonių naudojimas ugdymui.
  • Bendradarbiavimas su kolegomis.
  • Nuotolinio ugdymo veiklos. Dienos planas.
  • Tėvų ir vaikų įtraukimas.
  • Vaikų dėmesio išlaikymas ir sėkmingas grupės valdymas.

IV MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas pradinėse klasėse.

Pedagogų praktinė patirtis 

  • Virtualios aplinkos mokymosi motyvacijai stiprinti.
  • Veiklų organizavimo tvarka.
  • Atsiskaitymo ir vertinimo formos.
  • Bendravimas ir bendradarbiavimas su klasės bendruomene.
  • Darbų ir veiklų planavimo ypatumai.

Lektoriai

Jūratė Masiulienė

Jūratė Masiulienė

Edukologijos mokslų magistrė, pradinių klasių mokytoja-metodininkė.

Agnė Janonytė

Agnė Janonytė

Pradinių klasių mokytoja.

Elena Viktorija Rossidis

Elena Viktorija Rossidis

Tarptautinio vaikų darželio „Katino dienelės“ ugdymo kokybės vadovė

Daiva Jakavonytė-Staškuvienė

Daiva Jakavonytė-Staškuvienė

VDU Švietimo akademijos Ikimokyklinio, pradinio ugdymo ir pagalbos mokiniui studijų programų vykdymo grupės vadovė, Europos Komisijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo ekspertė.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai