Pasiekimų lygių panaudojimas formuojamajam vertinimui priešmokyklinėje pakopoje. TD '24 konsultacijos | Pedagogas.lt

Pasiekimų lygių panaudojimas formuojamajam vertinimui priešmokyklinėje pakopoje. TD '24

Jūratė Tomkienė
2023-10-30
Kaip vertinti vaikus, turinčius didelius spec. poreikius? Ar šiems vaikams yra kitas vertinimo būdas?
Dr. Audronė Allan
Būdas, stebėjimas, pokalbis ir darbų analizė yra adekvati visiems vaikams. Svarbu yra matyti laiptukus, pagal kuriuos galime įvertinti vaiką. Normalu, kad vienoje srityje jam bus lengviau, o kitoje sunkiau. Mes analizuojame ir žiūrime, ant kurio laiptuko vaikas yra, ir ko dar trūksta, kad pasiekti. Vienoje srityje reikia dirbti ant žemesnių laiptukų, negu, kur turi būti priešmokiklinukas. Kitoje vietoje reikia dirbti ant aukštesnių laiptukų. Su kiekvienu vaiku yra skirtingi metodai, skirtingi priėjimai, skirtingos užduotys.