Pirminio ugdymosi poreikių vertinimo forma. Mokytojo dalies pildymas | Pedagogas.lt

Pirminio ugdymosi poreikių vertinimo forma. Mokytojo dalies pildymas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/9

00:09:04

Informacija apie vaiko mokymosi pasiekimus

2/9

00:13:34

Pažintiniai gebėjimai

3/9

00:00:08

Suvokimas

00:14:15

Dėmesys

00:15:00

Atmintis

00:07:49

Mąstymas

00:03:46

Motyvacija

00:06:54

Refleksija

00:04:00

Kūrybiškumas

00:03:47

Kalba

00:00:33

Kita

00:00:29

Socialiniai gebėjimai

4/9

00:01:05

Bendravimas su bendraamžiais

00:00:23

Bendravimas su suaugusiaisiais

00:04:58

Bendradarbiavimas

00:01:04

Kita

00:01:59

Elgesio ir emociniai gebėjimai

5/9

00:00:05

Emocijų pažinimas

00:00:47

Emocinė savireguliacija

00:02:32

Empatija

00:00:46

Kita

00:00:30

Modifikuota forma

6/9

00:02:03

Klausimų - atsakymų sesija

7/9

00:06:28

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/9

Testas

9/9

Informacija

Mokymas skirtas pradinio ir bendrojo ugdymo mokytojams.

Naujoje mokinio pirminio ugdymosi poreikių vertinimo formoje, siunčiant vaiką į pedagoginę psichologinę tarnybą (PPT), daug didesnė nei anksčiau atsakomybė už aprašymą tenka mokytojui. O tai reiškia, kad labai svarbu aiškiai ir argumentuotai pateikti informaciją apie mokinio mokymosi, socialinius emocinius, elgesio ir kognityvinius aspektus. Suprantama, kad mokytojams labai dažnai kyla klausimų dėl vertinimo formos pildymo. Mokymas padės atsakyti į šiuos klausimus ir suprasti, kaipgi tą atnaujintą formą reikėtų pildyti. 

Mokymų medžiaga parengta konsultuojantis su pedagogine psichologine tarnyba (PPT).

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip objektyviai stebėti ir aprašyti mokinio sunkumus bei stiprybes naujoje vertinimo formoje;
  • kokios yra dažniausios klaidos pildant formą ir kaip jų išvengti;
  • ko tikisi pedagoginė psichologinė tarnyba (PPT) iš mokytojo užpildytos dalies vertinimo formoje;
  • kokie praktiniai metodai gali padėti mokytojui geriau suprasti ir įvertinti mokinio ugdymosi poreikius.

 

Po mokymo gebėsite:

  • tinkamai užpildyti atnaujintą mokinio pirminio ugdymosi poreikių vertinimo formą;
  • užtikrinti, kad užpildyta forma atitiktų PPT lūkesčius; 
  • užtikrinti, kad užpildyta forma palengvintų tolimesnį vertinimo procesą. 

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai