Pirminio ugdymosi poreikių vertinimo forma. Pedagogo dalies pildymas darželyje | Pedagogas.lt

Pirminio ugdymosi poreikių vertinimo forma. Pedagogo dalies pildymas darželyje

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/9

00:08:40

Informacija apie vaiko mokymosi pasiekimus

2/9

00:16:35

Pažintiniai gebėjimai

3/9

00:00:07

Suvokimas

00:09:05

Dėmesys

00:11:07

Atmintis

00:04:58

Mąstymas

00:05:39

Motyvacija

00:08:08

Refleksija

00:04:32

Kūrybiškumas

00:06:42

Kalba

00:05:25

Kita

00:00:26

Socialiniai gebėjimai

4/9

00:00:50

Bendravimas su bendraamžiais

00:00:24

Bendravimas su suaugusiaisiais

00:06:53

Bendradarbiavimas

00:01:29

Kita

00:02:56

Elgesio ir emociniai gebėjimai

5/9

00:00:04

Emocijų pažinimas

00:01:03

Emocinė savireguliacija

00:03:30

Empatija

00:01:40

Kita

00:00:58

Modifikuota pildymo forma

6/9

00:01:34

Klausimų - atsakymų sesija

7/9

00:07:01

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/9

Testas

9/9

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga

Informacija

Mokymas skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams.

Atnaujintoje pirminio ugdymosi poreikių vertinimo formoje, siunčiant vaiką į pedagoginę psichologinę tarnybą, pedagogui tenka didesnė atsakomybė už aprašymą nei ankstesnėje formoje. Tai reiškia, kad mokytojas turi aiškiai ir argumentuotai pateikti informaciją apie vaiko mokymosi, socialinius-emocinius, elgesio ir kognityvinius aspektus. Tačiau auklėtojams dažnai kyla klausimų. Šis mokymas padės atsakyti į tokius klausimus ir suprasti, kaip teisingai pildyti atnaujintą formą. 

 

Mokymo medžiaga parengta konsultuojantis su pedagogine psichologine tarnyba (PPT).

 

Mokymo metu sužinosite:

  • ką reiškia vertinimo formoje naudojamos sąvokos;
  • kaip objektyviai stebėti ir aprašyti vaiko sunkumus bei stiprybes naujoje vertinimo formoje;
  • kokios dažniausiai daromos klaidos pildant formą ir kaip jų išvengti;
  • ko pedagoginė psichologinė tarnyba (PPT) tikisi iš mokytojo užpildytos dalies vertinimo formoje.

 

Po mokymo gebėsite:

  • tinkamai užpildyti atnaujintą pirminio ugdymosi poreikių vertinimo formą;
  • užtikrinti, kad užpildyta forma atitiktų PPT lūkesčius; 
  • užtikrinti, kad užpildyta forma palengvintų tolimesnį vertinimo procesą. 

 

Mokymą sudaro:

    • sąvokų išaiškinimas;
    • praktiniai pavyzdžiai;
    • rekomendacijos.

Atsiliepimai