Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS. Pamokos organizavimas nuotoliniame ugdyme
1/63
00:01:40
Mokytojo ir mokinio pasiruošimas nuotoliniam ugdymui
2/63
00:00:07
Mokytojo apranga nuotolinėje pamokoje
00:02:07
Garsas nuotolinėje pamokoje
00:04:40
Vaizdas nuotolinėje pamokoje
00:02:41
Teisingas platformų pasirinkimas nuotolinei pamokai
00:08:47
Mokinių instruktavimas apie techniką nuotolinėje pamokoje
00:06:04
Taisyklės mokiniams nuotolinėje pamokoje
00:04:22
Pamokos eiga nuotolinėje pamokoje
3/63
00:00:07
Bendravimo taisyklės
00:06:13
Lankomumas nuotolinėje pamokoje
00:03:18
Krūvio mažinimas mokytojui ir mokiniams
00:08:54
Kaip nuotolinę pamoką paversti kuo įdomesnę?
4/63
00:00:43
Tinklalaidžių kūrimas
00:08:00
Mokinių kurtos Epamokos
00:02:39
Mokinių filmuotos pamokos
00:05:09
Instagram aplikacijos panaudojimas žinių įtvirtinimui
00:01:41
Facebook arba Twitter panaudojimas pamokose
00:02:29
Epamokos
00:01:09
Mokymo santrauka
5/63
00:04:32
2 MODULIS. Vaizdo konferencijų įrankių naudojimas nuotoliniame ugdyme
6/63
00:03:30
Vaizdo konferencijų programa/platforma Zoom
7/63
00:00:07
Vaizdo konferencijų platforma Zoom
00:11:20
ZOOM Programos paketai ir galimybės
00:04:47
Vaizdo pamokų planavimas ir organizavimas naudojant ZOOM
00:14:48
Bendradarbiavimo platforma Google Meet
8/63
00:00:07
Google Meet pristatymas
00:02:29
Kaip ir kur rasti Google Meet įrankį ir pakviesti dalyvius
00:03:26
Dalyvių prisijungimas ir vaizdo konferencijos organizavimas
00:04:37
Vaizdo pamokos organizavimas. Google Meet įrankiai. Google Suite for Education
00:04:03
Google Meet. Balta lenta
00:12:28
Google Meet. Pamokų planavimas
00:03:15
„Microsoft Teams“ įvadas
9/63
00:00:07
Kas yra „Microsoft Teams“?
00:02:09
Kaip aptikti Microsoft Teams programą ir kurti komandas
00:01:57
Klasių kūrimas ir dalyvių pakvietimas
00:01:31
Vaizdo pamokos organizavimas
00:03:58
Microsoft Teams rodiniai ir komandų valdymas
00:03:19
Microsoft Teams. Klasės valdymas: turinio teikimas
00:03:51
Microsoft Teams. Klasės valdymas: planavimas, turinio teikimas
00:02:28
Microsoft Teams. Klasės blonknotas
00:02:59
Microsoft Teams. Užduoties kūrimas ir pateikimas
00:06:38
3 MODULIS. Įtraukusis skaitmeninis turinys nuotoliniame ugdyme
10/63
00:01:46
Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
11/63
00:00:05
Book creator programa ir vartotojo sukūrimas.
00:01:55
Book creator darbo įrankiai.
00:09:13
Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
00:02:15
Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
00:02:40
Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
00:03:40
Piešimo galimybės knygoje.
00:00:39
Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas.
00:01:38
Sukurtos knygos viešinimas
00:00:39
Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
12/63
00:00:05
Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
00:03:11
Eclipse Crossword programos įdiegimas
00:01:11
Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
00:06:49
Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
00:05:28
EdrawMax-minčių žemėlapio kūrimas
13/63
00:00:05
EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
00:02:12
EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
00:04:44
Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
00:02:58
Skaitmeniai įrankiai - interaktyviam mokymuisi
14/63
00:01:22
QUIZLET
15/63
00:01:39
Kaip užsiregistruoti Quizlet platformoje?
00:01:15
Kaip redaguoti kitų autorių kortelių rinkinius
00:03:19
Kaip kurti mokomąsias korteles ir jomis pasidalinti su mokiniais
00:04:14
Kaip kurti vaizdinę mokymosi medžiagą
00:03:30
Kaip mokytis naudojant kortelių rinkinius
00:04:37
Kaip mokytis žaidžiant
00:03:12
Mobilioji Quizlet programėlė
00:01:18
LEARNINGAPPS
16/63
00:03:05
Kaip užsiregistruoti puslapyje?
00:00:59
Pradinio puslapio parinktys
00:03:36
Užduočių tipai
00:03:25
Kaip redaguoti ir išsaugoti kitų autorių užduotis
00:02:43
Kaip kurti užduotis
00:06:58
Kaip kurti klases ir stebėti mokinių veiklą
00:04:04
EDPUZZLE
17/63
00:03:37
Kaip užsiregistruoti Edpuzzle svetainėje?
00:00:57
Kaip surasti vaizdo medžiagos?
00:02:53
Kaip parengti vaizdo pamoką?
00:06:22
Kaip mokiniai atlieka užduotis?
00:03:08
Kaip užduotys vertinamos?
00:04:47
Kaip sukurti klasę?
00:05:23
QUIZIZZ
18/63
00:01:44
Kaip užsiregistruoti Quizizz platformoje?
00:01:10
Pradinio puslapio parinktys
00:04:02
Kaip redaguoti kitų autorių sukurtus testus?
00:05:11
Kaip kurti testus?
00:06:33
Kaip mokiniams skirti testą?
00:05:16
Gyvieji testai
00:05:03
Kaip stebėti mokinių pažangą?
00:01:34
Kaip naudoti mokomąsias korteles?
00:01:15
4 MODULIS. STEAM nuotoliniame ugdyme
19/63
00:00:50
Eksperimentas - intriga
20/63
00:00:08
Eksperimentas atliekamas realiai
00:02:30
Galimi atsakymai
00:01:26
Galimų atsakymų komentarai
00:00:42
Instrukcija, kaip pasidaryti paslaptingą dėžutę
00:00:31
Eksperimento – intrigos sąsajos su Žemės tyrinėjimu
00:00:57
STEM ir STEAM
21/63
00:00:08
Labai trumpa STEM ir STEAM istorija
00:00:55
STEM ir STEAM konceptai
00:01:18
Ką reiškia tyrinėti?
00:00:31
Užduotis klausytojams
00:00:10
Galimi atsakymai
00:00:56
Mokslinis metodas
22/63
00:00:08
Kaip kūdikiai pažįsta pasaulį?
00:00:57
Mokslinio metodo schema
00:01:02
Tyrimai ne laboratorijoje/kabinete
00:00:38
Mokslininkų darbo vieta
00:01:19
Duomenų bazės, kodėl jos atviros?
00:00:39
Galimybė mokiniams tiesiogiai įsitraukti į mokslinius tyrimus: ww.zooniverse.org
23/63
00:00:08
Trumpas portalo www.zooniverse.org pristatymas
00:01:27
Pavyzdys su paukščiais
00:01:46
Pavyzdys su II Pasaulinio karo dokumentais
00:02:44
Pavyzdys su žemės drebėjimu
00:01:01
Stebėsenos sistema edu-arctic.eu
24/63
00:03:06
Periodinė elementų lentelė www.rsc.org/periodic-table
25/63
00:02:24
Tyrimai, nereikalaujantys brangios įrangos
26/63
00:00:08
Priemonės ir prietaisai
00:01:03
Pavyzdys su periskopu, kaleidoskopu
00:00:30
Elektrostotikos pavyzdžiai
00:00:24
Laiko matavimas
00:00:21
Kur rasti idėjų
00:00:17
Tyrimas su spektroskopu
00:00:46
Science Journal programėlė
27/63
00:00:08
Bendra informacija apie programėlę bei jos įdiegimą
00:00:28
Ką ir kaip galima matuoti
00:03:10
Pagalba mokytojui
00:00:28
Metodinė medžiaga eksperimentams
00:00:17
Apšvietos, šviesos stiprio tyrimas
00:00:40
Vizualizacija
28/63
00:00:08
Moksliniai komiksai
00:00:29
Laiko juostos ir kiti šablonai
00:01:01
Go-Lab ir Grasp aplinkos
29/63
00:00:08
Go-Lab ištekliai
00:05:10
Go-Lab aplinka
00:03:56
Graasp mokymosi tyrinėjant aplinka
00:18:00
Nuotolinio darbo stebėsena
00:02:07
Pagalba kaip dirbti
00:01:06
Refleksijos ir apklausų įrankis www.polleverywhere.com
30/63
00:00:08
Refleksijos pavyzdžiai
00:01:27
Programos galimybės
00:02:09
Kaip naudotis programa
00:01:15
Klausimas jums
00:00:42
5 MODULIS. Psichologiniai iššūkiai ir jų sprendimai nuotolinio ugdymo metu
31/63
00:00:04
Virtualios klasės valdymas: psichologiniai aspektai
32/63
00:02:03
Įžanga
33/63
00:00:24
Mokymosi paradigmų kaita
34/63
00:00:07
Autoritarinis ar demokratinis modelis?
00:04:20
Kaip suvaldyti CHAOSĄ pamokoje
00:00:51
Ugdymosi proceso standartizavimas
35/63
00:00:07
Fenomenologinė pedagogika
00:03:15
LEAN sistema
00:11:41
Vizualus valdymas
00:07:23
Standartizavimas
00:06:39
Dalies reziumė
00:00:34
Emocinis intelektas
36/63
00:01:12
Asmenybė
00:12:18
Saviugda
00:22:48
Klasės supratimas
00:03:52
Santykiai
00:05:13
Santykiai. Mokytojo įtaka
00:12:54
Santykiai. Klasės susirinkimas
00:10:19
Pamokos santrauka
00:03:30
Kokios psichologinės žinios naudingos mokytojui ir mokiniui nuotolinio mokymo metu?
37/63
00:02:38
Įžanga
38/63
00:00:28
Nuotolinio mokymo vertinimas
39/63
00:00:07
Nuotolinio mokymo pliusai
00:00:45
Nuotolinio mokymo minusai
00:01:25
Situacijos sudėtingumas
00:01:27
Pagalba mokiniui
40/63
00:00:45
Bendrystės kūrimo svarba
00:01:19
Veiklos bendrystei kurti
00:01:06
Bendruomeniškumo kūrimas
00:00:37
Trukdžiai
00:01:15
Kaip tai padaryti?
00:01:53
Investicija į santykius
00:02:11
Praktiniai patarimai
00:01:52
Praktiniai pratimai
41/63
00:00:07
Dėkingumo pratimas
00:01:22
Gerumo piramidė
00:00:51
Veiksmo kalendorius
00:02:37
Emocijų veideliai
00:01:24
Kaip tau šiandien sekėsi?
00:00:37
Asociacijos
00:01:31
Siekių žurnalas
00:01:54
Laiko planavimas
42/63
00:00:07
Sunkumai nuotolinio mokymo metu
00:00:35
Mokymosi krūvio reguliavimas
00:00:44
Laiko planavimas
00:01:22
Kaip planuoti laiką?
00:02:17
Laiko vagys
00:00:49
10 minučių
00:01:16
Turiu padaryti/Noriu (galiu) padaryti
00:01:14
Efektyvus darbų sąrašas
00:00:34
Danties skausmas
00:00:46
Arbūzo principas
00:02:01
5+
00:00:38
Išjungti automatinį mąstymą
00:00:30
Laiko planavimo trikdžiai
43/63
00:00:07
Atidėliojimas
00:02:52
Emociniai dėmesio atitraukimai
00:00:32
Atidėliojimo rūšys
00:01:36
Mokymo santrauka
00:01:15
Mokinių ir mokytojų mokymo(si) motyvacija. Mokomės mokytis. Gabūs mokiniai.
44/63
00:01:42
Mokinio pažinimas
45/63
00:01:11
Alfa kartos mokiniai
00:01:49
Z kartos mokiniai
00:01:17
Kartos ir mokymosi motyvacija
00:01:24
Mokytojų nusiteikimas
46/63
00:00:07
Mokytojų nuostatos
00:00:53
Mokytojų „meškos paslaugos“
00:01:23
Išmokime reaguoti ne emocijomis
00:00:21
Mokymosi motyvacija
47/63
00:00:22
Mokinių pasiekimus gerina
00:00:52
Mokymosi motyvacijos stiprinimas
00:02:29
Mokinių motyvavimo būdai
00:00:28
Mokymosi motyvacijos skatinimas
00:05:03
Mokymo metodai
00:05:21
Motyvaciją mažina
00:00:44
Mokinio savimotyvacija
00:01:05
Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas
48/63
00:00:36
Vertybinės nuostatos
00:00:32
Sėkmė
00:01:01
Tikslingumas
00:01:01
Mokėjimo mokytis gebėjimai
00:01:03
Mokantis mokytis mokinys
00:01:20
Nuotolinio ugdymo ypatumai pradiniame ugdyme
00:00:49
Nuotolinio ugdymo ypatumai pagrindiniame ugdyme
00:00:54
Nuotolinio ugdymo ypatumai viduriniame ugdyme
00:00:28
Savivaldaus mokymosi kriterijai
00:00:25
Nuotolinio ugdymo ypatumai viduriniame ugdyme
00:00:16
Grįžtamasis ryšys
49/63
00:00:07
Kaip motyvuoti mokinius reflektuoti e-mokymosi metu
00:01:35
Grįžtamasis ryšys
00:00:41
Grįžtamojo ryšio metodai
00:04:04
Gabūs mokiniai
50/63
00:01:05
Gabių mokinių savybės
00:02:45
Gabių vaikų tipai. Sėkmės lydimas
00:02:15
Gabių vaikų tipai. Kūrybiškas sunkus
00:02:53
Gabių vaikų tipai. Slepiantis savo gabumus
00:01:44
Gabių vaikų tipai. Iškritęs iš mokyklos
00:02:25
Gabių vaikų tipai. Dvejopai išskirtinis
00:01:30
Gabių vaikų tipai. Savarankiškas
00:01:40
Darbas su gabiais mokiniais
00:00:36
Mokymo santrauka
00:00:40
6 MODULIS. Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymas nuotoliniu būdu
51/63
00:01:11
Kas gali padėti?
52/63
00:00:55
Specialiųjų ugdymosi poreikių lygiai
00:00:13
Rengdami ugdymo turinį, atsižvelkite į tai, pagal kokią programą ugdosi vaikas
00:00:17
Jei vaikas mokosi pagal pritaikytą Bendrąją programą
00:01:59
Jei vaikas mokosi pagal individualizuotą programą
00:01:51
Dalies reziumė
00:00:24
Įvairių sutrikimų turinčių mokinių ugdymas nuotoliniu būdu
53/63
00:00:15
Rekomendacijos vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nuotoliniam ugdymui
00:04:51
Sėkmės istorija
00:02:53
Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai
00:01:03
Šviesos suvokimas
00:00:55
Garso suvokimas
00:00:48
Taktiliniai pojūčiai
00:01:07
Skonis, kvapas, uoslė
00:01:41
Sėkmės istorija
00:02:05
Dalies reziumė
00:00:38
Nuotolinio mokymo organizavimas akliems ir žymios silpnaregystės mokiniams
54/63
00:02:46
Sėkmės istorija
00:01:40
Rekomendacijos dirbant su mokiniais, turinčiais klausos sutrikimą
00:03:55
Sėkmės istorija
00:01:18
Dalies reziumė
00:01:04
Gabieji mokiniai ir nuotolinis mokymas
55/63
00:00:47
Ar visi mokiniai yra gabūs?
00:03:03
Darbas su gabiais ir talentingais
00:00:44
Dalies reziumė
00:00:30
Skaitmeninių įrankių naudojimas
56/63
00:00:42
Greitoji apklausa
00:00:55
Nuorodos į skaitmeninių mokymo priemonių šaltinius
00:00:36
Mentimeter.com aplinka
00:05:51
Dalies reziumė
00:00:31
Mokymo santrauka
00:01:22
7 MODULIS. Vertinimo įrankiai nuotoliniame ugdyme
57/63
00:01:36
TedEd programa
58/63
00:00:05
TedEd naudotojo sukūrimas, programos teikiamos galimybės
00:04:40
TedEd pamokos, paremtos vaizdo medžiaga sukūrimas ir dalijimasis su mokiniais
00:09:01
Mentimeter
59/63
00:00:05
Registracija
00:02:13
Naudotojo paskyra ir galimybės
00:01:54
Interaktyvaus pristatymo rengimas: temos, turinys, pritaikymas
00:08:55
Interaktyvaus pristatymo pateikimas klasei
00:07:31
Ką mato bei kaip Mentimeter parengtoje pamokoje dalyvauja mokiniai
00:05:21
Quizalize
60/63
00:00:05
Quizalize programa ir jos paskirtis. Vartotojo sukūrimas
00:02:53
Klasių kūrimas Quzalize programoje bei mokinių priskyrimas klasei.
00:04:52
Užduočių kūrimas Quzalize programoje
00:04:17
Užduočių redagavimas ir priskyrimas klasei
00:05:31
Užduoties peržiūra mokinio aplinkoje
00:02:55
Užduoties paskyrimo mokiniams būdai
00:02:37
Užduočių diferencijavimas skirtingų gebėjimų mokiniams
00:03:02
Mokinių pasiekimų peržiūra ir analizė
00:04:29
Kitų autorių sukurtų testų pritaikymas savo klasei
00:01:53
Kahoot
61/63
00:14:43
Testas
62/63
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
63/63
Praktiniai nuotolinio ugdymo metodai mokytojams (40 val. 211000946)
Bendra trukmė 12h 36m
Mokymų dalių viduje: 302
Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS. Pamokos organizavimas nuotoliniame ugdyme
1/63
00:01:40
Mokytojo ir mokinio pasiruošimas nuotoliniam ugdymui
2/63
00:00:07
Mokytojo apranga nuotolinėje pamokoje
00:02:07
Garsas nuotolinėje pamokoje
00:04:40
Vaizdas nuotolinėje pamokoje
00:02:41
Teisingas platformų pasirinkimas nuotolinei pamokai
00:08:47
Mokinių instruktavimas apie techniką nuotolinėje pamokoje
00:06:04
Taisyklės mokiniams nuotolinėje pamokoje
00:04:22
Pamokos eiga nuotolinėje pamokoje
3/63
00:00:07
Bendravimo taisyklės
00:06:13
Lankomumas nuotolinėje pamokoje
00:03:18
Krūvio mažinimas mokytojui ir mokiniams
00:08:54
Kaip nuotolinę pamoką paversti kuo įdomesnę?
4/63
00:00:43
Tinklalaidžių kūrimas
00:08:00
Mokinių kurtos Epamokos
00:02:39
Mokinių filmuotos pamokos
00:05:09
Instagram aplikacijos panaudojimas žinių įtvirtinimui
00:01:41
Facebook arba Twitter panaudojimas pamokose
00:02:29
Epamokos
00:01:09
Mokymo santrauka
5/63
00:04:32
2 MODULIS. Vaizdo konferencijų įrankių naudojimas nuotoliniame ugdyme
6/63
00:03:30
Vaizdo konferencijų programa/platforma Zoom
7/63
00:00:07
Vaizdo konferencijų platforma Zoom
00:11:20
ZOOM Programos paketai ir galimybės
00:04:47
Vaizdo pamokų planavimas ir organizavimas naudojant ZOOM
00:14:48
Bendradarbiavimo platforma Google Meet
8/63
00:00:07
Google Meet pristatymas
00:02:29
Kaip ir kur rasti Google Meet įrankį ir pakviesti dalyvius
00:03:26
Dalyvių prisijungimas ir vaizdo konferencijos organizavimas
00:04:37
Vaizdo pamokos organizavimas. Google Meet įrankiai. Google Suite for Education
00:04:03
Google Meet. Balta lenta
00:12:28
Google Meet. Pamokų planavimas
00:03:15
„Microsoft Teams“ įvadas
9/63
00:00:07
Kas yra „Microsoft Teams“?
00:02:09
Kaip aptikti Microsoft Teams programą ir kurti komandas
00:01:57
Klasių kūrimas ir dalyvių pakvietimas
00:01:31
Vaizdo pamokos organizavimas
00:03:58
Microsoft Teams rodiniai ir komandų valdymas
00:03:19
Microsoft Teams. Klasės valdymas: turinio teikimas
00:03:51
Microsoft Teams. Klasės valdymas: planavimas, turinio teikimas
00:02:28
Microsoft Teams. Klasės blonknotas
00:02:59
Microsoft Teams. Užduoties kūrimas ir pateikimas
00:06:38
3 MODULIS. Įtraukusis skaitmeninis turinys nuotoliniame ugdyme
10/63
00:01:46
Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
11/63
00:00:05
Book creator programa ir vartotojo sukūrimas.
00:01:55
Book creator darbo įrankiai.
00:09:13
Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
00:02:15
Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
00:02:40
Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
00:03:40
Piešimo galimybės knygoje.
00:00:39
Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas.
00:01:38
Sukurtos knygos viešinimas
00:00:39
Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
12/63
00:00:05
Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
00:03:11
Eclipse Crossword programos įdiegimas
00:01:11
Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
00:06:49
Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
00:05:28
EdrawMax-minčių žemėlapio kūrimas
13/63
00:00:05
EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
00:02:12
EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
00:04:44
Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
00:02:58
Skaitmeniai įrankiai - interaktyviam mokymuisi
14/63
00:01:22
QUIZLET
15/63
00:01:39
Kaip užsiregistruoti Quizlet platformoje?
00:01:15
Kaip redaguoti kitų autorių kortelių rinkinius
00:03:19
Kaip kurti mokomąsias korteles ir jomis pasidalinti su mokiniais
00:04:14
Kaip kurti vaizdinę mokymosi medžiagą
00:03:30
Kaip mokytis naudojant kortelių rinkinius
00:04:37
Kaip mokytis žaidžiant
00:03:12
Mobilioji Quizlet programėlė
00:01:18
LEARNINGAPPS
16/63
00:03:05
Kaip užsiregistruoti puslapyje?
00:00:59
Pradinio puslapio parinktys
00:03:36
Užduočių tipai
00:03:25
Kaip redaguoti ir išsaugoti kitų autorių užduotis
00:02:43
Kaip kurti užduotis
00:06:58
Kaip kurti klases ir stebėti mokinių veiklą
00:04:04
EDPUZZLE
17/63
00:03:37
Kaip užsiregistruoti Edpuzzle svetainėje?
00:00:57
Kaip surasti vaizdo medžiagos?
00:02:53
Kaip parengti vaizdo pamoką?
00:06:22
Kaip mokiniai atlieka užduotis?
00:03:08
Kaip užduotys vertinamos?
00:04:47
Kaip sukurti klasę?
00:05:23
QUIZIZZ
18/63
00:01:44
Kaip užsiregistruoti Quizizz platformoje?
00:01:10
Pradinio puslapio parinktys
00:04:02
Kaip redaguoti kitų autorių sukurtus testus?
00:05:11
Kaip kurti testus?
00:06:33
Kaip mokiniams skirti testą?
00:05:16
Gyvieji testai
00:05:03
Kaip stebėti mokinių pažangą?
00:01:34
Kaip naudoti mokomąsias korteles?
00:01:15
4 MODULIS. STEAM nuotoliniame ugdyme
19/63
00:00:50
Eksperimentas - intriga
20/63
00:00:08
Eksperimentas atliekamas realiai
00:02:30
Galimi atsakymai
00:01:26
Galimų atsakymų komentarai
00:00:42
Instrukcija, kaip pasidaryti paslaptingą dėžutę
00:00:31
Eksperimento – intrigos sąsajos su Žemės tyrinėjimu
00:00:57
STEM ir STEAM
21/63
00:00:08
Labai trumpa STEM ir STEAM istorija
00:00:55
STEM ir STEAM konceptai
00:01:18
Ką reiškia tyrinėti?
00:00:31
Užduotis klausytojams
00:00:10
Galimi atsakymai
00:00:56
Mokslinis metodas
22/63
00:00:08
Kaip kūdikiai pažįsta pasaulį?
00:00:57
Mokslinio metodo schema
00:01:02
Tyrimai ne laboratorijoje/kabinete
00:00:38
Mokslininkų darbo vieta
00:01:19
Duomenų bazės, kodėl jos atviros?
00:00:39
Galimybė mokiniams tiesiogiai įsitraukti į mokslinius tyrimus: ww.zooniverse.org
23/63
00:00:08
Trumpas portalo www.zooniverse.org pristatymas
00:01:27
Pavyzdys su paukščiais
00:01:46
Pavyzdys su II Pasaulinio karo dokumentais
00:02:44
Pavyzdys su žemės drebėjimu
00:01:01
Stebėsenos sistema edu-arctic.eu
24/63
00:03:06
Periodinė elementų lentelė www.rsc.org/periodic-table
25/63
00:02:24
Tyrimai, nereikalaujantys brangios įrangos
26/63
00:00:08
Priemonės ir prietaisai
00:01:03
Pavyzdys su periskopu, kaleidoskopu
00:00:30
Elektrostotikos pavyzdžiai
00:00:24
Laiko matavimas
00:00:21
Kur rasti idėjų
00:00:17
Tyrimas su spektroskopu
00:00:46
Science Journal programėlė
27/63
00:00:08
Bendra informacija apie programėlę bei jos įdiegimą
00:00:28
Ką ir kaip galima matuoti
00:03:10
Pagalba mokytojui
00:00:28
Metodinė medžiaga eksperimentams
00:00:17
Apšvietos, šviesos stiprio tyrimas
00:00:40
Vizualizacija
28/63
00:00:08
Moksliniai komiksai
00:00:29
Laiko juostos ir kiti šablonai
00:01:01
Go-Lab ir Grasp aplinkos
29/63
00:00:08
Go-Lab ištekliai
00:05:10
Go-Lab aplinka
00:03:56
Graasp mokymosi tyrinėjant aplinka
00:18:00
Nuotolinio darbo stebėsena
00:02:07
Pagalba kaip dirbti
00:01:06
Refleksijos ir apklausų įrankis www.polleverywhere.com
30/63
00:00:08
Refleksijos pavyzdžiai
00:01:27
Programos galimybės
00:02:09
Kaip naudotis programa
00:01:15
Klausimas jums
00:00:42
5 MODULIS. Psichologiniai iššūkiai ir jų sprendimai nuotolinio ugdymo metu
31/63
00:00:04
Virtualios klasės valdymas: psichologiniai aspektai
32/63
00:02:03
Įžanga
33/63
00:00:24
Mokymosi paradigmų kaita
34/63
00:00:07
Autoritarinis ar demokratinis modelis?
00:04:20
Kaip suvaldyti CHAOSĄ pamokoje
00:00:51
Ugdymosi proceso standartizavimas
35/63
00:00:07
Fenomenologinė pedagogika
00:03:15
LEAN sistema
00:11:41
Vizualus valdymas
00:07:23
Standartizavimas
00:06:39
Dalies reziumė
00:00:34
Emocinis intelektas
36/63
00:01:12
Asmenybė
00:12:18
Saviugda
00:22:48
Klasės supratimas
00:03:52
Santykiai
00:05:13
Santykiai. Mokytojo įtaka
00:12:54
Santykiai. Klasės susirinkimas
00:10:19
Pamokos santrauka
00:03:30
Kokios psichologinės žinios naudingos mokytojui ir mokiniui nuotolinio mokymo metu?
37/63
00:02:38
Įžanga
38/63
00:00:28
Nuotolinio mokymo vertinimas
39/63
00:00:07
Nuotolinio mokymo pliusai
00:00:45
Nuotolinio mokymo minusai
00:01:25
Situacijos sudėtingumas
00:01:27
Pagalba mokiniui
40/63
00:00:45
Bendrystės kūrimo svarba
00:01:19
Veiklos bendrystei kurti
00:01:06
Bendruomeniškumo kūrimas
00:00:37
Trukdžiai
00:01:15
Kaip tai padaryti?
00:01:53
Investicija į santykius
00:02:11
Praktiniai patarimai
00:01:52
Praktiniai pratimai
41/63
00:00:07
Dėkingumo pratimas
00:01:22
Gerumo piramidė
00:00:51
Veiksmo kalendorius
00:02:37
Emocijų veideliai
00:01:24
Kaip tau šiandien sekėsi?
00:00:37
Asociacijos
00:01:31
Siekių žurnalas
00:01:54
Laiko planavimas
42/63
00:00:07
Sunkumai nuotolinio mokymo metu
00:00:35
Mokymosi krūvio reguliavimas
00:00:44
Laiko planavimas
00:01:22
Kaip planuoti laiką?
00:02:17
Laiko vagys
00:00:49
10 minučių
00:01:16
Turiu padaryti/Noriu (galiu) padaryti
00:01:14
Efektyvus darbų sąrašas
00:00:34
Danties skausmas
00:00:46
Arbūzo principas
00:02:01
5+
00:00:38
Išjungti automatinį mąstymą
00:00:30
Laiko planavimo trikdžiai
43/63
00:00:07
Atidėliojimas
00:02:52
Emociniai dėmesio atitraukimai
00:00:32
Atidėliojimo rūšys
00:01:36
Mokymo santrauka
00:01:15
Mokinių ir mokytojų mokymo(si) motyvacija. Mokomės mokytis. Gabūs mokiniai.
44/63
00:01:42
Mokinio pažinimas
45/63
00:01:11
Alfa kartos mokiniai
00:01:49
Z kartos mokiniai
00:01:17
Kartos ir mokymosi motyvacija
00:01:24
Mokytojų nusiteikimas
46/63
00:00:07
Mokytojų nuostatos
00:00:53
Mokytojų „meškos paslaugos“
00:01:23
Išmokime reaguoti ne emocijomis
00:00:21
Mokymosi motyvacija
47/63
00:00:22
Mokinių pasiekimus gerina
00:00:52
Mokymosi motyvacijos stiprinimas
00:02:29
Mokinių motyvavimo būdai
00:00:28
Mokymosi motyvacijos skatinimas
00:05:03
Mokymo metodai
00:05:21
Motyvaciją mažina
00:00:44
Mokinio savimotyvacija
00:01:05
Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas
48/63
00:00:36
Vertybinės nuostatos
00:00:32
Sėkmė
00:01:01
Tikslingumas
00:01:01
Mokėjimo mokytis gebėjimai
00:01:03
Mokantis mokytis mokinys
00:01:20
Nuotolinio ugdymo ypatumai pradiniame ugdyme
00:00:49
Nuotolinio ugdymo ypatumai pagrindiniame ugdyme
00:00:54
Nuotolinio ugdymo ypatumai viduriniame ugdyme
00:00:28
Savivaldaus mokymosi kriterijai
00:00:25
Nuotolinio ugdymo ypatumai viduriniame ugdyme
00:00:16
Grįžtamasis ryšys
49/63
00:00:07
Kaip motyvuoti mokinius reflektuoti e-mokymosi metu
00:01:35
Grįžtamasis ryšys
00:00:41
Grįžtamojo ryšio metodai
00:04:04
Gabūs mokiniai
50/63
00:01:05
Gabių mokinių savybės
00:02:45
Gabių vaikų tipai. Sėkmės lydimas
00:02:15
Gabių vaikų tipai. Kūrybiškas sunkus
00:02:53
Gabių vaikų tipai. Slepiantis savo gabumus
00:01:44
Gabių vaikų tipai. Iškritęs iš mokyklos
00:02:25
Gabių vaikų tipai. Dvejopai išskirtinis
00:01:30
Gabių vaikų tipai. Savarankiškas
00:01:40
Darbas su gabiais mokiniais
00:00:36
Mokymo santrauka
00:00:40
6 MODULIS. Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymas nuotoliniu būdu
51/63
00:01:11
Kas gali padėti?
52/63
00:00:55
Specialiųjų ugdymosi poreikių lygiai
00:00:13
Rengdami ugdymo turinį, atsižvelkite į tai, pagal kokią programą ugdosi vaikas
00:00:17
Jei vaikas mokosi pagal pritaikytą Bendrąją programą
00:01:59
Jei vaikas mokosi pagal individualizuotą programą
00:01:51
Dalies reziumė
00:00:24
Įvairių sutrikimų turinčių mokinių ugdymas nuotoliniu būdu
53/63
00:00:15
Rekomendacijos vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nuotoliniam ugdymui
00:04:51
Sėkmės istorija
00:02:53
Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai
00:01:03
Šviesos suvokimas
00:00:55
Garso suvokimas
00:00:48
Taktiliniai pojūčiai
00:01:07
Skonis, kvapas, uoslė
00:01:41
Sėkmės istorija
00:02:05
Dalies reziumė
00:00:38
Nuotolinio mokymo organizavimas akliems ir žymios silpnaregystės mokiniams
54/63
00:02:46
Sėkmės istorija
00:01:40
Rekomendacijos dirbant su mokiniais, turinčiais klausos sutrikimą
00:03:55
Sėkmės istorija
00:01:18
Dalies reziumė
00:01:04
Gabieji mokiniai ir nuotolinis mokymas
55/63
00:00:47
Ar visi mokiniai yra gabūs?
00:03:03
Darbas su gabiais ir talentingais
00:00:44
Dalies reziumė
00:00:30
Skaitmeninių įrankių naudojimas
56/63
00:00:42
Greitoji apklausa
00:00:55
Nuorodos į skaitmeninių mokymo priemonių šaltinius
00:00:36
Mentimeter.com aplinka
00:05:51
Dalies reziumė
00:00:31
Mokymo santrauka
00:01:22
7 MODULIS. Vertinimo įrankiai nuotoliniame ugdyme
57/63
00:01:36
TedEd programa
58/63
00:00:05
TedEd naudotojo sukūrimas, programos teikiamos galimybės
00:04:40
TedEd pamokos, paremtos vaizdo medžiaga sukūrimas ir dalijimasis su mokiniais
00:09:01
Mentimeter
59/63
00:00:05
Registracija
00:02:13
Naudotojo paskyra ir galimybės
00:01:54
Interaktyvaus pristatymo rengimas: temos, turinys, pritaikymas
00:08:55
Interaktyvaus pristatymo pateikimas klasei
00:07:31
Ką mato bei kaip Mentimeter parengtoje pamokoje dalyvauja mokiniai
00:05:21
Quizalize
60/63
00:00:05
Quizalize programa ir jos paskirtis. Vartotojo sukūrimas
00:02:53
Klasių kūrimas Quzalize programoje bei mokinių priskyrimas klasei.
00:04:52
Užduočių kūrimas Quzalize programoje
00:04:17
Užduočių redagavimas ir priskyrimas klasei
00:05:31
Užduoties peržiūra mokinio aplinkoje
00:02:55
Užduoties paskyrimo mokiniams būdai
00:02:37
Užduočių diferencijavimas skirtingų gebėjimų mokiniams
00:03:02
Mokinių pasiekimų peržiūra ir analizė
00:04:29
Kitų autorių sukurtų testų pritaikymas savo klasei
00:01:53
Kahoot
61/63
00:14:43
Testas
62/63
00:00:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
63/63
Įsigykite šį mokymą
40,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
skaitmeninio turinio kūrimas
Nuotolinis ugdymas
Quizlet
vertinimas nuotoliniu būdu
nuot