Psichodramos metodo pritaikymas pedagoginiame darbe konsultacijos | Pedagogas.lt

Psichodramos metodo pritaikymas pedagoginiame darbe

Anonimas
2021-05-18
Po kiek laiko pradėjote pastebėti pokyčius grupėje, ar individualiai kiekviename vaike? Kiek trunka vienas užsiėmimas ir kaip dažnai?
Emilija Latėnaitė-Beliauskienė
Dažniausiai tai būdavo kas savaitinis užsiėmimas. Priklauso nuo vaikų. Jeigu yra vaikų su raidos sutrikimais, jiems reikia daugiau individualaus dėmesio, tuomet formuojamos mažesnės grupės. Pokyčius pastebėdavau per pirmą susitikimą, nuo to, kokie žmonės ateina ir kokie išeina. Vaikai pamato, kad tai yra erdvė, kur jie galės veikti kitaip. Didesni lūžiai priklauso nuo žmonių, nuo situacijų. Maždaug po pumečio jau galima matyti didesnį pasikeitimą.
Anonimas
2021-06-08
Kaip manote, kodėl tiek mažai mokyklų, darželių turi teatro užsiėmimus? Kaip galima pradėti tokias veiklas? Ar reikia specialaus pasiruošimo?
Emilija Latėnaitė-Beliauskienė
Labai skiriasi požiūris į teatrą ir kas tai yra. Teatras turi daugiau terapiškumo prasmę negu pedagogai galvoja. Jeigu turim burelį, tai tikslas neturi būti parodyti per kalėdas spektaklį. Tikslas yra daug didingesnis negu atitikti kažkokius planus. Manau, kad reikia padirbėti dar dėl pačio teatro suvokimo ir taip pat manau, kad mūsų šalyje vis dar labai nuvertinami menai, kaip ugdymosi priemonė.
Anonimas
2021-09-15
Jeigu yra tiksliųjų dalykų pamoka. Laiko maža, bet jauti, kad grupė ateina su įtampa. Koks metodas greičiausiai padėtų identifikuoti problemą, gražinti mokinius į klasę?
Emilija Latėnaitė-Beliauskienė
Jeigu aš matau tvyrančią įtampa ir žinau, kad negaliu skirti viso laiko jos analizavimui, aš stengčiausi tiesiog sumažinti tą įtampą, grąžinti vaikus į čia ir dabar, ir atidėti problemos analizavimą ir sprendimo būdą.
Anonimas
2021-10-20
Kokia jūsų patirtis su buvimo tyloje? Kokia būna grupės reakcija?
Emilija Latėnaitė-Beliauskienė
Aš turiu tokią taisyklę: Pradėk vaidinti, kai išgirsi scenoje skambančią tylą. Man tyla yra visada svarbus dalykas, tai yra tarsi atspirties taškas, nuo ko vaikai gali pradėti klausyti. Tyla padeda grąžinti vaikus į klausymą.