Skaitmeninės kompetencijos ugdymas ir skaitmeninių įrankių diegimas darželyje. TD'25 | Pedagogas.lt

Skaitmeninės kompetencijos ugdymas ir skaitmeninių įrankių diegimas darželyje. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/25

00:07:21

Informatinis mąstymas

2/25

00:03:59

Algoritmai ir programavimas

3/25

00:04:13

Kas svarbu integruojant skaitmenines technologijas į ugdymo procesą?

4/25

00:08:45

Išmaniosios edukacinės aplinkos

5/25

00:00:12

Skaitmeninė kompetencija

6/25

00:03:31

Priešmokyklinio ugdymo turinys

7/25

00:04:43

Ugdymo turinio gairės

8/25

00:03:39

Skaitmeninė kompetencija, susiję konceptai, disciplinos

9/25

00:01:11

Iššūkiai naudojant skaitmenines technologijas priešmokykliniame ugdyme

10/25

00:01:21

Interaktyvios svetainės, programėlės, žaidimai

11/25

00:01:11

Skaitmeniniai žaidimai specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams

00:01:14

Skaitmeninės kompetencijos sandara

12/25

00:02:36

Skaitmeninė kompetencija

00:01:01

Kalbinis ugdymas

00:01:34

Meninis ugdymas

00:00:59

Skaitmeninis turinys

13/25

00:09:37

Skaitmeninis raštingumas

14/25

00:02:18

Informatinis mąstymas

15/25

00:02:24

Veiksmų sekos ir problemų sprendimas

16/25

00:01:12

Veiksmų nuoseklumas

00:03:13

Veiksmų kartojimas

00:02:47

Veiksmų šakojimas

00:01:35

Kurti ir vykdyti programas naudojantis žaidybinėmis programavimo priemonėmis ar aplinkomis

17/25

00:09:13

Kūrybiškas problemų sprendimas

18/25

00:01:28

Loti-Bot

19/25

00:00:22

Bee-bot treniruoklis

20/25

00:00:19

Vaikas ir planšetinis kompiuteris?

21/25

00:01:04

Mokytojo kūrybos erdvė

22/25

00:00:50

Klausimų - atsakymų sesija

23/25

00:05:50

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

24/25

Testas

25/25

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Mokymas suteiks dalyviams žinių apie ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo turinio modeliavimo galimybes ugdant skaitmeninę kompetenciją ir siekiant ugdymo procese naudoti tikslingą edukacinį turinį turinčius skaitmeninius įrankius. Dalyviai taip pat ugdysis gebėjimą analizuoti ir reflektuoti praktiškai pritaikant žinias ir įgūdžius kuriant bei įgyvendinant ugdomąsias veiklas su vaikais.

Mokymo metu dalyviai:

  • supras skaitmeninės kompetencijos ugdymo pobūdį, galimybes ir kryptis supažindami su įvairiomis skaitmeninėmis priemonėmis bei įrankiais;
  • aptars ugdymo proceso modeliavimo galimybes ugdant skaitmeninę kompetenciją;
  • sužinos, kaip tikslingai naudoti skaitmenines priemones laikantis etikos principų ir gerbiant autorių teises;
  • išmoks analizuoti ir vertinti priemonių tinkamumą ir patikimumą;
  • plės turimas skaitmeninių įrankių naudojimo žinias besimokydami vaikų algoritmavimo ir programavimo gebėjimų ugdymo.

Po mokymo dalyviai:

  • bus susipažinę su įvairiais skaitmeniniais ištekliais, siekiant sukurti interaktyvias mokymosi priemones;
  • bus patobulinę bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, išmokę aktyvaus mokymo(si) metodų;
  • panaudos mokymų metu įgytas kompetencijas organizuodami novatyvų ir įtraukų ugdymo procesą. 

Svarbi informacija:

Seminaro metu planuojami taikyti mokymo(-si) metodai buvo pasirinkti vadovaujantis mokymosi paradigma: įtraukianti paskaita, diskusijos grupėse, situacijų simuliacija, atvejo analizė, mokymasis iš patirties, dalinimasis gerosiomis patirtimis, veiklos refleksija.

Atsiliepimai