Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/25
00:07:21
Informatinis mąstymas
2/25
00:03:59
Algoritmai ir programavimas
3/25
00:04:13
Kas svarbu integruojant skaitmenines technologijas į ugdymo procesą?
4/25
00:08:45
Išmaniosios edukacinės aplinkos
5/25
00:00:12
Skaitmeninė kompetencija
6/25
00:03:31
Priešmokyklinio ugdymo turinys
7/25
00:04:43
Ugdymo turinio gairės
8/25
00:03:39
Skaitmeninė kompetencija, susiję konceptai, disciplinos
9/25
00:01:11
Iššūkiai naudojant skaitmenines technologijas priešmokykliniame ugdyme
10/25
00:01:21
Interaktyvios svetainės, programėlės, žaidimai
11/25
00:01:11
Skaitmeniniai žaidimai specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams
00:01:14
Skaitmeninės kompetencijos sandara
12/25
00:02:36
Skaitmeninė kompetencija
00:01:01
Kalbinis ugdymas
00:01:34
Meninis ugdymas
00:00:59
Skaitmeninis turinys
13/25
00:09:37
Skaitmeninis raštingumas
14/25
00:02:18
Informatinis mąstymas
15/25
00:02:24
Veiksmų sekos ir problemų sprendimas
16/25
00:01:12
Veiksmų nuoseklumas
00:03:13
Veiksmų kartojimas
00:02:47
Veiksmų šakojimas
00:01:35
Kurti ir vykdyti programas naudojantis žaidybinėmis programavimo priemonėmis ar aplinkomis
17/25
00:09:13
Kūrybiškas problemų sprendimas
18/25
00:01:28
Loti-Bot
19/25
00:00:22
Bee-bot treniruoklis
20/25
00:00:19
Vaikas ir planšetinis kompiuteris?
21/25
00:01:04
Mokytojo kūrybos erdvė
22/25
00:00:50
Klausimų - atsakymų sesija
23/25
00:05:50
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
24/25
Testas
25/25
Skaitmeninės kompetencijos ugdymas ir skaitmeninių įrankių diegimas darželyje. TD'25
Bendra trukmė 1h 29m
Mokymų dalių viduje: 31
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/25
00:07:21
Informatinis mąstymas
2/25
00:03:59
Algoritmai ir programavimas
3/25
00:04:13
Kas svarbu integruojant skaitmenines technologijas į ugdymo procesą?
4/25
00:08:45
Išmaniosios edukacinės aplinkos
5/25
00:00:12
Skaitmeninė kompetencija
6/25
00:03:31
Priešmokyklinio ugdymo turinys
7/25
00:04:43
Ugdymo turinio gairės
8/25
00:03:39
Skaitmeninė kompetencija, susiję konceptai, disciplinos
9/25
00:01:11
Iššūkiai naudojant skaitmenines technologijas priešmokykliniame ugdyme
10/25
00:01:21
Interaktyvios svetainės, programėlės, žaidimai
11/25
00:01:11
Skaitmeniniai žaidimai specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams
00:01:14
Skaitmeninės kompetencijos sandara
12/25
00:02:36
Skaitmeninė kompetencija
00:01:01
Kalbinis ugdymas
00:01:34
Meninis ugdymas
00:00:59
Skaitmeninis turinys
13/25
00:09:37
Skaitmeninis raštingumas
14/25
00:02:18
Informatinis mąstymas
15/25
00:02:24
Veiksmų sekos ir problemų sprendimas
16/25
00:01:12
Veiksmų nuoseklumas
00:03:13
Veiksmų kartojimas
00:02:47
Veiksmų šakojimas
00:01:35
Kurti ir vykdyti programas naudojantis žaidybinėmis programavimo priemonėmis ar aplinkomis
17/25
00:09:13
Kūrybiškas problemų sprendimas
18/25
00:01:28
Loti-Bot
19/25
00:00:22
Bee-bot treniruoklis
20/25
00:00:19
Vaikas ir planšetinis kompiuteris?
21/25
00:01:04
Mokytojo kūrybos erdvė
22/25
00:00:50
Klausimų - atsakymų sesija
23/25
00:05:50
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
24/25
Testas
25/25
Įsigykite šį mokymą
1 Prieiga
14,99 €
Populiariausia
1 prieiga
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
priešmokyklinis ugdymas
skaitmeninis raštingumas
skaitmeninės kompetencijos
matematinis ugdymas darželyje