Mokymo dalių sąrašas
Anonsas
1/56
00:00:30
1. MODULIS: „Bendravimas ir bendradarbiavimas su vaikais mokykloje: vaikų auklėjimas ir ugdymas su meile ir logika“
2/56
00:01:39
Įžanga
3/56
00:03:10
Santykių pamatas
4/56
00:00:05
Meilė ir pagarba
00:01:20
Empatija
00:01:45
Pavyzdys
00:01:02
Patirtis
00:00:42
Dalies reziumė
00:00:27
Kertinės sienos
5/56
00:00:05
Ugdyti tinkamą savivertę
00:03:20
Pasidalinti kontrole
00:01:49
Vaikai sprendžia problemas
00:01:18
Nuoširdi empatija, o tada pasekmės
00:03:30
Dalies reziumė
00:00:27
Kaip bendraujame?
6/56
00:00:05
Įvykdytini sakiniai
00:01:43
Teigiami santykiai
00:04:40
Veikiame be pykčio
00:03:07
Valdome situaciją
00:02:01
Dalies reziumė
00:00:22
Be ko neišsiversime?
7/56
00:00:05
Klasės taisyklės
00:02:57
Jei mokinys mane myli...
00:03:51
Kas mums padeda?
8/56
00:00:05
Keičiame nuostatas, ne elgesį
00:04:59
Time out
00:06:04
Nenaudojame grąsinimų ir įspėjimų, sarkazmo
00:01:10
Mokytojas geras, elgesys netinkamas
00:00:24
Dalies reziumė
00:00:18
Vertinimas
9/56
00:00:05
Vertinimo įtaka savivertei
00:02:14
Kai pažymiai – bausmė
00:01:05
Elgesys neįtakoja vertinimo
00:02:10
Apdovanojimai ir nuobaudos
00:01:18
Dalies reziumė
00:00:45
Žodžiai, kuriais kalbame
10/56
00:00:05
Niekada nesakome...
00:02:01
Žinome, kokio gylio klausimus užduoti
00:01:36
Kada kalbamės, o kada tylime
00:00:41
Koks elgesys kur tinkamas
00:01:40
Dalies reziumė
00:00:32
Pasirinkimai
11/56
00:00:05
Pasirinkimų daugybė, kai vaikas elgiasi gerai
00:00:54
Pasirinkimai saugūs visiems, tinkami jums
00:00:46
Arba – arba
00:00:15
Pasirinkimai, kai esate laimingas
00:00:32
Dalies reziumė
00:00:18
Problemų sprendimas
12/56
00:00:05
Susikaupimas ir Empatija
00:00:29
“Ką ketini daryti?”
00:00:12
Jei nežino, pats, gal nori pasiūlymų? Ir Leisti pasirinkti
00:00:21
Dalies reziumė
00:00:36
Tinkamos pasekmės
13/56
00:00:11
Susietos su elgesiu ir dabartimi
00:00:14
Pateikiamos su Empatija, neprimetamos su pykčiu
00:00:31
Įvykdomos ir moko išminties
00:00:57
Dalies reziumė
00:01:45
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
14/56
Ką daryti?
15/56
00:00:05
Nežinau pasekmės? Neturiu laiko?
00:01:06
Supykau?
00:00:48
Elgiasi netinkamai, nesugalvoju, ką daryti?
00:01:54
Neklauso?
00:01:07
Dalies reziumė
00:00:37
Mitai
16/56
00:00:17
Vaikai neturi jausti liūdesio/vidinio skausmo
00:00:32
Turiu viską žinoti, būti ekspertas
00:00:50
Problemas turiu spręsti čia pat, kuo skubiau
00:00:23
Vaikas netinkamai elgiasi, nes nori mane įskaudinti/išvesti iš proto
00:00:23
Dalies reziumė
00:00:31
Dvikovos
17/56
00:00:05
Pyktis ir sarkazmas vs Empatija
00:00:53
Nurodymai vs Pasirinkimai
00:00:17
Ką aš sakau vs Ko aš klausiu
00:00:33
Neįvykdomos vs Įvykdomos
00:00:24
Dalies reziumė
00:00:29
Ar kažką keisime?
18/56
00:00:05
Kokiais žodžiais giriu mokinį?
00:00:39
Kokiais žodžiais pykstu?
00:00:14
Kokiais žodžiais nurodau, įspėju?
00:00:11
Kaip sprendžiu problemas ir kokias pasekmes duodu?
00:00:34
Mokymo santrauka
19/56
00:01:37
2 MODULIS: „Švietimo ir mokymosi pagalbos mokymosi sunkumų turinčiam mokiniui teikimas mokykloje“
20/56
00:01:39
Įžanga
21/56
00:00:43
Švietimo ir mokymosi pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
22/56
00:00:05
ŠVIETIMO ir mokymosi pagalba
00:01:08
Švietimo ir mokymosi pagalbos teikimo dalyviai
00:03:10
Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
00:07:14
Švietimo pagalbos specialistų Bendradarbiavimo ir įsitraukimo svarba
23/56
00:00:34
Švietimo pagalbos komanda – kokia ji?
00:02:17
Švietimo pagalbos komanda – kam ji?
00:00:50
Kuruojančio asmens paskyrimas
24/56
00:00:05
Kaip nepasiklysti tarp pagalbos teikėjų?
00:01:21
Atsakingas kiekvieno darbas ir kuruojantis asmuo
00:01:45
Kuratorius – kaip jis veikia?
00:03:37
Bendradarbiavimo pavyzdys valdant netinkamą mokinio elgesį
00:00:41
Elgesio stebėjimo lapo skyrimo algoritmas
00:01:07
Sutarties pasirašymo svarba
00:03:28
Specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymas
25/56
00:00:25
KADA reikalingas tyrimas ar atidesnė priežiūra?
00:05:21
Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
00:02:20
Ugdymo pritaikymas, diferencijavimas, mokinio vertinimas
26/56
00:00:21
Pritaikymas - bendra informacija
00:03:55
Pritaikymas ir diferencijavimas - kokiais būdais
00:07:38
Pritaikymas ir diferencijavimas - papildomos priemonės
00:04:09
Į pagalbą - Bloom‘o taksonomija
00:02:32
Ką renkuosi?
00:02:30
Vertinimas: ką nurodo ugdymo planai?
00:04:27
Vertinimas: kaip vertinti rekomenduojama?
00:03:40
Vertinimas: svarbu atkreipti dėmesį!
00:03:38
Nuolatinis situacijos stebėjimas, santykių palaikymas
27/56
00:00:05
Gera pradžia – pusė darbo
00:02:46
Pamokos, kurioje yra SUP turintis mokinys, stebėjimas
00:03:08
Mokymo santrauka
28/56
00:03:02
3 MODULIS: „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų sutrikimų apibūdinimas, rekomendacijos ugdymui ir mokymo priemonių pavyzdžiai: svarbiausi akcentai“
29/56
00:02:16
Intelekto sutrikimai
30/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:06:07
Sunkumai
00:06:47
Galios
00:05:25
Apibendrinimas
00:02:32
Įvairiapusiai raidos sutrikimai
31/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:13:49
Sunkumai
00:05:15
Galios
00:03:53
Apibendrinimas
00:01:27
Klausos sutrikimai
32/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:04:33
Sunkumai
00:04:31
Galios
00:01:22
Apibendrinimas
00:01:49
Elgesio ir/ar emocijų sutrikimai
33/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:03:30
Sunkumai
00:04:40
Galios
00:02:11
Apibendrinimas
00:01:04
Mokymosi sutrikimai: bendrieji ir specifiniai (skaitymo, rašymo, matematikos)
34/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:03:51
Sunkumai
00:02:00
Galios
00:01:45
Apibendrinimas
00:01:27
Kalbėjimo ir kalbos sutrikimai, mokymosi sunkumai dėl sulėtėjusios raidos
35/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:02:45
Sunkumai
00:02:15
Galios
00:00:46
Apibendrinimas
00:01:19
Kiti sutrikimai
36/56
00:01:30
Kodėl verta integruoti?
37/56
00:03:23
Rekomendacijos ugdymui
38/56
00:00:17
Bendrosios rekomendacijos
00:02:17
Kalbėjimui
00:02:36
Klausymuisi
00:02:53
Rašymui
00:05:28
Skaitymui
00:02:35
Matematikai
00:02:57
Mokymo santrauka
39/56
00:03:28
4 MODULIS: „Elgesio sutrikimų turintis (EST) mokinys mano klasėje - kaip siekti pažangos?“
40/56
00:02:30
Įžanga
41/56
00:02:15
Bendros žinios apie EST vaikus
42/56
00:00:03
Apibrėžimas
00:02:14
Problemos, kylančios klasėje
00:00:48
Problemos, kylančios namie
00:01:02
Sutrikimo priežastys
00:01:44
Tinkamos mitybos svarba
00:01:08
EST mokinių stipriosios pusės
00:00:49
EST vaikams draugiška klasė
43/56
00:00:33
Šilti ir teigiami santykiai
00:02:29
Klasės aplinka
00:05:48
Režimas
00:03:25
Pamoka, patraukianti dėmesį
00:04:39
Mokiniai padeda mokiniams
00:01:18
Patarimai tam tikros pamokos dalims ir problemoms spręsti
44/56
00:00:03
Rašymo ir kitos užduotys, atliekamos sėdint
00:11:00
Skaitymo užduotys
00:04:19
Testai, savarankiški, kontroliniai darbai
00:03:17
Mokymas mokytis, organizuotai veikti
00:01:54
Socialinių įgūdžių mokymas
00:02:14
Problemų sprendimas
00:02:08
Elgesio valdymo pagrindai
45/56
00:00:03
Ar užtenka vien puikiai suorganizuotos pamokos?
00:00:41
Klasės taisyklės
00:04:51
Mokinių įtraukimas į pamoką
00:01:14
Paskatinimai
00:01:12
Tinkami pagyrimai
00:03:03
Efektyvus drausminimas
00:07:46
Tinkamas netinkamo elgesio aptarimas
00:02:58
Dalies reziumė: Sujungus visa tai gausime...
00:00:41
Kai to neužtenka...
46/56
00:00:03
Nustatome ir įvertiname problemą
00:04:01
Parenkame konkretų tikslą
00:00:39
Patarimai parenkant ir vykdant norimą tikslą
00:01:56
Motyvuojame elgesio pokyčius
00:00:22
Veiklos, privelegijos, apdovanojimai
00:01:21
Taškai, „bonusai“
00:03:13
Pasekmės
00:04:14
Ko nedaryti, kad planas veiktų
00:01:34
Pagrindinės priežastys, dėl kurių planas gali nepavykti
00:01:03
Bendradarbiavimas su tėvais
47/56
00:01:25
Dirbkime KARTU
00:01:47
Tinkamai užduokime namų darbus
00:02:21
Patarimai tėvams dėl namų darbų
00:02:47
Galimi apdovanojimai namie
00:00:30
Mokymo santrauka
48/56
00:10:49
5 MODULIS: „Veiksmingi mokymo metodai pamokoje, kurioje ugdomas specialiųjų ugdymosi poreikių turintis mokinys“
49/56
00:02:01
Įžanga
50/56
00:01:28
Be ko pamokos geriau nepradėti?
51/56
00:00:03
Klasės taisyklės
00:07:20
Pamokos tikslas ir uždaviniai
00:03:35
Nuoširdus dėmesys ir empatija
00:03:43
Tarpinis vertinimas
00:05:14
Žaidimai
00:07:21
Kaip mokyti ir padėti tiems, kurie nuolat nieko nesupranta?
52/56
00:00:36
Kaip mes mokomės?
00:02:16
Vaizdinė medžiaga žingsniais
00:04:10
Mokant pasitelkti visais suvokimo būdais
00:02:29
Kaip patarti ir neprarasti kontrolės
00:03:18
Dalies reziumė
00:00:52
Taisyklių atmintinė
53/56
00:00:31
Kodėl ji tokia naudinga?
00:01:46
Į ką svarbu atsižvelgti sudarant?
00:00:47
Pavyzdžiai
00:02:30
Eksperimentai pamokoje
54/56
00:00:17
Kaip eksperimentai pasitarnauja pamokose?
00:02:24
Kaip jie įsilieja į pamoką?
00:00:48
Kokie tie eksperimentai?
00:04:43
Mokymo santrauka
55/56
00:04:08
Testas
56/56
00:00:00
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio atpažinimas ir kokybės pažangos siekimas mokykloje (40 val., 211000900)
Bendra trukmė 7h 43m
Mokymų dalių viduje: 226
Mokymo dalių sąrašas
Anonsas
1/56
00:00:30
1. MODULIS: „Bendravimas ir bendradarbiavimas su vaikais mokykloje: vaikų auklėjimas ir ugdymas su meile ir logika“
2/56
00:01:39
Įžanga
3/56
00:03:10
Santykių pamatas
4/56
00:00:05
Meilė ir pagarba
00:01:20
Empatija
00:01:45
Pavyzdys
00:01:02
Patirtis
00:00:42
Dalies reziumė
00:00:27
Kertinės sienos
5/56
00:00:05
Ugdyti tinkamą savivertę
00:03:20
Pasidalinti kontrole
00:01:49
Vaikai sprendžia problemas
00:01:18
Nuoširdi empatija, o tada pasekmės
00:03:30
Dalies reziumė
00:00:27
Kaip bendraujame?
6/56
00:00:05
Įvykdytini sakiniai
00:01:43
Teigiami santykiai
00:04:40
Veikiame be pykčio
00:03:07
Valdome situaciją
00:02:01
Dalies reziumė
00:00:22
Be ko neišsiversime?
7/56
00:00:05
Klasės taisyklės
00:02:57
Jei mokinys mane myli...
00:03:51
Kas mums padeda?
8/56
00:00:05
Keičiame nuostatas, ne elgesį
00:04:59
Time out
00:06:04
Nenaudojame grąsinimų ir įspėjimų, sarkazmo
00:01:10
Mokytojas geras, elgesys netinkamas
00:00:24
Dalies reziumė
00:00:18
Vertinimas
9/56
00:00:05
Vertinimo įtaka savivertei
00:02:14
Kai pažymiai – bausmė
00:01:05
Elgesys neįtakoja vertinimo
00:02:10
Apdovanojimai ir nuobaudos
00:01:18
Dalies reziumė
00:00:45
Žodžiai, kuriais kalbame
10/56
00:00:05
Niekada nesakome...
00:02:01
Žinome, kokio gylio klausimus užduoti
00:01:36
Kada kalbamės, o kada tylime
00:00:41
Koks elgesys kur tinkamas
00:01:40
Dalies reziumė
00:00:32
Pasirinkimai
11/56
00:00:05
Pasirinkimų daugybė, kai vaikas elgiasi gerai
00:00:54
Pasirinkimai saugūs visiems, tinkami jums
00:00:46
Arba – arba
00:00:15
Pasirinkimai, kai esate laimingas
00:00:32
Dalies reziumė
00:00:18
Problemų sprendimas
12/56
00:00:05
Susikaupimas ir Empatija
00:00:29
“Ką ketini daryti?”
00:00:12
Jei nežino, pats, gal nori pasiūlymų? Ir Leisti pasirinkti
00:00:21
Dalies reziumė
00:00:36
Tinkamos pasekmės
13/56
00:00:11
Susietos su elgesiu ir dabartimi
00:00:14
Pateikiamos su Empatija, neprimetamos su pykčiu
00:00:31
Įvykdomos ir moko išminties
00:00:57
Dalies reziumė
00:01:45
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
14/56
Ką daryti?
15/56
00:00:05
Nežinau pasekmės? Neturiu laiko?
00:01:06
Supykau?
00:00:48
Elgiasi netinkamai, nesugalvoju, ką daryti?
00:01:54
Neklauso?
00:01:07
Dalies reziumė
00:00:37
Mitai
16/56
00:00:17
Vaikai neturi jausti liūdesio/vidinio skausmo
00:00:32
Turiu viską žinoti, būti ekspertas
00:00:50
Problemas turiu spręsti čia pat, kuo skubiau
00:00:23
Vaikas netinkamai elgiasi, nes nori mane įskaudinti/išvesti iš proto
00:00:23
Dalies reziumė
00:00:31
Dvikovos
17/56
00:00:05
Pyktis ir sarkazmas vs Empatija
00:00:53
Nurodymai vs Pasirinkimai
00:00:17
Ką aš sakau vs Ko aš klausiu
00:00:33
Neįvykdomos vs Įvykdomos
00:00:24
Dalies reziumė
00:00:29
Ar kažką keisime?
18/56
00:00:05
Kokiais žodžiais giriu mokinį?
00:00:39
Kokiais žodžiais pykstu?
00:00:14
Kokiais žodžiais nurodau, įspėju?
00:00:11
Kaip sprendžiu problemas ir kokias pasekmes duodu?
00:00:34
Mokymo santrauka
19/56
00:01:37
2 MODULIS: „Švietimo ir mokymosi pagalbos mokymosi sunkumų turinčiam mokiniui teikimas mokykloje“
20/56
00:01:39
Įžanga
21/56
00:00:43
Švietimo ir mokymosi pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
22/56
00:00:05
ŠVIETIMO ir mokymosi pagalba
00:01:08
Švietimo ir mokymosi pagalbos teikimo dalyviai
00:03:10
Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
00:07:14
Švietimo pagalbos specialistų Bendradarbiavimo ir įsitraukimo svarba
23/56
00:00:34
Švietimo pagalbos komanda – kokia ji?
00:02:17
Švietimo pagalbos komanda – kam ji?
00:00:50
Kuruojančio asmens paskyrimas
24/56
00:00:05
Kaip nepasiklysti tarp pagalbos teikėjų?
00:01:21
Atsakingas kiekvieno darbas ir kuruojantis asmuo
00:01:45
Kuratorius – kaip jis veikia?
00:03:37
Bendradarbiavimo pavyzdys valdant netinkamą mokinio elgesį
00:00:41
Elgesio stebėjimo lapo skyrimo algoritmas
00:01:07
Sutarties pasirašymo svarba
00:03:28
Specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymas
25/56
00:00:25
KADA reikalingas tyrimas ar atidesnė priežiūra?
00:05:21
Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
00:02:20
Ugdymo pritaikymas, diferencijavimas, mokinio vertinimas
26/56
00:00:21
Pritaikymas - bendra informacija
00:03:55
Pritaikymas ir diferencijavimas - kokiais būdais
00:07:38
Pritaikymas ir diferencijavimas - papildomos priemonės
00:04:09
Į pagalbą - Bloom‘o taksonomija
00:02:32
Ką renkuosi?
00:02:30
Vertinimas: ką nurodo ugdymo planai?
00:04:27
Vertinimas: kaip vertinti rekomenduojama?
00:03:40
Vertinimas: svarbu atkreipti dėmesį!
00:03:38
Nuolatinis situacijos stebėjimas, santykių palaikymas
27/56
00:00:05
Gera pradžia – pusė darbo
00:02:46
Pamokos, kurioje yra SUP turintis mokinys, stebėjimas
00:03:08
Mokymo santrauka
28/56
00:03:02
3 MODULIS: „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų sutrikimų apibūdinimas, rekomendacijos ugdymui ir mokymo priemonių pavyzdžiai: svarbiausi akcentai“
29/56
00:02:16
Intelekto sutrikimai
30/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:06:07
Sunkumai
00:06:47
Galios
00:05:25
Apibendrinimas
00:02:32
Įvairiapusiai raidos sutrikimai
31/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:13:49
Sunkumai
00:05:15
Galios
00:03:53
Apibendrinimas
00:01:27
Klausos sutrikimai
32/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:04:33
Sunkumai
00:04:31
Galios
00:01:22
Apibendrinimas
00:01:49
Elgesio ir/ar emocijų sutrikimai
33/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:03:30
Sunkumai
00:04:40
Galios
00:02:11
Apibendrinimas
00:01:04
Mokymosi sutrikimai: bendrieji ir specifiniai (skaitymo, rašymo, matematikos)
34/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:03:51
Sunkumai
00:02:00
Galios
00:01:45
Apibendrinimas
00:01:27
Kalbėjimo ir kalbos sutrikimai, mokymosi sunkumai dėl sulėtėjusios raidos
35/56
00:00:05
Svarbiausi akcentai
00:02:45
Sunkumai
00:02:15
Galios
00:00:46
Apibendrinimas
00:01:19
Kiti sutrikimai
36/56
00:01:30
Kodėl verta integruoti?
37/56
00:03:23
Rekomendacijos ugdymui
38/56
00:00:17
Bendrosios rekomendacijos
00:02:17
Kalbėjimui
00:02:36
Klausymuisi
00:02:53
Rašymui
00:05:28
Skaitymui
00:02:35
Matematikai
00:02:57
Mokymo santrauka
39/56
00:03:28
4 MODULIS: „Elgesio sutrikimų turintis (EST) mokinys mano klasėje - kaip siekti pažangos?“
40/56
00:02:30
Įžanga
41/56
00:02:15
Bendros žinios apie EST vaikus
42/56
00:00:03
Apibrėžimas
00:02:14
Problemos, kylančios klasėje
00:00:48
Problemos, kylančios namie
00:01:02
Sutrikimo priežastys
00:01:44
Tinkamos mitybos svarba
00:01:08
EST mokinių stipriosios pusės
00:00:49
EST vaikams draugiška klasė
43/56
00:00:33
Šilti ir teigiami santykiai
00:02:29
Klasės aplinka
00:05:48
Režimas
00:03:25
Pamoka, patraukianti dėmesį
00:04:39
Mokiniai padeda mokiniams
00:01:18
Patarimai tam tikros pamokos dalims ir problemoms spręsti
44/56
00:00:03
Rašymo ir kitos užduotys, atliekamos sėdint
00:11:00
Skaitymo užduotys
00:04:19
Testai, savarankiški, kontroliniai darbai
00:03:17
Mokymas mokytis, organizuotai veikti
00:01:54
Socialinių įgūdžių mokymas
00:02:14
Problemų sprendimas
00:02:08
Elgesio valdymo pagrindai
45/56
00:00:03
Ar užtenka vien puikiai suorganizuotos pamokos?
00:00:41
Klasės taisyklės
00:04:51
Mokinių įtraukimas į pamoką
00:01:14
Paskatinimai
00:01:12
Tinkami pagyrimai
00:03:03
Efektyvus drausminimas
00:07:46
Tinkamas netinkamo elgesio aptarimas
00:02:58
Dalies reziumė: Sujungus visa tai gausime...
00:00:41
Kai to neužtenka...
46/56
00:00:03
Nustatome ir įvertiname problemą
00:04:01
Parenkame konkretų tikslą
00:00:39
Patarimai parenkant ir vykdant norimą tikslą
00:01:56
Motyvuojame elgesio pokyčius
00:00:22
Veiklos, privelegijos, apdovanojimai
00:01:21
Taškai, „bonusai“
00:03:13
Pasekmės
00:04:14
Ko nedaryti, kad planas veiktų
00:01:34
Pagrindinės priežastys, dėl kurių planas gali nepavykti
00:01:03
Bendradarbiavimas su tėvais
47/56
00:01:25
Dirbkime KARTU
00:01:47
Tinkamai užduokime namų darbus
00:02:21
Patarimai tėvams dėl namų darbų
00:02:47
Galimi apdovanojimai namie
00:00:30
Mokymo santrauka
48/56
00:10:49
5 MODULIS: „Veiksmingi mokymo metodai pamokoje, kurioje ugdomas specialiųjų ugdymosi poreikių turintis mokinys“
49/56
00:02:01
Įžanga
50/56
00:01:28
Be ko pamokos geriau nepradėti?
51/56
00:00:03
Klasės taisyklės
00:07:20
Pamokos tikslas ir uždaviniai
00:03:35
Nuoširdus dėmesys ir empatija
00:03:43
Tarpinis vertinimas
00:05:14
Žaidimai
00:07:21
Kaip mokyti ir padėti tiems, kurie nuolat nieko nesupranta?
52/56
00:00:36
Kaip mes mokomės?
00:02:16
Vaizdinė medžiaga žingsniais
00:04:10
Mokant pasitelkti visais suvokimo būdais
00:02:29
Kaip patarti ir neprarasti kontrolės
00:03:18
Dalies reziumė
00:00:52
Taisyklių atmintinė
53/56
00:00:31
Kodėl ji tokia naudinga?
00:01:46
Į ką svarbu atsižvelgti sudarant?
00:00:47
Pavyzdžiai
00:02:30
Eksperimentai pamokoje
54/56
00:00:17
Kaip eksperimentai pasitarnauja pamokose?
00:02:24
Kaip jie įsilieja į pamoką?
00:00:48
Kokie tie eksperimentai?
00:04:43
Mokymo santrauka
55/56
00:04:08
Testas
56/56
00:00:00
Įsigykite šį mokymą
55,00 €
Iki 80 prieigų.
249,00 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
SUP mokiniai
Specialieji ugdymosi poreikiai
Praktiniai mokymai