STEAM ir skaitmeninių kompetencijų ugdymas lauke | Pedagogas.lt

STEAM ir skaitmeninių kompetencijų ugdymas lauke

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įvadas: Ką mena kūrybinės STEAM technologijos?

1/11

00:08:38

Ikimokyklinio ugdymo programos gairės: kokias vaiko galias ugdome?

2/11

00:05:50

Kodėl verta miklinti pirštelius? Mokomės ir judame: šešių kaladėlių strategijos

3/11

00:06:35

Stebime ir pažįstame pasaulį: statiniai ir aplinka

4/11

00:13:20

Stebime ir pažįstame pasaulį: 3D pieštukai

5/11

00:06:48

Stebime ir tyrinėjame gamtinę aplinką: energijos šaltiniai

6/11

00:19:30

Stebime ir tyrinėjame gamtinę aplinką: sensoriniai padėklai, išmaniosios bitės, diaramos

7/11

00:15:41

Klausimų - atsakymų sesija

8/11

00:19:27

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/11

Testas

10/11

Pažyma

11/11

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Kontekstinis ugdymas ir komandinis darbas darželyje'24“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskirus 8 val. pažymėjimus už kiekvieną ilgalaikės programos dalį arba gali registruotis į visą programą.

STEAM arba STREAM ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme – tikrai nebe naujiena. Ši metodika aprėpia net penkias (arba šešias) skirtingas veiklos sritis. Šiandien mokslo, technologijų, inžinerijos, menų ir metamatikos kompetencijų ugdymą papildė ir robotika bei skaitmeninės technologijos.

 

O ar žinojote, kad kiemo erdvės, lauko laboratorijos arba edukacinės ST(R)EAM veiklos lauke gali būti puikiai praturtintos naudojantis išmaniosiomis technologijomis?

 

Tad seminare nagrinėsime ST(R)EAM metodikos galimybes ir ypatumus bei mokysimės viską pritaikyti praktiškai. 

Mokymo metu:

  • virtualiai nukeliausite į Vilniaus lopšelį-darželį „Jurginėlis“ ir susipažinsite su praktinėmis priemonėmis, skirtomis ST(R)EAM ugdymui lauke;
  • sužinosite, kodėl svarbu ir kaip ST(R)EAM metodiką taikyti lauke;
  • išgirsite, kaip ST(R)EAM pasitarnauja kuriant į vaiką orientuotą ugdymą;
  • rasite atsakymą, kaip inicijuoti ugdomąsias ST(R)EAM veiklas lauke, kokias skaitmenines priemones ar programėles naudoti.

Po mokymo gebėsite:

  • lauko veiklų metu taikyti ST(R)EAM metodiką;
  • parsisiųsti, naudoti ir ugdymą lauke papildyti skirtingomis skaitmeninėmis priemonėmis;
  • suprasti ST(R)EAM ugdymo lauke svarbą ir vaiko vaidmenį jame.

Lektoriai

doc. dr. Sergejus Neifachas

doc. dr. Sergejus Neifachas

Darželio direktorius, dėstytojas

lekt. Leonas Kleniauskas

lekt. Leonas Kleniauskas

Vilniaus lopšelio-darželio „Jurginėlis“ vaikų edukacinių tyrinėjimų laboratorijos vadovas

Atsiliepimai

Atsiliepimai