SUP turinčių vaikų pojūčių aktyvinimas savadarbėmis priemonėmis | Pedagogas.lt

SUP turinčių vaikų pojūčių aktyvinimas savadarbėmis priemonėmis

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga. Kaip veikia sensorinės sistemos?

1/4

00:01:26

Kas yra sensorinė integracija?

00:06:17

Sensorinės sistemos

00:12:38

Sensorinių veiklų ir priemonių idejos

00:39:25

Pūtimo veiklos

00:05:26

Teniso kamuoliukas

00:02:22

Kitos veiklų idėjos

00:21:04

Klausimų-atsakymų sesija

2/4

00:08:02

Testas

3/4

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/4

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis: įtrauktis, inovacijos, psichologija, (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 2 val. KT pažymas.

Pojūtis – tai gebėjimas suprasti, atpažinti, vertinti ar reaguoti į vidinius ir išorinius procesus. Visiems labiausiai žinomi yra išoriniai kūno pojūčiai: lytėjimas, skonis, uoslė, rega ir klausa – jų pagalba gauname informaciją iš aplinkos. Papildomai mes turime tris vidinius pojūčius, kurie susiję su judesio ir kūno padėties erdvėje suvokimu bei fiziologinių funkcijų atpažinimu bei interpretavimu. Tinkamas vaiko reagavimas į pojūčius ir jų stimuliavimas yra pamatas mokymuisi, bendravimui, kasdienių veiklų atlikimui ir žaidimui. 
 Rinkoje galima įsigyti daug įvairių pojūčius lavinančių priemonių, tik ne visos jos yra prieinamos kiekvienam tėveliui, auklėtojui ar terapeutui kainos atžvilgiu, kai kurios gali būti ne visai pritaikomos kiekvieno vaiko poreikiams, na, o kitos tiesiog nemotyvuoti vaiko. 
 Ne paslaptis, kad įvairių sensorinių priemonių galima pasigaminti ir pačiam, tačiau kaip tai padaryti? Kokios priemonės bus naudingos, smagios, bet ir saugios vaikui? Kaip žinoti, ar padaryta priemonė bus naudinga vaikui? Kaip pagamintą priemonę pritaikyti individualiems vaiko poreikiams?

Mokymas skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams bei pagalbos vaikui specialistams.

Mokymo metu sužinosite:

  • kokie yra mūsų pojūčiai ir kaip jie lemia kasdienių veiklų atlikimą?
  •  kokie gali būti vaikų sensorinės integracijos ypatumai?
  •  kaip tikslingai įvertinti pojūčius?
  •  kaip pasigaminti pojūčius lavinančias priemones?
  •  kaip jas pritaikyti ir modifikuoti kiekvieno vaiko poreikiams?

Po seminaro gebėsite pasigaminti sensorines priemones ir jas pritaikyti skirtingose situacijose.

Lektoriai

Lukas Kamarauskas

Lukas Kamarauskas

ergoterapeutas, sertifikuotas elgesio analitiko asistentas, lektorius

Atsiliepimai