Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/31
00:03:20
Pirmoji prieiga: besimokanti bendruomenė - ar suvokiame savo vaidmenį?
2/31
00:03:07
Problemos apibrėžties kontekstai
3/31
00:02:36
Mokytojo – klasės lyderio profilio modeliavimas
4/31
00:02:05
Mokytojo – klasės lyderio profilio ID požymiai
5/31
00:01:46
Mokytojo lyderio / besitobulinančio mokytojo indeksas
6/31
00:01:10
Dialogo pradžioje naujumo patyrimas
7/31
00:04:19
Probleminės įžvalgos
8/31
00:02:46
Ką reiškia lyderystė?
9/31
00:03:29
Suvienyti bendruomenę
10/31
00:00:48
Komunikacijos strategijos žingsniai
11/31
00:08:36
Kokios kaitos siekia pedagogai?
12/31
00:02:22
Darželis, kuriame geras visiems
13/31
00:02:33
Kaip aš suprantu gerą ugdymą lopšelyje-darželyje?
14/31
00:03:11
STEAM ugdymo prieiga: kelionė į vaiko smalsumą ir kūrybingumą. STEAM laboratorija
15/31
00:03:51
Finansavimo poreikis
16/31
00:02:13
Apibendrinimas
17/31
00:02:53
Tinklaveikos programų vystymas, skatinant bendruomenės kūrimąsi, augimą ir plėtrą
18/31
00:00:38
Kas yra geras lyderis?
19/31
00:07:36
Vadovams būdingos kompetencijos
20/31
00:02:46
Kaip taikyti švietimo lyderystę organizacijoje?
21/31
00:01:00
Kaip reiškiasi mokytojų lyderystė?
22/31
00:03:04
Vadovo paraštės. 5 lyderystės praktikos
23/31
00:02:43
Projektas "gerumo rankos"
24/31
00:00:39
Kaip pagerinti vadovavimą?
25/31
00:12:55
IB PYP programos modelio gairių įprasminimas Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigose
26/31
00:02:17
Komandos bendradarbiavimo strategijos vadovams
27/31
00:04:52
Klausimų - atsakymų sesija
28/31
00:20:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
29/31
Testas
30/31
Pažyma
31/31
Vadovo vaidmuo skatinant pedagogų bendradarbiavimą ir komandinį darbą. TD '24
Bendra trukmė 1h 49m
Mokymų dalių viduje: 30
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/31
00:03:20
Pirmoji prieiga: besimokanti bendruomenė - ar suvokiame savo vaidmenį?
2/31
00:03:07
Problemos apibrėžties kontekstai
3/31
00:02:36
Mokytojo – klasės lyderio profilio modeliavimas
4/31
00:02:05
Mokytojo – klasės lyderio profilio ID požymiai
5/31
00:01:46
Mokytojo lyderio / besitobulinančio mokytojo indeksas
6/31
00:01:10
Dialogo pradžioje naujumo patyrimas
7/31
00:04:19
Probleminės įžvalgos
8/31
00:02:46
Ką reiškia lyderystė?
9/31
00:03:29
Suvienyti bendruomenę
10/31
00:00:48
Komunikacijos strategijos žingsniai
11/31
00:08:36
Kokios kaitos siekia pedagogai?
12/31
00:02:22
Darželis, kuriame geras visiems
13/31
00:02:33
Kaip aš suprantu gerą ugdymą lopšelyje-darželyje?
14/31
00:03:11
STEAM ugdymo prieiga: kelionė į vaiko smalsumą ir kūrybingumą. STEAM laboratorija
15/31
00:03:51
Finansavimo poreikis
16/31
00:02:13
Apibendrinimas
17/31
00:02:53
Tinklaveikos programų vystymas, skatinant bendruomenės kūrimąsi, augimą ir plėtrą
18/31
00:00:38
Kas yra geras lyderis?
19/31
00:07:36
Vadovams būdingos kompetencijos
20/31
00:02:46
Kaip taikyti švietimo lyderystę organizacijoje?
21/31
00:01:00
Kaip reiškiasi mokytojų lyderystė?
22/31
00:03:04
Vadovo paraštės. 5 lyderystės praktikos
23/31
00:02:43
Projektas "gerumo rankos"
24/31
00:00:39
Kaip pagerinti vadovavimą?
25/31
00:12:55
IB PYP programos modelio gairių įprasminimas Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigose
26/31
00:02:17
Komandos bendradarbiavimo strategijos vadovams
27/31
00:04:52
Klausimų - atsakymų sesija
28/31
00:20:00
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
29/31
Testas
30/31
Pažyma
31/31
Įsigykite šį mokymą
14,99 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
priešmokyklinis ugdymas
vadovo funkcijos
bendradarbiavimas švietimo įstaigoje