Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose | Pedagogas.lt

Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

1/4

00:04:01

Vaikų pasiekimų vertinimas

00:00:39

Kas yra vaikų vertinimas?

00:01:56

Vaikų vertinimo formos

00:01:48

Vertinimo svarba

00:03:51

Vaikų pasiekimų vertinimo reikalavimai

00:00:22

Kuo remiantis vertinami vaikai?

00:03:26

Vaikų vertinimo pagrindiniai aspektai

00:07:26

Iškylantys keblumai vertinant vaikus

00:01:56

Vaikų įsivertinimas

00:02:59

Kas yra vaikų įsivertinimas?

00:03:25

Įsivertinimo svarba

00:01:23

Vaikų įsivertinimo formos ir būdai

00:01:30

Vaikai gali įsivertinti savo veiklas tokiais būdais

00:02:03

Vaikų įsivertinimo nauda

00:05:29

Pasirengimas vaikų vertinimui

00:00:21

Susipažinimas su vertinimo formomis

00:01:22

Nepaisant to, kokia yra vertinimo forma, įstaigos remiasi:

00:01:29

Vaiko pasiekimų išskyrimas

00:00:43

Laikas vaikų stebėjimui

00:01:17

Vaikų vertinimų pildymas

00:02:59

Vaikų vertinimo pavyzdys

00:07:16

Vertiname vaiką

00:00:50

Vaikų stebėjimas kasdienėje veikloje

00:02:24

Vaikų stebėjimas pedagogo inicijuotoje veikloje

00:02:23

Individualus darbas su vaiku ir jo vertinimas

00:02:09

Duomenų ir pastabų užfiksavimas

00:00:46

Pokalbis su vaiku

00:00:34

Pokalbis su vaiko tėvais arba darželio administracija (esant poreikiui)

00:01:44

Klausimų atsakymų sesija

00:08:53

Vaikų pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo kriterijai

2/4

00:02:19

Vertinimas darželyje

00:02:40

Kokie yra vertinimo kriterijų minusai?

00:02:26

Vertinimo kriterijų pliusai

00:01:42

Kaip įvertinti vaiko pažangą?

00:08:56

Kas svarbiausia vertinant?

00:02:27

Priešmokyklinis ugdymas

00:03:31

Kas svarbiausia?

00:00:59

Praktiniai vaikų vertinimo pavyzdžiai

00:00:51

Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai

00:02:46

Mandagumas- viena iš vertybių, kurias ugdome drauge su tėvais

00:02:28

Fizinis aktyvumas (1 dalis)

00:05:27

Sveika gyvensena

00:01:46

Fizinio aktyvumo vertinimas

00:03:21

Fizinis aktyvumas (2 dalis)

00:03:01

Emocijų suvokimas ir raiška

00:04:23

Savireguliacija ir savikontrolė

00:08:20

Savivoka ir savigarba

00:04:35

Santykiai su suaugusiais

00:02:56

Santykiai su bendraamžiais

00:03:33

Sakytinė kalba

00:06:22

Rašytinė kalba

00:05:33

Aplinkos pažinimas

00:07:36

Skaičiavimas ir matavimas

00:04:33

Meninė raiška

00:03:38

Estetinis suvokimas

00:03:00

Iniciatyvumas ir atkaklumas

00:02:51

Tyrinėjimas

00:01:49

Problemų sprendimas

00:03:54

Kūrybiškumas

00:03:19

Mokėjimas mokytis

00:03:19

Klausimų atsakymų sesija

00:10:08

Testas

3/4

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/4

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Vertinimas, individualizavimas, diferencijavimas ir savivaldus mokymasis ikimokykliniame ugdyme“ 1 modulis. Šį seminarą sudaro video medžiaga ir savarnakiško darbo užduotys - iš viso  13 valandų.


Keičiasi vaikų kartos ir jų charakterių ypatumai, mokymo(si) būdai bei metodai, taip pat – švietimo įstaigų orientacija ir požiūris į vaiką. Šiandien vertinami nebe visos grupės, bet kiekvieno vaiko asmeniniai gabumai ir pasiekimai, lyginant ugdytinį ne su bendraamžiais, o su pačiu savimi, vertinant asmeninę pažangą. Tik ar visi mokame tai daryti tinkamai, suprasdami, ką ir į ką atsižvelgdami vertiname? Juk ir tėvai mūsų klausia, kodėl vaikas vertinamas taip, o ne kitaip.

Tad mokymų metu bus suteikta teorinių bei praktinių žinių, kaip vertinti skirtingas vaikų pasiekimų sritis. Šie praktiniai mokymai – tai pagalba pedagogams įgyti praktinių įgūdžių, reikalingų kokybiškam vaikų vertinimui, sėkmingam vaikų įsivertinimo taikymui. 

Praktiniai mokymai susideda iš dviejų dalių: teorinės, skirtos suprasti vaikų vertinimo svarbą teoriniu aspektu, bei praktinės, kurioje bus pateikiami praktiniai pavyzdžiai, pristatomos metodinės priemonės, žaidimai bei veiklos, skirtos skirtingoms amžiaus grupėms - nuo lopšelio iki priešmokyklinukų, vertinti skirtingoms vaikų pasiekimų sritims. 

Šių mokymų tikslas:


-  Supažindinti, kas yra vaikų vertinimas ir kokia jo svarba;
-  Suteikti teorinių bei praktinių žinių, kaip vertinti skirtingas vaikų pasiekimų sritis;
- Padėti įgyti praktinių įgūdžių, padedančių atlikti kokybišką vaikų vertinimą bei taikyti vaikų įsivertinimą.

Mokymų sudedamosios dalys ir temos:


1)  Vaikų pasiekimų vertinimas
2)  Vaikų pasiekimų vertinimo reikalavimai
3)  Vaikų įsivertinimas  
4)  Pasirengimas vaikų vertinimui
5)  Vertiname vaiką
6)  Vaikų vertinimas pagal pasiekimų sritis

 

Jūsų taip pat laukia DOVANA - vaikų pasiekimų vertinimo formos KIEKVIENAI PASIEKIMŲ SRIČIAI!

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai