Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose konsultacijos | Pedagogas.lt

Vaikų pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose

Anonimas
2021-05-13
Kaip vertinti vaikus kitakalbius t.y lankančius lietuvišką darželį, tačiau dar sunkiai kalbančius ir suprantančius lietuviškai?
Vilė Černiuvienė
Vaiką vertini tiek, kiek jis pasiekia savoj sritį. Kitakalbis tikrai nepradės iškart puikiai kalbėti lietuviškai. Vaiko pasiekimas jau yra noras ir kad bando kalbėti. Tą pažangą, kurią vaikas padaro iš tikrųjų ir vertini, ir nežiūri, ar jis kitakalbis, ar daug kalba, ar taisyklingai. Svarbu, kad jis pradeda kalbėti.
Dalė Stankienė
2021-06-15
Didelis Ačiū
Danguolė Rokuvienė
2021-10-01
neduoda peržiūrėti.
Pedagogas.lt Administracija
Sveiki, matau, kad mokymą Jums peržiūrėti pavyko. Jeigu norėtumėte žiūrėti dar kartą, reiktų tik paspausti nuorodą: https://www.pedagogas.lt/mokymas/vaiku-pasiekimu-vertinimas-ir-isivertinimas-ikimokyklinio-ugdymo-istaigose-2796.html.
Anonimas
2021-10-04
Ar galima vaiką vertinti per pusę žingsnio? Pavyzdžiui 4,5 žingnsio.
Dovilė Leknickienė
Tikrai galima. Svarbiausia nenuvertinti ir nepervertinti. Turėti tiesiog pagrindimą, kodėl jūs vertintumėte vienaip, ar kitaip.
Laimute Mikalajūnienė
2022-05-04
Labai patiko seminaras. Buvo naudinga išklausyti praktines žinias.