Eglė Kairelytė-Sauliūnienė
Kadangi, kaip minėjau, inkliuzija yra mano sritis ir aš nemažai žinau teorinės ir praktinės dalies. Kalbant apie tai, ką sako mokslas, jeigu mes norime, kdd inkliuzija būti efektyvi, kad įtraukusis mokyas būtų aktyvus, mokslas sako, kad grupėje gali būti ne daugiau 10 procentų vaikų. kuriems turi didesnių mokymosi sunkumų. Tada mes kalbame, kad mokymasis bus aktyvus ir tiems vaikams ir kitiems grupės nariams. Ar reikia su jais būti nuo ryto iki vakaro, tai šitą dalyką mes pamatome po stebėjimo. Mes pamatome, kada vaikams geriau būti. Vieniems geriau būti pirmoje dienos pusėje, kitiems po pietų miego, tam, kad jie galėtų pasipraktikuoti į individualių pamokų metu įgytus socialinius įgūdžius. Šiaip išbūti grupėje gali visi, bet man nepatinka žodis ,,išbūti''. Mūsų tiklsas nėra toks.